Niiiiizeee!!quote:
B b b b b baas!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef 16meter het volgende:
mooien feest he defkon
nou ik vond van wel hoor
gr gr
Lulz, ik sta erop @ 17 seconden, blauw gestreept vest!quote:
Ik zie net de fotos voorbij komen @ Facebookquote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef mstx het volgende:
B-Front b2b Crypsis b2b Kodex b2b Chris One b2b The Machine b2b The Geminizers @ The Magic Show (27-06-2011)
Aah ik zie het al ik stond veel meer naar voren. Stond echt 3 mensen verwijdert van het hek linksvooraan.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:41 schreef T-Force het volgende:
Coming up front....we are the one
Thunderbeats.........till the break...of dawn
Donkey Rollers.....crusaders.....of the hardstyle rave
Are about..... to create........ a shock wave
THUNDERBEATS![]()
Dit blijft toch echt 1 vd (zo niet DE) beste Donkey-platen! Die sfeer die ze gecreëerd hebben in onbeschrijfelijk vet
quote:
vanavond ff kijkenquote:
Jongens, jullie hebben het helemaal misquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]Immeasurably is voor mij de onbetwiste nummer 1
Ik wilde net Silver Bullet roepen. Voor mij samen met Immeasurably hét Donkey Rollers nummer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef Koepert het volgende:
En LMPSJNK en silver bullet... he he he.. ook motherf*ck ...en eigenlijk is alles van DR is wel bovengemiddeld
Focus ligt voornamelijk op de tracks die gedraaid zijn en niet op het feest...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:42 schreef eQuaL het volgende:
Woaaah Partyreviews heeft DefQon.1 gereviewd!!
http://partyreviews.nl/hardstyle/2011/defqon-1
Motherfuck, Strike again.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef Koepert het volgende:
En LMPSJNK en silver bullet... he he he.. ook motherf*ck ...en eigenlijk is alles van DR is wel bovengemiddeld
Idd, goede tips voor het volgende feestje Levitas?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Focus ligt voornamelijk op de tracks die gedraaid zijn en niet op het feest...
Hoe was het geluid bij de area's , hoe was het eten, hoe was de doorloop bij de wc's, hoe was de sfeer in het publiek, hoe smaakte het bier.... Dat soort dingetjes is ook wel leuk om weten.
Wat had je dan verwacht van Ran-D & Adaro? Waren ze dan al niet bij voorbaat de helden van de avond?quote:De tijd vloog voorbij en al snel was het tijd voor Ran-D & Adaro. Als je de set opent met Gunz for Hire – Gangsters don’t Dance verdien je al een award. Als je dan vervolgens ook nog Ran-D & B-Front – Rebirth anthem 2011 en Ran-D – Feel my Fire draait, ben je de held van de avond!
voor mij echt niet, dat was bij voorbaat al The Machine!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:11 schreef eQuaL het volgende:
Waren ze dan al niet bij voorbaat de helden van de avond?
Hele goede tips inderdaad. Ik vond het al zo verdomde lastig om er een verhaal van te maken, omdat het zo groot is. Ik ga kijken of ik het nog in de Defqon review aan ga passen, of dat ik het bij de volgende review ga doen. Thanks iig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Focus ligt voornamelijk op de tracks die gedraaid zijn en niet op het feest...
Hoe was het geluid bij de area's , hoe was het eten, hoe was de doorloop bij de wc's, hoe was de sfeer in het publiek, hoe smaakte het bier.... Dat soort dingetjes is ook wel leuk om weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |