quote:
Vertel vertelquote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb gemist waarom ofzo, maar jezus wat was het dood daar toen
Een van de VBLmods had in een topic in VBL gezegd dat de rest van Fok! hem totaal niet boeide.Daardoor werd hij gebanned en raakte hij zijn blauwe kleurtje kwijt.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb gemist waarom ofzo, maar jezus wat was het dood daar toen
Moet Meneer Aart je nog een verhaaltje voorlezen?quote:
nu je er toch over hebt de Clip is offline gehaald http://www.raywj.com/2011/06/17/rebecca-black-is-gone/quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
IT'S MONDAY, MONDAY KICKIN DOWN ON MONDAY EVERYBODY IS LOOKING FORWARD TO THE WEEKEND!
Emoquote:
Slaap lekker!quote:
Heb ik al gedaan, sliep al na 2 zinnen... Praat ik dan zo monotoom??quote:Op zondag 19 juni 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet Meneer Aart je nog een verhaaltje voorlezen?
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeldquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeld
Ik was even ergens anders aan het kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeld
weet ik, maar ik vond nu scherpe beelden.quote:
ja maar toen had ik dat al getypt, echt jammer dat mensen die wel normaal meedoen zo geen kans krijgen.quote:
Dat die van Go Back To The Zoo een uurtje in de cel heeft moeten zitten omdat hij op de 3fm bus stond. Spannend hoor.quote:
Ik vind het nog al wat.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat die van Go Back To The Zoo een uurtje in de cel heeft moeten zitten omdat hij op de 3fm bus stond. Spannend hoor.
Iig een betere zomerhit dan Plage of Loca People.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zo'n geweldige track is het nu ook weer niet.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iig een betere zomerhit dan Plage of Loca People.
Ik hoop nog altijd van nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit nummer. Er is geen ontkomen meer aan he? Dit wordt 'm deze zomer?
Vriendinnen van een collega van me hebben gisteravond gewonnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat zo doorgaat blijven ze met veel kaarten zitten.
Daar is natuurlijk wel enigszins een voorspelling voor te maken... en liever teveel dan te weinig kaarten natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat zo doorgaat blijven ze met veel kaarten zitten.
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk wel enigszins een voorspelling voor te maken... en liever teveel dan te weinig kaarten natuurlijk.
die steen zat heel diep..quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een half jaar ofzo... onder welke steen heb jij gezeten?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)
Misschien kan je nog aan kaartjes voor Concert At Sea komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)
Of voor de TMF Awards, volgens www.TMF.nl kan je die nog steeds kopen (terwijl dat vorige week al was dus).quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien kan je nog aan kaartjes voor Concert At Sea komen.
niet onder mij in ieder geval....quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een half jaar ofzo... onder welke steen heb jij gezeten?
ja idd, ik dacht meteen ooh dat was dat lekkere plaatje was een beetje is blijven steken zo in die koude februarimaand...quote:
Ja die eerste, maar ik weet de titel en artiest ook niet, het frustreert me inmiddels, google helpt ook al niet. Dat liedje gaat zo van: I've been driving arooooound enzo verder ken ik de tekst ook nietquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Ja die plaat lijkt op Driving Around EN op iets van Van Morrison... even titel zoeken... Bright Side Of The Road.
Dresden Dolls - The Jeep song ?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die eerste, maar ik weet de titel en artiest ook niet, het frustreert me inmiddels, google helpt ook al niet. Dat liedje gaat zo van: I've been driving arooooound enzo verder ken ik de tekst ook niet
Die kwam ik ook tegen met google, maar volgens mij niet, het klinkt meer als Counting Crows, ik dacht ook dat zij het waren, maar een titel waarvan ik dacht 'JA' zag ik ook niet...quote:
Deze maand iedere week bij Stenders Late Vermaak!quote:
Help, ik zoek... #311quote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
youtube reacties staan altijd vol met, 'ja dit nummer lijkt hierop' of 'dat refrein is van dit en dat'en nu
helemaal niks
ik wil het weten![]()
![]()
![]()
Waar lijkt wat op ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
youtube reacties staan altijd vol met, 'ja dit nummer lijkt hierop' of 'dat refrein is van dit en dat'en nu
helemaal niks
ik wil het weten![]()
![]()
![]()
quote:
Bedoel je deze ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
lijkt op een Counting Crows klinkend liedje met in het refrein, I've been driving aroooounddd...
JAAAAAAAAAAAAquote:
Geen dank.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAsenk joe, nu kan ik rustig slapen
zekerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Heerlijk nummer, dat Grizzly bear-deuntje
Martquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DeMart
Maar John Jansen van Galen (Het Oog) kan er ook wat van
Hey lotgenoot, ik heb vannacht ook nauwelijks geslapen, was vanmorgen echt supermoe, maar nu ben ik er helemaal overheen. Misschien wel een goed idee om toch maar in bed te gaan liggenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga mar eens op tijd naar bed. eens kijken of het me deze keer wel lukt meer dan 3.5uur te slapen.....
slaap lekker allen!
Ik wilde de I want a RUDYYYYYYYY-versie van Krause hier posten, maar die is dus weg doordat Hole's eerste account weg isquote:
ik viel bijna in slaap rond 19u vanavond. maar dat leek me niet zo handig. ben nu redelijk moe. nog ff wat lezen en dan lukt het vast wel. vannacht iig een paar dingen minder om van wakker te legen (ben niet bang door wekker heen te slapen, het huis lijkt waterdicht en nog iets, maar dat boeit verder niemandquote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hey lotgenoot, ik heb vannacht ook nauwelijks geslapen, was vanmorgen echt supermoe, maar nu ben ik er helemaal overheen. Misschien wel een goed idee om toch maar in bed te gaan liggen
nou lekker slappen iigquote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik viel bijna in slaap rond 19u vanavond. maar dat leek me niet zo handig. ben nu redelijk moe. nog ff wat lezen en dan lukt het vast wel. vannacht iig een paar dingen minder om van wakker te legen (ben niet bang door wekker heen te slapen, het huis lijkt waterdicht en nog iets, maar dat boeit verder niemand)
Lekker nummer tochquote:
ja ik weet. Maar een mens mag dromen toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe van Anouk dus nog niet gehoord?
Koop het, (of beter download en brand em (hoe old skoolquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het nieuwe album van Anouk echt goed, jammer dat het zo'n dom wijf is. Anders had ik het misschien gekocht.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Koop het, (of beter download en brand em (hoe old skool)) en dan in je prullenbak gooien en er een foto van maken en die twitteren
Naast de niet opgegeten boterhammen zeker ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Koop het, (of beter download en brand em (hoe old skool)) en dan in je prullenbak gooien en er een foto van maken en die twitteren
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Naast de niet opgegeten boterhammen zeker ?
En daarna een foto maken van mij blote reet en die tweeten, gevolgd door een tweet : About to shave my balls.
Ik vind het eigenlijk ook best wel een aardig album, of ik het ooit koop is weer wat andersquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het nieuwe album van Anouk echt goed, jammer dat het zo'n dom wijf is. Anders had ik het misschien gekocht.
en voor je het weet wordt rock nu gebanned als hij dat doet, omdat het tegen de regels van adsense is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Gossip
Gelukkig slaapt Rock al, dus geen vieze plaatjes
Ik was van het weekend nog in Emmen maar ik zag je niet holequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en voor je het weet wordt rock nu gebanned als hij dat doet, omdat het tegen de regels van adsense is.
Emmen heeft ook maar 60.000 inwonersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik was van het weekend nog in Emmen maar ik zag je niet hole
Emmen bij Dalfsen niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Emmen heeft ook maar 60.000 inwoners
Hij heeft gesolliciteerdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Sowieso moet Rudy de vaste presentator voor 3VOOR12RADIO worden.
Joequote:
Kom er regelmatig omdat mijn moeder vlakbij woont maar ik zie je dus nooitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Emmen heeft ook maar 60.000 inwoners
quote:
Ja, dat heeft ie zelf ook zo ongeveer getwitterd jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]En wat moet ie dan zeggen? Misschien kennen jullie mij nog omdat ik 3VOOR12RADIO regelmatig overnam van Corton en ook de duo-presentatie heb gedaan?
Deze Mark Ronson? Nog nooit gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:44 schreef ConscienceNL het volgende:
Oei oei oei dit blijft ook een goeie.
Hmm... werd vorig jaar af en toe gedraaid, niet zo heel vaak nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze Mark Ronson? Nog nooit gehoord eigenlijk.
Dat heb ik nou ook regelmatig... Moet je alleen "mijn moeder vlakbij woont" vervangen door "shoppen".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom er regelmatig omdat mijn moeder vlakbij woont maar ik zie je dus nooit
Dat overdekte winkelcentrum is baasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook regelmatig... Moet je alleen "mijn moeder vlakbij woont" vervangen door "shoppen".
Emmen![]()
daar denken de inwoners wat anders over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat overdekte winkelcentrum is baas. Ergens zit daar ook een Griek, eet verdomd goed
Ja, geweldig! Alle winkels zijn gewoon te vinden daar. Vrij dichtbij, ik ben er blij mee!! En die Griek weet ik niet, ik eet gewoon thuis na het shoppenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat overdekte winkelcentrum is baas. Ergens zit daar ook een Griek, eet verdomd goed
In het centrum bedoel je? Veel overlast ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar denken de inwoners wat anders over.
Heb ik niks mee te makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar denken de inwoners wat anders over.
Ik vind het een vreselijke stad trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook regelmatig... Moet je alleen "mijn moeder vlakbij woont" vervangen door "shoppen".
Emmen![]()
De stad vind ik ook niet mooi, maar om een dagje te shoppen vind ik het geweldig! En Drenthe is sowieso dikke +100quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke stad trouwens
Drenthe isDe Drentsche steden zijn
Idd, ik ga ook bijv liever naar Zwolle dan Meppel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke stad trouwens
Drenthe isDe Drentsche steden zijn
Zwolle vind ik dan weer geen ruk aan, maar dat komt ws doordat ik er werkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ga ook bijv liever naar Zwolle dan Meppel.
Meppel is de enige stad in Drenthe waar ik zou willen wonenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ga ook bijv liever naar Zwolle dan Meppel.
Zwolle ook wel, maar dan heb je denk ik wel wat meer kakkertjes enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwolle vind ik dan weer geen ruk aan, maar dat komt ws doordat ik er werkEn Meppel kun je leuk kroegen
men vindt het geen sfeer hebben. Er zitten veel winkels bij elkaar en overdekt en dat idd handig, maar het allemaal zo strak en ééntonig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
In het centrum bedoel je? Veel overlast ofzo?
Ik woon liever in een dorpquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meppel is de enige stad in Drenthe waar ik zou willen wonen
Voornamelijk omdat je zo in Zwolle zit
Meppel doet wat dorpser aan, heb ik persoonlijk meer mee dan met dat stadse gedoequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwolle ook wel, maar dan heb je denk ik wel wat meer kakkertjes enzo.
Nog nooit in Meppel uitgegaan omdat iedereen in Zwolle woont.
Toen mijn ouders naar Drenthe verhuisden begreep ik het niet, ik was toen 19. Nu ben ik 13 jaar verder en.smoorverliefd op Drenthe, maar ja probeer er maar fatsoenlijk werk te vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De stad vind ik ook niet mooi, maar om een dagje te shoppen vind ik het geweldig! En Drenthe is sowieso dikke +100
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen! Ik vind het ene winkelcentrum ook mooier dan die andere (die met dat pleintje vind ik mooier, weet niet welke de Vlinder is en hoe die andere ook alweer heetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
men vindt het geen sfeer hebben. Er zitten veel winkels bij elkaar en overdekt en dat idd handig, maar het allemaal zo strak en ééntonig.
Ja, das lastig... Ben je al gauw aangewezen op de grotere steden. Ik woon een kilometer of 3 van de grens met Drenthe af, veel familie wonen. Kom er heel erg vaakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toen mijn ouders naar Drenthe verhuisden begreep ik het niet, ik was toen 19. Nu ben ik 13 jaar verder en.smoorverliefd op Drenthe, maar ja probeer er maar fatsoenlijk werk te vinden
Weiert die is erg hoog en de Vlinder is met V&D en Xenosquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen! Ik vind het ene winkelcentrum ook mooier dan die andere (die met dat pleintje vind ik mooier, weet niet welke de Vlinder is en hoe die andere ook alweer heet)
Owja! Volgens mij vind ik de Vlinder dan het mooist, zitten ook de meeste winkels toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Weiert die is erg hoog en de Vlinder is met V&D en Xenos
Och... 3fm heeft vast wel eens in Emmen gestaanquote:
dat is weer de weiertquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Owja! Volgens mij vind ik de Vlinder dan het mooist, zitten ook de meeste winkels toch?
Hele huis in de steigers?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
Maar ik ga pitten, morgen dag zoveel van mijn verbouwing...![]()
Truste!!
Nee, badkamer en toilet vernieuwd en ik krijg een combiketel ipv een badgeiser in de keuken en een cv op zolder. Heb al een week of 2 het hele huis op de kop staan. Elke dag om 7u opstaan, ik krijg zowaar eens regelmaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele huis in de steigers?
Naja, ik ben ook slapen. Doei!![]()
Google net mijn moeders familie en die komt toch behoorlijk veel voor in Drenthe/Overijssel, misschien is het een natuurlijke aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das lastig... Ben je al gauw aangewezen op de grotere steden. Ik woon een kilometer of 3 van de grens met Drenthe af, veel familie wonen. Kom er heel erg vaak
Mijn opa en oma komen uit Haveltequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Google net mijn moeders familie en die komt toch behoorlijk veel voor in Drenthe/Overijssel, misschien is het een natuurlijke aantrekkingskracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:39 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Het is zomerrrrrrr!Meteorologisch iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de meteorologische begon al op 1 juniquote:
Astronomisch bedoel je Meteorologisch is de zomer al 1 Juni begonnen.quote:
Nee, maar ik heb blijkbaar wel familie die daar vandaan komtquote:
Ach, das toch allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meteorologische begon al op 1 juni
de astronomische zomer begint vanavond om 19.16u
Zomer is zomer inderdaadquote:
Hier is het gewoon prima weer hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Zomer is zomer inderdaadAl merk je er op dit moment helemaal niks van, al las ik dat we volgende week nog wel interessant weer krijgen De atmosfeer staat op ontploffen #408 - Na regen komt zonneschijn
Dus je kunt daar gewoon met zonder jas naar buiten ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hier is het gewoon prima weer hoorzonnetje erbij, hoe warm weet ik niet, maar je hoeft geen jas aan. En veel regen hoort ook bij de zomer itt wat mensen denken.
hihi dat wilde ik eerst nog typen ja, maar ik wist niet of dat in de rest van het land ook werd begrepenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je kunt daar gewoon met zonder jas naar buiten ?
Met zonder idd sowiesoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je kunt daar gewoon met zonder jas naar buiten ?
Wie "met zonder jas" niet begrijpt verdient het niet om te leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef alors het volgende:
[..]
hihi dat wilde ik eerst nog typen ja, maar ik wist niet of dat in de rest van het land ook werd begrepen
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef themauster het volgende:
1 post sinds sinds 14:17 er luistert echt geen hond naar Rabbering he?
Ik ook, maar niet in mogelijkheid om te posten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef themauster het volgende:
of gewoon iemand die midden ergens anders in zit en even zegt wat er gaande is tegen iedereen die haar aankijkt van wtf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Je hoorde gewoon iemand fluisteren. Vast en zeker naar de rest.
Dat zeg ik, snel even een de groepsSMS/Whatsapp verzenden die al klaar staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
of gewoon iemand die midden ergens anders in zit en even zegt wat er gaande is tegen iedereen die haar aankijkt van wtf?
Ze klonken niet alsof ze in één ruimte waren, en dan nog, dan is het gewoon slim. Beter dan al die falers die het blijkbaar niks kan schelen en hun telefoon niet in de gaten houden.
nja op zich wel maar deze plaat wordt wel vaker gedraaid, als enige van J.lo...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mag dit geen R&B genoemd worden dan ?
En vanmiddag Sean Paul, en volgens mij ook nog Snoop Dogg vandaag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
nja op zich wel maar deze plaat wordt wel vaker gedraaid, als enige van J.lo...
op t werk 3fm op de achtergrond aan, maar daar kan ik niet Fok!kenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef themauster het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 16:02:57Shit, ik heb in plaats van die stomme dierenplaatjes mijn conimex sate marinade weggegeven aan die kinderen voor de Albert Heyn.. reageer retweet
Was toch allang bekend ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef Pino112 het volgende:
De zang van Loca People is dus gewoon Nederlands ipv Roemeens.
Snoop Dogg is toch geen r&bquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En vanmiddag Sean Paul, en volgens mij ook nog Snoop Dogg vandaag.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft een kleintje beetje weg van Example-Kickstarts.
Ja, zoiets inderdaad. Ik ken het hele nummer (nog) niet, maar het zal wel weer van die inspiratieloze bagger zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het zal die nieuwe van Dotan wel worden, met dat gefluit erin.
Ik vind het juist een van de betere programma's. Voor 3FM-begrippen lekker rustig en niet zo schreeuwerig. Mag wel na C&S.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga ook eigen muziek luisteren, ik vind MetMichiel best saai eigenlijk.
Jup, luisterde het eerder regelmatig. Maar qua programma is het heel saai.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja als er niet zo'n beroerde intro was (megatop5quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vind het juist een van de betere programma's. Voor 3FM-begrippen lekker rustig en niet zo schreeuwerig. Mag wel na C&S.
Klopt, het hele format MetMichiel is gewoon saai en hij praat ook zo saai. Gelukkig om 22.00 weer een baas op de radioquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rudyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Klopt, het hele format MetMichiel is gewoon saai en hij praat ook zo saai. Gelukkig om 22.00 weer een baas op de radio
Wat wil je, ik zou hier als 3FM dj ook niet meer komenquote:
We zeiken te veelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat wil je, ik zou hier als 3FM dj ook niet meer komen
Wiedefuck is Bad Meets Evil dan? Nickname van Eminem? (Aminamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Eminem
jammer dat het de enige rap is die 3fm haalt
Ja dit is wel het typische voorbeeld van de zure nederlanderquote:
quote:
Sommige overdrijven misschien, maar het is de afgelopen tijd best wel bergaf gegaan met 3fm, imo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat wil je, ik zou hier als 3FM dj ook niet meer komen
Amen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sommige overdrijven misschien, maar het is de afgelopen tijd best wel bergaf gegaan met 3fm, imo.
Zeker met die nieuwe programmering.
Ik snap sowieso niet dat iedereen het zo geweldig vindt. Ik vind Michiel echt een toffe gast en dito dj, maar de muziek is echt uberslecht. 9 van de 10 keer hetzelfde waar je overdag ook al mee doodgegooid wordt, aangevuld met tienerrock, no thanx. En ja die MHtop5 zorgt er idd niet voor dat je blijft hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sommige overdrijven misschien, maar het is de afgelopen tijd best wel bergaf gegaan met 3fm, imo.
Klopt. Met Domien op 10-12 is 3FM er ook niet op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nou @Work is qua muziek gewoon prima, qua dj wel een achteruitgang.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Amen.
De tijd van de oude programmering was gewoon één van de beste tijd van 3FM.
GOEDE muziek. ArbeidsvitaminenStenders Eetvermaak
quote:@TwitWouter Emmen
16 Jaar | Vindt het (ook) nogal wat (#ivhnw) | iPhone | iPad | 3FM | Wie is De Mol? | Disneyland | Tumblr
Hmm ja, de muziek die in @Work wordt gedraaid zou eigenlijk de hele dag moeten worden gedraaid. En eigenlijk vind ik Domien het niet zo slecht doen hoor. Beter dan dat Gerard Ekdom Effe Ekdom nu doet in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nou @Work is qua muziek gewoon prima, qua dj wel een achteruitgang.
De muziek past niet bij de dj en adenrsom.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand Hole gezien?!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus als er geen internet in Emmen is komen er geen filmpjes op internet
Daarom benoem ik Domien ook, en niet @Work.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Effe Ekdom het enige leuke programma in de dagprogrammering en @Work beter vinden dan Effe Ekdom #failquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hmm ja, de muziek die in @Work wordt gedraaid zou eigenlijk de hele dag moeten worden gedraaid. En eigenlijk vind ik Domien het niet zo slecht doen hoor. Beter dan dat Gerard Ekdom Effe Ekdom nu doet in ieder geval.
Idd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Hole gewoon TwitWouter, maar dan dus een kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |