Vriendinnen van een collega van me hebben gisteravond gewonnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat zo doorgaat blijven ze met veel kaarten zitten.
Daar is natuurlijk wel enigszins een voorspelling voor te maken... en liever teveel dan te weinig kaarten natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat zo doorgaat blijven ze met veel kaarten zitten.
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk wel enigszins een voorspelling voor te maken... en liever teveel dan te weinig kaarten natuurlijk.
die steen zat heel diep..quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een half jaar ofzo... onder welke steen heb jij gezeten?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)
Misschien kan je nog aan kaartjes voor Concert At Sea komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)
Of voor de TMF Awards, volgens www.TMF.nl kan je die nog steeds kopen (terwijl dat vorige week al was dus).quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien kan je nog aan kaartjes voor Concert At Sea komen.
niet onder mij in ieder geval....quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een half jaar ofzo... onder welke steen heb jij gezeten?
ja idd, ik dacht meteen ooh dat was dat lekkere plaatje was een beetje is blijven steken zo in die koude februarimaand...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |