Iig een betere zomerhit dan Plage of Loca People.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zo'n geweldige track is het nu ook weer niet.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iig een betere zomerhit dan Plage of Loca People.
Ik hoop nog altijd van nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit nummer. Er is geen ontkomen meer aan he? Dit wordt 'm deze zomer?
Vriendinnen van een collega van me hebben gisteravond gewonnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat zo doorgaat blijven ze met veel kaarten zitten.
Daar is natuurlijk wel enigszins een voorspelling voor te maken... en liever teveel dan te weinig kaarten natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat zo doorgaat blijven ze met veel kaarten zitten.
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk wel enigszins een voorspelling voor te maken... en liever teveel dan te weinig kaarten natuurlijk.
die steen zat heel diep..quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een half jaar ofzo... onder welke steen heb jij gezeten?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)
Misschien kan je nog aan kaartjes voor Concert At Sea komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)
Of voor de TMF Awards, volgens www.TMF.nl kan je die nog steeds kopen (terwijl dat vorige week al was dus).quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien kan je nog aan kaartjes voor Concert At Sea komen.
niet onder mij in ieder geval....quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een half jaar ofzo... onder welke steen heb jij gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |