quote:
Vertel vertelquote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb gemist waarom ofzo, maar jezus wat was het dood daar toen
Een van de VBLmods had in een topic in VBL gezegd dat de rest van Fok! hem totaal niet boeide.Daardoor werd hij gebanned en raakte hij zijn blauwe kleurtje kwijt.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb gemist waarom ofzo, maar jezus wat was het dood daar toen
Moet Meneer Aart je nog een verhaaltje voorlezen?quote:
nu je er toch over hebt de Clip is offline gehaald http://www.raywj.com/2011/06/17/rebecca-black-is-gone/quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
IT'S MONDAY, MONDAY KICKIN DOWN ON MONDAY EVERYBODY IS LOOKING FORWARD TO THE WEEKEND!
Emoquote:
Slaap lekker!quote:
Heb ik al gedaan, sliep al na 2 zinnen... Praat ik dan zo monotoom??quote:Op zondag 19 juni 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet Meneer Aart je nog een verhaaltje voorlezen?
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeldquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeld
Ik was even ergens anders aan het kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeld
weet ik, maar ik vond nu scherpe beelden.quote:
ja maar toen had ik dat al getypt, echt jammer dat mensen die wel normaal meedoen zo geen kans krijgen.quote:
Dat die van Go Back To The Zoo een uurtje in de cel heeft moeten zitten omdat hij op de 3fm bus stond. Spannend hoor.quote:
Ik vind het nog al wat.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat die van Go Back To The Zoo een uurtje in de cel heeft moeten zitten omdat hij op de 3fm bus stond. Spannend hoor.
Iig een betere zomerhit dan Plage of Loca People.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zo'n geweldige track is het nu ook weer niet.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iig een betere zomerhit dan Plage of Loca People.
Ik hoop nog altijd van nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit nummer. Er is geen ontkomen meer aan he? Dit wordt 'm deze zomer?
Vriendinnen van een collega van me hebben gisteravond gewonnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat zo doorgaat blijven ze met veel kaarten zitten.
Daar is natuurlijk wel enigszins een voorspelling voor te maken... en liever teveel dan te weinig kaarten natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat zo doorgaat blijven ze met veel kaarten zitten.
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk wel enigszins een voorspelling voor te maken... en liever teveel dan te weinig kaarten natuurlijk.
die steen zat heel diep..quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een half jaar ofzo... onder welke steen heb jij gezeten?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)
Misschien kan je nog aan kaartjes voor Concert At Sea komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
is lowlands al uitverkocht ? ( denk 't wel..)
Of voor de TMF Awards, volgens www.TMF.nl kan je die nog steeds kopen (terwijl dat vorige week al was dus).quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien kan je nog aan kaartjes voor Concert At Sea komen.
niet onder mij in ieder geval....quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een half jaar ofzo... onder welke steen heb jij gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |