quote:
Vertel vertelquote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb gemist waarom ofzo, maar jezus wat was het dood daar toen
Een van de VBLmods had in een topic in VBL gezegd dat de rest van Fok! hem totaal niet boeide.Daardoor werd hij gebanned en raakte hij zijn blauwe kleurtje kwijt.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb gemist waarom ofzo, maar jezus wat was het dood daar toen
Moet Meneer Aart je nog een verhaaltje voorlezen?quote:
nu je er toch over hebt de Clip is offline gehaald http://www.raywj.com/2011/06/17/rebecca-black-is-gone/quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
IT'S MONDAY, MONDAY KICKIN DOWN ON MONDAY EVERYBODY IS LOOKING FORWARD TO THE WEEKEND!
Emoquote:
Slaap lekker!quote:
Heb ik al gedaan, sliep al na 2 zinnen... Praat ik dan zo monotoom??quote:Op zondag 19 juni 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet Meneer Aart je nog een verhaaltje voorlezen?
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeldquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeld
Ik was even ergens anders aan het kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Blijkbaar wel, het hele topic is in slaap gesukkeld
weet ik, maar ik vond nu scherpe beelden.quote:
ja maar toen had ik dat al getypt, echt jammer dat mensen die wel normaal meedoen zo geen kans krijgen.quote:
Dat die van Go Back To The Zoo een uurtje in de cel heeft moeten zitten omdat hij op de 3fm bus stond. Spannend hoor.quote:
Ik vind het nog al wat.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat die van Go Back To The Zoo een uurtje in de cel heeft moeten zitten omdat hij op de 3fm bus stond. Spannend hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |