Wiedefuck is Bad Meets Evil dan? Nickname van Eminem? (Aminamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Eminem
jammer dat het de enige rap is die 3fm haalt
Ja dit is wel het typische voorbeeld van de zure nederlanderquote:
quote:
Sommige overdrijven misschien, maar het is de afgelopen tijd best wel bergaf gegaan met 3fm, imo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat wil je, ik zou hier als 3FM dj ook niet meer komen
Amen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sommige overdrijven misschien, maar het is de afgelopen tijd best wel bergaf gegaan met 3fm, imo.
Zeker met die nieuwe programmering.
Ik snap sowieso niet dat iedereen het zo geweldig vindt. Ik vind Michiel echt een toffe gast en dito dj, maar de muziek is echt uberslecht. 9 van de 10 keer hetzelfde waar je overdag ook al mee doodgegooid wordt, aangevuld met tienerrock, no thanx. En ja die MHtop5 zorgt er idd niet voor dat je blijft hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga ook eigen muziek luisteren, ik vind MetMichiel best saai eigenlijk.
Amen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sommige overdrijven misschien, maar het is de afgelopen tijd best wel bergaf gegaan met 3fm, imo.
Klopt. Met Domien op 10-12 is 3FM er ook niet op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nou @Work is qua muziek gewoon prima, qua dj wel een achteruitgang.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Amen.
De tijd van de oude programmering was gewoon één van de beste tijd van 3FM.
GOEDE muziek. ArbeidsvitaminenStenders Eetvermaak
quote:@TwitWouter Emmen
16 Jaar | Vindt het (ook) nogal wat (#ivhnw) | iPhone | iPad | 3FM | Wie is De Mol? | Disneyland | Tumblr
Hmm ja, de muziek die in @Work wordt gedraaid zou eigenlijk de hele dag moeten worden gedraaid. En eigenlijk vind ik Domien het niet zo slecht doen hoor. Beter dan dat Gerard Ekdom Effe Ekdom nu doet in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nou @Work is qua muziek gewoon prima, qua dj wel een achteruitgang.
De muziek past niet bij de dj en adenrsom.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand Hole gezien?!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus als er geen internet in Emmen is komen er geen filmpjes op internet
Daarom benoem ik Domien ook, en niet @Work.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Effe Ekdom het enige leuke programma in de dagprogrammering en @Work beter vinden dan Effe Ekdom #failquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hmm ja, de muziek die in @Work wordt gedraaid zou eigenlijk de hele dag moeten worden gedraaid. En eigenlijk vind ik Domien het niet zo slecht doen hoor. Beter dan dat Gerard Ekdom Effe Ekdom nu doet in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |