Snoop Dogg is toch geen r&bquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En vanmiddag Sean Paul, en volgens mij ook nog Snoop Dogg vandaag.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft een kleintje beetje weg van Example-Kickstarts.
Ja, zoiets inderdaad. Ik ken het hele nummer (nog) niet, maar het zal wel weer van die inspiratieloze bagger zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het zal die nieuwe van Dotan wel worden, met dat gefluit erin.
Ik vind het juist een van de betere programma's. Voor 3FM-begrippen lekker rustig en niet zo schreeuwerig. Mag wel na C&S.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga ook eigen muziek luisteren, ik vind MetMichiel best saai eigenlijk.
Jup, luisterde het eerder regelmatig. Maar qua programma is het heel saai.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja als er niet zo'n beroerde intro was (megatop5quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vind het juist een van de betere programma's. Voor 3FM-begrippen lekker rustig en niet zo schreeuwerig. Mag wel na C&S.
Klopt, het hele format MetMichiel is gewoon saai en hij praat ook zo saai. Gelukkig om 22.00 weer een baas op de radioquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rudyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Klopt, het hele format MetMichiel is gewoon saai en hij praat ook zo saai. Gelukkig om 22.00 weer een baas op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |