Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft een kleintje beetje weg van Example-Kickstarts.
Ja, zoiets inderdaad. Ik ken het hele nummer (nog) niet, maar het zal wel weer van die inspiratieloze bagger zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het zal die nieuwe van Dotan wel worden, met dat gefluit erin.
Ik vind het juist een van de betere programma's. Voor 3FM-begrippen lekker rustig en niet zo schreeuwerig. Mag wel na C&S.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga ook eigen muziek luisteren, ik vind MetMichiel best saai eigenlijk.
Jup, luisterde het eerder regelmatig. Maar qua programma is het heel saai.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja als er niet zo'n beroerde intro was (megatop5quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vind het juist een van de betere programma's. Voor 3FM-begrippen lekker rustig en niet zo schreeuwerig. Mag wel na C&S.
Klopt, het hele format MetMichiel is gewoon saai en hij praat ook zo saai. Gelukkig om 22.00 weer een baas op de radioquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rudyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Klopt, het hele format MetMichiel is gewoon saai en hij praat ook zo saai. Gelukkig om 22.00 weer een baas op de radio
Wat wil je, ik zou hier als 3FM dj ook niet meer komenquote:
We zeiken te veelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat wil je, ik zou hier als 3FM dj ook niet meer komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |