of gewoon iemand die midden ergens anders in zit en even zegt wat er gaande is tegen iedereen die haar aankijkt van wtf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Je hoorde gewoon iemand fluisteren. Vast en zeker naar de rest.
Dat zeg ik, snel even een de groepsSMS/Whatsapp verzenden die al klaar staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
of gewoon iemand die midden ergens anders in zit en even zegt wat er gaande is tegen iedereen die haar aankijkt van wtf?
Ze klonken niet alsof ze in één ruimte waren, en dan nog, dan is het gewoon slim. Beter dan al die falers die het blijkbaar niks kan schelen en hun telefoon niet in de gaten houden.
nja op zich wel maar deze plaat wordt wel vaker gedraaid, als enige van J.lo...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mag dit geen R&B genoemd worden dan ?
En vanmiddag Sean Paul, en volgens mij ook nog Snoop Dogg vandaag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
nja op zich wel maar deze plaat wordt wel vaker gedraaid, als enige van J.lo...
op t werk 3fm op de achtergrond aan, maar daar kan ik niet Fok!kenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef themauster het volgende:
1 post sinds sinds 14:17 er luistert echt geen hond naar Rabbering he?
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 16:02:57Shit, ik heb in plaats van die stomme dierenplaatjes mijn conimex sate marinade weggegeven aan die kinderen voor de Albert Heyn.. reageer retweet
Was toch allang bekend ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef Pino112 het volgende:
De zang van Loca People is dus gewoon Nederlands ipv Roemeens.
Snoop Dogg is toch geen r&bquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En vanmiddag Sean Paul, en volgens mij ook nog Snoop Dogg vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |