Toen mijn ouders naar Drenthe verhuisden begreep ik het niet, ik was toen 19. Nu ben ik 13 jaar verder en.smoorverliefd op Drenthe, maar ja probeer er maar fatsoenlijk werk te vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De stad vind ik ook niet mooi, maar om een dagje te shoppen vind ik het geweldig! En Drenthe is sowieso dikke +100
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen! Ik vind het ene winkelcentrum ook mooier dan die andere (die met dat pleintje vind ik mooier, weet niet welke de Vlinder is en hoe die andere ook alweer heetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
men vindt het geen sfeer hebben. Er zitten veel winkels bij elkaar en overdekt en dat idd handig, maar het allemaal zo strak en ééntonig.
Ja, das lastig... Ben je al gauw aangewezen op de grotere steden. Ik woon een kilometer of 3 van de grens met Drenthe af, veel familie wonen. Kom er heel erg vaakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toen mijn ouders naar Drenthe verhuisden begreep ik het niet, ik was toen 19. Nu ben ik 13 jaar verder en.smoorverliefd op Drenthe, maar ja probeer er maar fatsoenlijk werk te vinden
Weiert die is erg hoog en de Vlinder is met V&D en Xenosquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen! Ik vind het ene winkelcentrum ook mooier dan die andere (die met dat pleintje vind ik mooier, weet niet welke de Vlinder is en hoe die andere ook alweer heet)
Owja! Volgens mij vind ik de Vlinder dan het mooist, zitten ook de meeste winkels toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Weiert die is erg hoog en de Vlinder is met V&D en Xenos
Och... 3fm heeft vast wel eens in Emmen gestaanquote:
dat is weer de weiertquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Owja! Volgens mij vind ik de Vlinder dan het mooist, zitten ook de meeste winkels toch?
Hele huis in de steigers?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
Maar ik ga pitten, morgen dag zoveel van mijn verbouwing...![]()
Truste!!
Nee, badkamer en toilet vernieuwd en ik krijg een combiketel ipv een badgeiser in de keuken en een cv op zolder. Heb al een week of 2 het hele huis op de kop staan. Elke dag om 7u opstaan, ik krijg zowaar eens regelmaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele huis in de steigers?
Naja, ik ben ook slapen. Doei!![]()
Google net mijn moeders familie en die komt toch behoorlijk veel voor in Drenthe/Overijssel, misschien is het een natuurlijke aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das lastig... Ben je al gauw aangewezen op de grotere steden. Ik woon een kilometer of 3 van de grens met Drenthe af, veel familie wonen. Kom er heel erg vaak
Mijn opa en oma komen uit Haveltequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Google net mijn moeders familie en die komt toch behoorlijk veel voor in Drenthe/Overijssel, misschien is het een natuurlijke aantrekkingskracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:39 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Het is zomerrrrrrr!Meteorologisch iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de meteorologische begon al op 1 juniquote:
Astronomisch bedoel je Meteorologisch is de zomer al 1 Juni begonnen.quote:
Nee, maar ik heb blijkbaar wel familie die daar vandaan komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |