Owja! Volgens mij vind ik de Vlinder dan het mooist, zitten ook de meeste winkels toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Weiert die is erg hoog en de Vlinder is met V&D en Xenos
Och... 3fm heeft vast wel eens in Emmen gestaanquote:
dat is weer de weiertquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Owja! Volgens mij vind ik de Vlinder dan het mooist, zitten ook de meeste winkels toch?
Hele huis in de steigers?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
Maar ik ga pitten, morgen dag zoveel van mijn verbouwing...![]()
Truste!!
Nee, badkamer en toilet vernieuwd en ik krijg een combiketel ipv een badgeiser in de keuken en een cv op zolder. Heb al een week of 2 het hele huis op de kop staan. Elke dag om 7u opstaan, ik krijg zowaar eens regelmaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele huis in de steigers?
Naja, ik ben ook slapen. Doei!![]()
Google net mijn moeders familie en die komt toch behoorlijk veel voor in Drenthe/Overijssel, misschien is het een natuurlijke aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das lastig... Ben je al gauw aangewezen op de grotere steden. Ik woon een kilometer of 3 van de grens met Drenthe af, veel familie wonen. Kom er heel erg vaak
Mijn opa en oma komen uit Haveltequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Google net mijn moeders familie en die komt toch behoorlijk veel voor in Drenthe/Overijssel, misschien is het een natuurlijke aantrekkingskracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:39 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Het is zomerrrrrrr!Meteorologisch iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de meteorologische begon al op 1 juniquote:
Astronomisch bedoel je Meteorologisch is de zomer al 1 Juni begonnen.quote:
Nee, maar ik heb blijkbaar wel familie die daar vandaan komtquote:
Ach, das toch allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meteorologische begon al op 1 juni
de astronomische zomer begint vanavond om 19.16u
Zomer is zomer inderdaadquote:
Hier is het gewoon prima weer hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Zomer is zomer inderdaadAl merk je er op dit moment helemaal niks van, al las ik dat we volgende week nog wel interessant weer krijgen De atmosfeer staat op ontploffen #408 - Na regen komt zonneschijn
Dus je kunt daar gewoon met zonder jas naar buiten ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hier is het gewoon prima weer hoorzonnetje erbij, hoe warm weet ik niet, maar je hoeft geen jas aan. En veel regen hoort ook bij de zomer itt wat mensen denken.
hihi dat wilde ik eerst nog typen ja, maar ik wist niet of dat in de rest van het land ook werd begrepenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je kunt daar gewoon met zonder jas naar buiten ?
Met zonder idd sowiesoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je kunt daar gewoon met zonder jas naar buiten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |