Is er ook een programma die 2858 afbeeldingen tegelijk wil pakken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Timelaps is van mij
Normale HD video opname en daarna versnelt met VideoStudio Pro X3
Kan volgens mij ook met VideoStudio....quote:Op zondag 19 juni 2011 00:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is er ook een programma die 2858 afbeeldingen tegelijk wil pakken?
Zodra ik ze allemaal selecteer krijg ik een d in de lijst ivp allemaal, en de helft selecteren wil ook al niet
Net een donder gehoord, maar volgens mij gaat het meevallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef Fredo55 het volgende:
Komt een flink buitje deze kant op, zit nu ook onweer in.
Waar zit jij?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Net een donder gehoord, maar volgens mij gaat het meevallen.
Dat heeft te maken met het lage drukgebied dat noord van Groningen ligtquote:Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Opmerkelijk dat de stroming vandaag zoveel anders is dan gisteren.. grijs en droog hier overigens..
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op zondag 19 juni 2011 13:23 schreef pinine het volgende:
bijna midzomer en ik zag alweer een open haard bij iemand branden
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalquote:
Over 3 weken ga ik een weekje naar de Zeeuws-Vlaamse kust, dit weer hoef ik niet te hebben or.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalen het zou gewoon een keer moeten omslaan na al die hogedruk
klopt. echt kutweerquote:Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef QBay het volgende:
De stad Groningen heeft echt letterlijk de hele dag (tenminste van 10 uur tot nu) regen...geen droog moment geweest, wel wat minder harde regen tussendoor maar echt droog is het vandaag nog niet geweest. Ook veel wind, echt herfst.
bekijk het positiefħ is wel goed tegen de droogte.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef QBay het volgende:
De stad Groningen heeft echt letterlijk de hele dag (tenminste van 10 uur tot nu) regen...geen droog moment geweest, wel wat minder harde regen tussendoor maar echt droog is het vandaag nog niet geweest. Ook veel wind, echt herfst.
Íddquote:
Yep, 't gras hier op de dijk is eindelijk groen.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
bekijk het positiefħ is wel goed tegen de droogte.
Maar als ik de rest van de week kijk word ik niet blij: koel, wind en buien. Vorig jaar hadden we nu ook zo'n dip trouwens, stond ik daar zondagochtend bij het ziekenhuis in de kille regen een net geboren baby in te laden.
Haha de zomer is al voorbijquote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
bekijk het positiefħ is wel goed tegen de droogte.
Maar als ik de rest van de week kijk word ik niet blij: koel, wind en buien. Vorig jaar hadden we nu ook zo'n dip trouwens, stond ik daar zondagochtend bij het ziekenhuis in de kille regen een net geboren baby in te laden.
Whehehe, 't is wel altijd het ene ''extreme'' na het andere. Nu kan ik dit weer verre van extreem noemen, maar het is nooit een tussenweg. Buitje, zonnetje, woei.. of je smelt je stoel uit, of je waait van je fiets, of je verzuipt in de regenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalen het zou gewoon een keer moeten omslaan na al die hogedruk
Ze zijn de komende 14 dagen erg pessimistisch zelfs.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft erg wisselvallig de komende 5 dagen.
Hier een heel stuk zuidelijker....pfff inmiddels droog....van onweers foto's vannacht is helaas niks van terecht gekomen, 1maal op locatie was er niks meer te zien pffffffquote:
Het lijntje blijft zich nog wel door ontwikkelen dus het is in het midden van het land nog niet voorbij.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier een heel stuk zuidelijker....pfff inmiddels droog....van onweers foto's vannacht is helaas niks van terecht gekomen, 1maal op locatie was er niks meer te zien pffffff
Grappig Ermelo ookquote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef Ach3r0n het volgende:
Nog steeds de meeste neerslag in Eerbeek![]()
[ afbeelding ]
Vannacht is het op de meeste plaatsen droog.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:57 schreef Langdon het volgende:
Krijgt heel Nederland vannacht nog wat regen, of alleen een gedeelte?
En morgen in het noorden paar buien, geen onweer of zo..in de middag/avond vanuit het zw weer wat regen, of het over NL komt is nog maar de vraag.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Vannacht is het op de meeste plaatsen droog.
De pluim laat inderdaad na het weekend een verbetering zien in temperatuur.quote:Zoals het zich nu laat aanzien knapt het vanaf begin volgende week op. Het Azorenhoog komt dan naar de Noordzee. Mocht deze ontwikkeling handen en voeten krijgen, dan wordt het droger en zonniger met maxima boven 20: wellicht 25 graden. De week van de zonnewende (langste dag) brengt ons echter nog wisselvallig weer.
Jan Visser
En CAP/CIN dat houd in? (voor de leek hieroquote:Allemaal leuk en aardig die CAPE kaarten maar er zit een vette CAP/CIN op
CINH (Convectieve Inhibition in eenheden van Joule per kilogram) is anti-CAPE (negatieve CAPE) in de lagere troposfeer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef IntenSiVuS het volgende:
[..]
En CAP/CIN dat houd in? (voor de leek hiero)
Juistquote:
Zul je zien dat mijn kleine dochtertje dan geboren wordt.. dus als er dikke onweer valt, de kleine meid ter wereld komtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:21 schreef Only12 het volgende:
Pff...Dan kunnen er zeer zware buien komen..
[ afbeelding ]
Een knallend begin?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zul je zien dat mijn kleine dochtertje dan geboren wordt.. dus als er dikke onweer valt, de kleine meid ter wereld komt
Puffen tussen de onweersknallen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |