Is er ook een programma die 2858 afbeeldingen tegelijk wil pakken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Timelaps is van mij
Normale HD video opname en daarna versnelt met VideoStudio Pro X3
Kan volgens mij ook met VideoStudio....quote:Op zondag 19 juni 2011 00:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is er ook een programma die 2858 afbeeldingen tegelijk wil pakken?
Zodra ik ze allemaal selecteer krijg ik een d in de lijst ivp allemaal, en de helft selecteren wil ook al niet
Net een donder gehoord, maar volgens mij gaat het meevallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef Fredo55 het volgende:
Komt een flink buitje deze kant op, zit nu ook onweer in.
Waar zit jij?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Net een donder gehoord, maar volgens mij gaat het meevallen.
Dat heeft te maken met het lage drukgebied dat noord van Groningen ligtquote:Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Opmerkelijk dat de stroming vandaag zoveel anders is dan gisteren.. grijs en droog hier overigens..
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op zondag 19 juni 2011 13:23 schreef pinine het volgende:
bijna midzomer en ik zag alweer een open haard bij iemand branden
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalquote:
Over 3 weken ga ik een weekje naar de Zeeuws-Vlaamse kust, dit weer hoef ik niet te hebben or.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalen het zou gewoon een keer moeten omslaan na al die hogedruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |