quote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:02 schreef Pino112 het volgende:
Komt er toevallig nog onweer om een uur of 16?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:57 schreef DemonRage het volgende:
Er drijft nu een fijne donkere lucht Eindhoven binnen. Je kan onder de buien de neerslagkernen zien.
en in onze buurt zullen zometeen dus mensen gaan lopen in het kader van de Nacht van de Vluchtelingquote:
Ik ben wel 2 keer goed geschrokkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef GasProblem het volgende:
Was genieten in Delft. Paar mooie bliksemschichten gezien. M'n kat vond het wat minder
Hoe heeft hij die timelaps gemaakt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
Gewoon een videotje....
En vanavond nog een colega (amateur) weerfotograaf ontmoet.
Velen Limburgers zullen de naam wel herkennen van L1
Piet Burhenne.
Timelaps is van mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe heeft hij die timelaps gemaakt?
Ik heb een zooi webcam shots die ik in timelaps wil laten afspelen alleen kom er voor geen mogelijkheid uit.
Onweer hoeft van mij nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef Frutsel het volgende:
Komt nog een leuke bak water op Twente af... met een rode pit...
hopelijk ook nog wat onweer
Enschede zal op het randje zijn, maar ik denk dat wij hier in Hengelo ook de volle laag meepakken.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:17 schreef Frutsel het volgende:
volgens laatste buienradar krijgt almelo de volle laag en trekt het net voorbij aan Enschede-hengelo
ik zie het jaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:17 schreef Frutsel het volgende:
volgens laatste buienradar krijgt almelo de volle laag en trekt het net voorbij aan Enschede-hengelo
Is er ook een programma die 2858 afbeeldingen tegelijk wil pakken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Timelaps is van mij
Normale HD video opname en daarna versnelt met VideoStudio Pro X3
Kan volgens mij ook met VideoStudio....quote:Op zondag 19 juni 2011 00:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is er ook een programma die 2858 afbeeldingen tegelijk wil pakken?
Zodra ik ze allemaal selecteer krijg ik een d in de lijst ivp allemaal, en de helft selecteren wil ook al niet
Net een donder gehoord, maar volgens mij gaat het meevallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef Fredo55 het volgende:
Komt een flink buitje deze kant op, zit nu ook onweer in.
Waar zit jij?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Net een donder gehoord, maar volgens mij gaat het meevallen.
Dat heeft te maken met het lage drukgebied dat noord van Groningen ligtquote:Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Opmerkelijk dat de stroming vandaag zoveel anders is dan gisteren.. grijs en droog hier overigens..
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op zondag 19 juni 2011 13:23 schreef pinine het volgende:
bijna midzomer en ik zag alweer een open haard bij iemand branden
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalquote:
Over 3 weken ga ik een weekje naar de Zeeuws-Vlaamse kust, dit weer hoef ik niet te hebben or.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalen het zou gewoon een keer moeten omslaan na al die hogedruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |