Ik denk dat het qua hoeveelheid neerslag wel gaat meevallen. Plaatselijk misschien wat ellende..quote:
Nederland gaat verzuipenquote:
Holwerd in zeequote:
Haha ik nietquote:
Da's nou godverdomme de 2de keer in een week dat ik even vrolijk kijk vanwege een oude screenshot van Estofexquote:
Dat was toen 2 keer in 3 dagen dat Nederland level 3 kreeg. Kan me alleen niet meer herinneren wat er precies gebeurd isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef INViCTuS het volgende:
Was die van vorig jaar ja? Kan het me nie eens herinneren... hoop dat die komende zomer ook een aantal keer voorbij komt
Er zijn toen doden gevallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat was toen 2 keer in 3 dagen dat Nederland level 3 kreeg. Kan me alleen niet meer herinneren wat er precies gebeurd is. Volgens mij was het toen in het Oosten wel ernstig
Klopt ja. http://nos.nl/artikel/172(...)r-in-ziekenhuis.htmlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Downburst/microburst met die caravans, toch?
quote:Zomerstorm en veel regen
Het komende weekend staat in het teken van een zomerstorm en veel regen. Ik heb al eerder aangegeven dat wij onze eigen moesson zouden krijgen. De meeste regen valt in het weekend met een totaal van ongeveer 30 tot 40 mm. Plaatselijk kan nog meer regen vallen. De regen wordt onderbroken door een paar droge perioden. Wij krijgen in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag overdag ook nog te maken met een zomerstorm. Zo komt er zaterdag een krachtige tot harde zuidwest tot westenwind te staan. In de kustgebieden en op de Wadden mogelijk storm(achtig), kracht 8 tot mogelijk 9! Zondag staat er een krachtige westenwind. Waarschuwing: ik kom dan ook met een serieuze waarschuwing voor verkeer, watersport en organisaties van buitenactiviteiten: in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag overdag kans op een zomerstorm en (zware) windstoten, veel regen en matig of slecht zicht!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:37 schreef Razor21 het volgende:
Ben dit weekend in Almelo waait hier behoorlijk zeg! Momenteel is het (nog) droog.
Zomerstorm gaat het niet worden. Piet Paulusma heeft het nu over een stormachtige wind.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef marcel-o het volgende:
dit weekend kan t ook flink los gaan:
[..]
8 Bft gaat misschien net gehaald worden. De waarschuwing voor watersport e.d.lijkt me wel terecht.quote:Onweersbuien - stormachtig
Zaterdag krijgen we een stormachtige zuidwester en veel onweersbuien. De temperaturen komen te liggen rond 17 of 18 graden. De zuidwestenwind boven land: vrij krachtig tot hard, aan de kust stormachtig, 8 Bft. Een waarschuwing voor verkeer en watersport!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen had windstoten tot 74 km/uur. Even hard als op Vlieland.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef INViCTuS het volgende:
ben in groningen en het waait hier aardig. Hoop verandert in het reitdiep gebied. Vanavond naar dockhouse festival in deventer dus wil niet te extreem weer :p
Stelt allemaal niet zoveel voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt hier weer pikkedonker in NO Brabant en er komt nog genoeg aan zo te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |