Tja juni is tot nu toe een complete baggermaand.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Printerkabel het volgende:
Waar blijven de hoge temperaturen ?
Tuurlijk.. want ik heb een week vakantie..quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja juni is tot nu toe een complete baggermaand.
Hemelvaart was zo slecht nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja juni is tot nu toe een complete baggermaand.
Klopt, al hoeft het van mij echt geen 30 graden te worden. 20-25 met een lekker zonnetje is meer dan zat. En de regen is ook best even welkom, gezien de droogte.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar dat was 2 juni geloof ik, die week daarop tot nu toe is het niks
Ja, ik was gisteren nog effe trainen op het kunstgrasveld en daarnaast ligt een normaal veld. Even overheen gelopen, maar tering wat is dat nog hard door de droogte. Zo zie je maar dat er echt flink veel water nodig is om de grond weer een beetje normaal te krijgen en die onweersbuitjes van een half uur helpen daarbij niet echt, want dat is zo weer verdampt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, al hoeft het van mij echt geen 30 graden te worden. 20-25 met een lekker zonnetje is meer dan zat. En de regen is ook best even welkom, gezien de droogte.
Ik zie het al aankomen. Ik zag een behoorlijke bliksemschichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
Cool, voor de derde keer een onweerslijn richting Hengelo vandaag
Ik denk niet dat we het droog gaan houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Frutsel het volgende:
vraag me af of die rode pit die recht op Twente af gaat straks nog rood is.
Deventer krijgt er wel van langs vandaag
Waar zit jij dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het droog gaan houden
Die woonwijk doet me aan dit nummer denken....quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels gaat de rolwolk richting Almelo
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Netjes!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Hou die foto's effe bij je wil je!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in Oldenzaal wacht vol spanning af, hopelijk komt het hier ook nog! Als ik richting Hengelo kijk ziet het grauw (en niet omdat het nacht wordtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef ACT-F het volgende:
Dat was het, hier in Goor klaart het weer op. Kijkend richting Hengelo gaat het stevig los.
Kijk nog eens goed, het is inktzwart en het rommelt alquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik in Oldenzaal wacht vol spanning af, hopelijk komt het hier ook nog! Als ik richting Hengelo kijk ziet het grauw (en niet omdat het nacht wordt)
Ja, daar was het eerste gerommel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, het is inktzwart en het rommelt al
Het was mooi groen hè die hemelquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
Filmpje 5 minuten geleden (Hengelo):
Ja op het einde hoor je dat het begint te regenen en dat was ineens met een bak uit de lucht dus toen moest ik effe snel naar binnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, daar was het eerste gerommel!
Mooi filmpje Saekerhett!
Iquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bizar snel... ik blijf het indrukwekkend vinden hoe snel... en dan hoor je de wind aantrekken in de verte... zie je de bomen heen en weer gaan terwijl het bij jezelf nog windstil is... en dan ineens is het daarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Maar die wolken verplaatsten zich ook über snel!
dat zijn de dingen die je vast wilt leggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leukquote:
Je kiest de baggertrage sites wel uit zegquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds lief![]()
Download video:
http://www.sendspace.com/file/zkbtx8
Uploaden duurde maar een kwartierquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
Je kiest de baggertrage sites wel uit zeg
Nog maar 1 uur te gaan voor 300 MB
Komt indd wat deze kant opquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef MaLo het volgende:
Speedy komt er nu ook een buitje jouw kant op, zie ik dat goed?
Hier op Zuid een harde onweersklap, meer nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef marcel-o het volgende:
in Rotterdam en Gouda niks meer dan regen gehad.(wel veel)
geen enkel gerommel
Blijft mooi hoe snel dat gaat. In 1994 lagen we in Heeg in een haven, na eerder die middag al halsoverkop van het water gevlucht te zijn voor opkomend onweer (deze jongen herkende de opmerkelijke windtoename en vlagen bij strakblauwe hemel en stuurde de boot alvast richting havenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bizar snel... ik blijf het indrukwekkend vinden hoe snel... en dan hoor je de wind aantrekken in de verte... zie je de bomen heen en weer gaan terwijl het bij jezelf nog windstil is... en dan ineens is het daarKABOOOM
Schampschot? Het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Turbomuis het volgende:
daarstraks hadden we dit
[ afbeelding ]
Maar er is geen druppel uitgevallen...
an zomaar mazzel hebben zoals het nu activeert. Zeer onstabiel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een onweersactivering zeg in het NWlaat het maar lekker door groeien
camera staat klaar!
Hahaha ja zo te zien welquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Againzender het volgende:
ik tik kennelijk sneller dan de reply functie
Hier in Amsterdam ook weinig vandaag. Wel veel regen vanochtend, dat was wel welkom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahaha ja zo te zien wel![]()
Zakt alweer wat in helaas
En kakt in als het over land komt, en die vermoede kreeg ik al een tijdje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef Fredo55 het volgende:
Dat lijntje dat de waddenzee op schuift ziet er actief uit Speedy.
Is dat van die ene hele lange donkere wolkquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Turbomuis het volgende:
daarstraks hadden we dit
[ afbeelding ]
Maar er is geen druppel uitgevallen...
Dat zijn inderdaad geen grappen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat gebied boven Normandië begint nu al helse vormen aan te nemen
Volgens KNMI zou het hier vanmiddag als "wat lichte regen" aan moeten komen. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat ziet er veelbelovend uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Don't worry, dat zakt straks toch weer in...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat moet ook! Vanavond Philips stadion, dus niet te veel regen enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Don't worry, dat zakt straks toch weer in...
Bang voor een beetje regen? Jullie lijken nu net een stelletje Amsterdammers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat moet ook! Vanavond Philips stadion, dus niet te veel regen enzo
Alle fatsoenlijke buien gaan al het hele jaar langs EHV, of ze splitsen ineens of zo. Dus wees gerustquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat moet ook! Vanavond Philips stadion, dus niet te veel regen enzo
De wolk op de foto die ik gisteren postte (afbeelding) hing precies boven het stadion. En geen druppel dus.... Dat geeft dus hoop voor vanavondquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Alle fatsoenlijke buien gaan al het hele jaar langs EHV, of ze splitsen ineens of zo. Dus wees gerust
Voor vandaag ga je geen onweer krijgen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop nu toch echt op een beetje flinke onweer...
Trouwens voor de aankomende dagen ziet het er niet echt leuk uit...
Uiteraard, maar de focus ligt op het zuiden/oostenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
KNMI geeft toch in het hele land onweer hoor
Gaat over het concert van Guusquote:
Met de nadruk op 'wat'.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:27 schreef RiKe het volgende:
Mark my words, het westen krijgt geen onweer, misschien wat regen.
Check buienradar! Een uur geleden nog een gesloten linie richting Nederland, en waar splitst de bui zich weer op...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef Coelho het volgende:
Alle fatsoenlijke buien gaan al het hele jaar langs EHV, of ze splitsen ineens of zo. Dus wees gerust
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:27 schreef RiKe het volgende:
Echt waar? Capelle vallen nu 6 druppels ongeveerquote:
Vind ik in dit geval niet erg! Omg. Tilburg meldt wel regen, overigens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
Check buienradar! Een uur geleden nog een gesloten linie richting Nederland, en waar splitst de bui zich weer op...
Ja, echt heel hard geregend. Nu weer motregen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
Echt waar? Capelle vallen nu 6 druppels ongeveer
Nu gaat het hier ook aardig hardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, echt heel hard geregend. Nu weer motregen.
Dat dacht ik gisteravond ook, en wat kreeg ik?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:27 schreef RiKe het volgende:
ging idd flink los daarnetquote:
Ik denk dat het qua hoeveelheid neerslag wel gaat meevallen. Plaatselijk misschien wat ellende..quote:
Nederland gaat verzuipenquote:
Holwerd in zeequote:
Haha ik nietquote:
Da's nou godverdomme de 2de keer in een week dat ik even vrolijk kijk vanwege een oude screenshot van Estofexquote:
Dat was toen 2 keer in 3 dagen dat Nederland level 3 kreeg. Kan me alleen niet meer herinneren wat er precies gebeurd isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef INViCTuS het volgende:
Was die van vorig jaar ja? Kan het me nie eens herinneren... hoop dat die komende zomer ook een aantal keer voorbij komt
Er zijn toen doden gevallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat was toen 2 keer in 3 dagen dat Nederland level 3 kreeg. Kan me alleen niet meer herinneren wat er precies gebeurd is. Volgens mij was het toen in het Oosten wel ernstig
Klopt ja. http://nos.nl/artikel/172(...)r-in-ziekenhuis.htmlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Downburst/microburst met die caravans, toch?
quote:Zomerstorm en veel regen
Het komende weekend staat in het teken van een zomerstorm en veel regen. Ik heb al eerder aangegeven dat wij onze eigen moesson zouden krijgen. De meeste regen valt in het weekend met een totaal van ongeveer 30 tot 40 mm. Plaatselijk kan nog meer regen vallen. De regen wordt onderbroken door een paar droge perioden. Wij krijgen in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag overdag ook nog te maken met een zomerstorm. Zo komt er zaterdag een krachtige tot harde zuidwest tot westenwind te staan. In de kustgebieden en op de Wadden mogelijk storm(achtig), kracht 8 tot mogelijk 9! Zondag staat er een krachtige westenwind. Waarschuwing: ik kom dan ook met een serieuze waarschuwing voor verkeer, watersport en organisaties van buitenactiviteiten: in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag overdag kans op een zomerstorm en (zware) windstoten, veel regen en matig of slecht zicht!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:37 schreef Razor21 het volgende:
Ben dit weekend in Almelo waait hier behoorlijk zeg! Momenteel is het (nog) droog.
Zomerstorm gaat het niet worden. Piet Paulusma heeft het nu over een stormachtige wind.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef marcel-o het volgende:
dit weekend kan t ook flink los gaan:
[..]
8 Bft gaat misschien net gehaald worden. De waarschuwing voor watersport e.d.lijkt me wel terecht.quote:Onweersbuien - stormachtig
Zaterdag krijgen we een stormachtige zuidwester en veel onweersbuien. De temperaturen komen te liggen rond 17 of 18 graden. De zuidwestenwind boven land: vrij krachtig tot hard, aan de kust stormachtig, 8 Bft. Een waarschuwing voor verkeer en watersport!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen had windstoten tot 74 km/uur. Even hard als op Vlieland.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef INViCTuS het volgende:
ben in groningen en het waait hier aardig. Hoop verandert in het reitdiep gebied. Vanavond naar dockhouse festival in deventer dus wil niet te extreem weer :p
Stelt allemaal niet zoveel voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt hier weer pikkedonker in NO Brabant en er komt nog genoeg aan zo te zien!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:02 schreef Pino112 het volgende:
Komt er toevallig nog onweer om een uur of 16?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:57 schreef DemonRage het volgende:
Er drijft nu een fijne donkere lucht Eindhoven binnen. Je kan onder de buien de neerslagkernen zien.
en in onze buurt zullen zometeen dus mensen gaan lopen in het kader van de Nacht van de Vluchtelingquote:
Ik ben wel 2 keer goed geschrokkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef GasProblem het volgende:
Was genieten in Delft. Paar mooie bliksemschichten gezien. M'n kat vond het wat minder
Hoe heeft hij die timelaps gemaakt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
Gewoon een videotje....
En vanavond nog een colega (amateur) weerfotograaf ontmoet.
Velen Limburgers zullen de naam wel herkennen van L1
Piet Burhenne.
Timelaps is van mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe heeft hij die timelaps gemaakt?
Ik heb een zooi webcam shots die ik in timelaps wil laten afspelen alleen kom er voor geen mogelijkheid uit.
Onweer hoeft van mij nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef Frutsel het volgende:
Komt nog een leuke bak water op Twente af... met een rode pit...
hopelijk ook nog wat onweer
Enschede zal op het randje zijn, maar ik denk dat wij hier in Hengelo ook de volle laag meepakken.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:17 schreef Frutsel het volgende:
volgens laatste buienradar krijgt almelo de volle laag en trekt het net voorbij aan Enschede-hengelo
ik zie het jaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:17 schreef Frutsel het volgende:
volgens laatste buienradar krijgt almelo de volle laag en trekt het net voorbij aan Enschede-hengelo
Is er ook een programma die 2858 afbeeldingen tegelijk wil pakken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Timelaps is van mij
Normale HD video opname en daarna versnelt met VideoStudio Pro X3
Kan volgens mij ook met VideoStudio....quote:Op zondag 19 juni 2011 00:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is er ook een programma die 2858 afbeeldingen tegelijk wil pakken?
Zodra ik ze allemaal selecteer krijg ik een d in de lijst ivp allemaal, en de helft selecteren wil ook al niet
Net een donder gehoord, maar volgens mij gaat het meevallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef Fredo55 het volgende:
Komt een flink buitje deze kant op, zit nu ook onweer in.
Waar zit jij?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Net een donder gehoord, maar volgens mij gaat het meevallen.
Dat heeft te maken met het lage drukgebied dat noord van Groningen ligtquote:Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Opmerkelijk dat de stroming vandaag zoveel anders is dan gisteren.. grijs en droog hier overigens..
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op zondag 19 juni 2011 13:23 schreef pinine het volgende:
bijna midzomer en ik zag alweer een open haard bij iemand branden
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalquote:
Over 3 weken ga ik een weekje naar de Zeeuws-Vlaamse kust, dit weer hoef ik niet te hebben or.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalen het zou gewoon een keer moeten omslaan na al die hogedruk
klopt. echt kutweerquote:Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef QBay het volgende:
De stad Groningen heeft echt letterlijk de hele dag (tenminste van 10 uur tot nu) regen...geen droog moment geweest, wel wat minder harde regen tussendoor maar echt droog is het vandaag nog niet geweest. Ook veel wind, echt herfst.
bekijk het positiefħ is wel goed tegen de droogte.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef QBay het volgende:
De stad Groningen heeft echt letterlijk de hele dag (tenminste van 10 uur tot nu) regen...geen droog moment geweest, wel wat minder harde regen tussendoor maar echt droog is het vandaag nog niet geweest. Ook veel wind, echt herfst.
Íddquote:
Yep, 't gras hier op de dijk is eindelijk groen.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
bekijk het positiefħ is wel goed tegen de droogte.
Maar als ik de rest van de week kijk word ik niet blij: koel, wind en buien. Vorig jaar hadden we nu ook zo'n dip trouwens, stond ik daar zondagochtend bij het ziekenhuis in de kille regen een net geboren baby in te laden.
Haha de zomer is al voorbijquote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
bekijk het positiefħ is wel goed tegen de droogte.
Maar als ik de rest van de week kijk word ik niet blij: koel, wind en buien. Vorig jaar hadden we nu ook zo'n dip trouwens, stond ik daar zondagochtend bij het ziekenhuis in de kille regen een net geboren baby in te laden.
Whehehe, 't is wel altijd het ene ''extreme'' na het andere. Nu kan ik dit weer verre van extreem noemen, maar het is nooit een tussenweg. Buitje, zonnetje, woei.. of je smelt je stoel uit, of je waait van je fiets, of je verzuipt in de regenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
we zijn ook wel erg verwend de afgelopen 3 maand! We wonen ng steeds in Nederland en dit is redelijk normaalen het zou gewoon een keer moeten omslaan na al die hogedruk
Ze zijn de komende 14 dagen erg pessimistisch zelfs.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft erg wisselvallig de komende 5 dagen.
Hier een heel stuk zuidelijker....pfff inmiddels droog....van onweers foto's vannacht is helaas niks van terecht gekomen, 1maal op locatie was er niks meer te zien pffffffquote:
Het lijntje blijft zich nog wel door ontwikkelen dus het is in het midden van het land nog niet voorbij.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier een heel stuk zuidelijker....pfff inmiddels droog....van onweers foto's vannacht is helaas niks van terecht gekomen, 1maal op locatie was er niks meer te zien pffffff
Grappig Ermelo ookquote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef Ach3r0n het volgende:
Nog steeds de meeste neerslag in Eerbeek![]()
[ afbeelding ]
Vannacht is het op de meeste plaatsen droog.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:57 schreef Langdon het volgende:
Krijgt heel Nederland vannacht nog wat regen, of alleen een gedeelte?
En morgen in het noorden paar buien, geen onweer of zo..in de middag/avond vanuit het zw weer wat regen, of het over NL komt is nog maar de vraag.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Vannacht is het op de meeste plaatsen droog.
De pluim laat inderdaad na het weekend een verbetering zien in temperatuur.quote:Zoals het zich nu laat aanzien knapt het vanaf begin volgende week op. Het Azorenhoog komt dan naar de Noordzee. Mocht deze ontwikkeling handen en voeten krijgen, dan wordt het droger en zonniger met maxima boven 20: wellicht 25 graden. De week van de zonnewende (langste dag) brengt ons echter nog wisselvallig weer.
Jan Visser
En CAP/CIN dat houd in? (voor de leek hieroquote:Allemaal leuk en aardig die CAPE kaarten maar er zit een vette CAP/CIN op
CINH (Convectieve Inhibition in eenheden van Joule per kilogram) is anti-CAPE (negatieve CAPE) in de lagere troposfeer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef IntenSiVuS het volgende:
[..]
En CAP/CIN dat houd in? (voor de leek hiero)
Juistquote:
Zul je zien dat mijn kleine dochtertje dan geboren wordt.. dus als er dikke onweer valt, de kleine meid ter wereld komtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:21 schreef Only12 het volgende:
Pff...Dan kunnen er zeer zware buien komen..
[ afbeelding ]
Een knallend begin?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zul je zien dat mijn kleine dochtertje dan geboren wordt.. dus als er dikke onweer valt, de kleine meid ter wereld komt
Puffen tussen de onweersknallen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |