Tja juni is tot nu toe een complete baggermaand.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Printerkabel het volgende:
Waar blijven de hoge temperaturen ?
Tuurlijk.. want ik heb een week vakantie..quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja juni is tot nu toe een complete baggermaand.
Hemelvaart was zo slecht nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja juni is tot nu toe een complete baggermaand.
Klopt, al hoeft het van mij echt geen 30 graden te worden. 20-25 met een lekker zonnetje is meer dan zat. En de regen is ook best even welkom, gezien de droogte.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar dat was 2 juni geloof ik, die week daarop tot nu toe is het niks
Ja, ik was gisteren nog effe trainen op het kunstgrasveld en daarnaast ligt een normaal veld. Even overheen gelopen, maar tering wat is dat nog hard door de droogte. Zo zie je maar dat er echt flink veel water nodig is om de grond weer een beetje normaal te krijgen en die onweersbuitjes van een half uur helpen daarbij niet echt, want dat is zo weer verdampt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, al hoeft het van mij echt geen 30 graden te worden. 20-25 met een lekker zonnetje is meer dan zat. En de regen is ook best even welkom, gezien de droogte.
Ik zie het al aankomen. Ik zag een behoorlijke bliksemschichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
Cool, voor de derde keer een onweerslijn richting Hengelo vandaag
Ik denk niet dat we het droog gaan houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Frutsel het volgende:
vraag me af of die rode pit die recht op Twente af gaat straks nog rood is.
Deventer krijgt er wel van langs vandaag
Waar zit jij dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het droog gaan houden
Die woonwijk doet me aan dit nummer denken....quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels gaat de rolwolk richting Almelo
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Netjes!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Hou die foto's effe bij je wil je!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in Oldenzaal wacht vol spanning af, hopelijk komt het hier ook nog! Als ik richting Hengelo kijk ziet het grauw (en niet omdat het nacht wordtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef ACT-F het volgende:
Dat was het, hier in Goor klaart het weer op. Kijkend richting Hengelo gaat het stevig los.
Kijk nog eens goed, het is inktzwart en het rommelt alquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik in Oldenzaal wacht vol spanning af, hopelijk komt het hier ook nog! Als ik richting Hengelo kijk ziet het grauw (en niet omdat het nacht wordt)
Ja, daar was het eerste gerommel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, het is inktzwart en het rommelt al
Het was mooi groen hè die hemelquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
Filmpje 5 minuten geleden (Hengelo):
Ja op het einde hoor je dat het begint te regenen en dat was ineens met een bak uit de lucht dus toen moest ik effe snel naar binnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, daar was het eerste gerommel!
Mooi filmpje Saekerhett!
Iquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bizar snel... ik blijf het indrukwekkend vinden hoe snel... en dan hoor je de wind aantrekken in de verte... zie je de bomen heen en weer gaan terwijl het bij jezelf nog windstil is... en dan ineens is het daarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Maar die wolken verplaatsten zich ook über snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |