Ja die eerste, maar ik weet de titel en artiest ook niet, het frustreert me inmiddels, google helpt ook al niet. Dat liedje gaat zo van: I've been driving arooooound enzo verder ken ik de tekst ook nietquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Ja die plaat lijkt op Driving Around EN op iets van Van Morrison... even titel zoeken... Bright Side Of The Road.
Dresden Dolls - The Jeep song ?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die eerste, maar ik weet de titel en artiest ook niet, het frustreert me inmiddels, google helpt ook al niet. Dat liedje gaat zo van: I've been driving arooooound enzo verder ken ik de tekst ook niet
Die kwam ik ook tegen met google, maar volgens mij niet, het klinkt meer als Counting Crows, ik dacht ook dat zij het waren, maar een titel waarvan ik dacht 'JA' zag ik ook niet...quote:
Deze maand iedere week bij Stenders Late Vermaak!quote:
Help, ik zoek... #311quote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
youtube reacties staan altijd vol met, 'ja dit nummer lijkt hierop' of 'dat refrein is van dit en dat'en nu
helemaal niks
ik wil het weten![]()
![]()
![]()
Waar lijkt wat op ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
youtube reacties staan altijd vol met, 'ja dit nummer lijkt hierop' of 'dat refrein is van dit en dat'en nu
helemaal niks
ik wil het weten![]()
![]()
![]()
quote:
Bedoel je deze ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
lijkt op een Counting Crows klinkend liedje met in het refrein, I've been driving aroooounddd...
JAAAAAAAAAAAAquote:
Geen dank.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAsenk joe, nu kan ik rustig slapen
zekerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Heerlijk nummer, dat Grizzly bear-deuntje
Martquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DeMart
Maar John Jansen van Galen (Het Oog) kan er ook wat van
Hey lotgenoot, ik heb vannacht ook nauwelijks geslapen, was vanmorgen echt supermoe, maar nu ben ik er helemaal overheen. Misschien wel een goed idee om toch maar in bed te gaan liggenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga mar eens op tijd naar bed. eens kijken of het me deze keer wel lukt meer dan 3.5uur te slapen.....
slaap lekker allen!
Ik wilde de I want a RUDYYYYYYYY-versie van Krause hier posten, maar die is dus weg doordat Hole's eerste account weg isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |