ja idd, ik dacht meteen ooh dat was dat lekkere plaatje was een beetje is blijven steken zo in die koude februarimaand...quote:
Ja die eerste, maar ik weet de titel en artiest ook niet, het frustreert me inmiddels, google helpt ook al niet. Dat liedje gaat zo van: I've been driving arooooound enzo verder ken ik de tekst ook nietquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Ja die plaat lijkt op Driving Around EN op iets van Van Morrison... even titel zoeken... Bright Side Of The Road.
Dresden Dolls - The Jeep song ?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die eerste, maar ik weet de titel en artiest ook niet, het frustreert me inmiddels, google helpt ook al niet. Dat liedje gaat zo van: I've been driving arooooound enzo verder ken ik de tekst ook niet
Die kwam ik ook tegen met google, maar volgens mij niet, het klinkt meer als Counting Crows, ik dacht ook dat zij het waren, maar een titel waarvan ik dacht 'JA' zag ik ook niet...quote:
Deze maand iedere week bij Stenders Late Vermaak!quote:
Help, ik zoek... #311quote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
youtube reacties staan altijd vol met, 'ja dit nummer lijkt hierop' of 'dat refrein is van dit en dat'en nu
helemaal niks
ik wil het weten![]()
![]()
![]()
Waar lijkt wat op ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
youtube reacties staan altijd vol met, 'ja dit nummer lijkt hierop' of 'dat refrein is van dit en dat'en nu
helemaal niks
ik wil het weten![]()
![]()
![]()
quote:
Bedoel je deze ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
lijkt op een Counting Crows klinkend liedje met in het refrein, I've been driving aroooounddd...
JAAAAAAAAAAAAquote:
Geen dank.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAsenk joe, nu kan ik rustig slapen
zekerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Heerlijk nummer, dat Grizzly bear-deuntje
Martquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DeMart
Maar John Jansen van Galen (Het Oog) kan er ook wat van
Hey lotgenoot, ik heb vannacht ook nauwelijks geslapen, was vanmorgen echt supermoe, maar nu ben ik er helemaal overheen. Misschien wel een goed idee om toch maar in bed te gaan liggenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga mar eens op tijd naar bed. eens kijken of het me deze keer wel lukt meer dan 3.5uur te slapen.....
slaap lekker allen!
Ik wilde de I want a RUDYYYYYYYY-versie van Krause hier posten, maar die is dus weg doordat Hole's eerste account weg isquote:
ik viel bijna in slaap rond 19u vanavond. maar dat leek me niet zo handig. ben nu redelijk moe. nog ff wat lezen en dan lukt het vast wel. vannacht iig een paar dingen minder om van wakker te legen (ben niet bang door wekker heen te slapen, het huis lijkt waterdicht en nog iets, maar dat boeit verder niemandquote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hey lotgenoot, ik heb vannacht ook nauwelijks geslapen, was vanmorgen echt supermoe, maar nu ben ik er helemaal overheen. Misschien wel een goed idee om toch maar in bed te gaan liggen
nou lekker slappen iigquote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik viel bijna in slaap rond 19u vanavond. maar dat leek me niet zo handig. ben nu redelijk moe. nog ff wat lezen en dan lukt het vast wel. vannacht iig een paar dingen minder om van wakker te legen (ben niet bang door wekker heen te slapen, het huis lijkt waterdicht en nog iets, maar dat boeit verder niemand)
Lekker nummer tochquote:
ja ik weet. Maar een mens mag dromen toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe van Anouk dus nog niet gehoord?
Koop het, (of beter download en brand em (hoe old skoolquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het nieuwe album van Anouk echt goed, jammer dat het zo'n dom wijf is. Anders had ik het misschien gekocht.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Koop het, (of beter download en brand em (hoe old skool)) en dan in je prullenbak gooien en er een foto van maken en die twitteren
Naast de niet opgegeten boterhammen zeker ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Koop het, (of beter download en brand em (hoe old skool)) en dan in je prullenbak gooien en er een foto van maken en die twitteren
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Naast de niet opgegeten boterhammen zeker ?
En daarna een foto maken van mij blote reet en die tweeten, gevolgd door een tweet : About to shave my balls.
Ik vind het eigenlijk ook best wel een aardig album, of ik het ooit koop is weer wat andersquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het nieuwe album van Anouk echt goed, jammer dat het zo'n dom wijf is. Anders had ik het misschien gekocht.
en voor je het weet wordt rock nu gebanned als hij dat doet, omdat het tegen de regels van adsense is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Gossip
Gelukkig slaapt Rock al, dus geen vieze plaatjes
Ik was van het weekend nog in Emmen maar ik zag je niet holequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en voor je het weet wordt rock nu gebanned als hij dat doet, omdat het tegen de regels van adsense is.
Emmen heeft ook maar 60.000 inwonersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik was van het weekend nog in Emmen maar ik zag je niet hole
Emmen bij Dalfsen niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Emmen heeft ook maar 60.000 inwoners
Hij heeft gesolliciteerdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Sowieso moet Rudy de vaste presentator voor 3VOOR12RADIO worden.
Joequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |