Kom er regelmatig omdat mijn moeder vlakbij woont maar ik zie je dus nooitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Emmen heeft ook maar 60.000 inwoners
quote:
Ja, dat heeft ie zelf ook zo ongeveer getwitterd jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]En wat moet ie dan zeggen? Misschien kennen jullie mij nog omdat ik 3VOOR12RADIO regelmatig overnam van Corton en ook de duo-presentatie heb gedaan?
Deze Mark Ronson? Nog nooit gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:44 schreef ConscienceNL het volgende:
Oei oei oei dit blijft ook een goeie.
Hmm... werd vorig jaar af en toe gedraaid, niet zo heel vaak nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze Mark Ronson? Nog nooit gehoord eigenlijk.
Dat heb ik nou ook regelmatig... Moet je alleen "mijn moeder vlakbij woont" vervangen door "shoppen".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom er regelmatig omdat mijn moeder vlakbij woont maar ik zie je dus nooit
Dat overdekte winkelcentrum is baasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook regelmatig... Moet je alleen "mijn moeder vlakbij woont" vervangen door "shoppen".
Emmen![]()
daar denken de inwoners wat anders over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat overdekte winkelcentrum is baas. Ergens zit daar ook een Griek, eet verdomd goed
Ja, geweldig! Alle winkels zijn gewoon te vinden daar. Vrij dichtbij, ik ben er blij mee!! En die Griek weet ik niet, ik eet gewoon thuis na het shoppenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat overdekte winkelcentrum is baas. Ergens zit daar ook een Griek, eet verdomd goed
In het centrum bedoel je? Veel overlast ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar denken de inwoners wat anders over.
Heb ik niks mee te makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar denken de inwoners wat anders over.
Ik vind het een vreselijke stad trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook regelmatig... Moet je alleen "mijn moeder vlakbij woont" vervangen door "shoppen".
Emmen![]()
De stad vind ik ook niet mooi, maar om een dagje te shoppen vind ik het geweldig! En Drenthe is sowieso dikke +100quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke stad trouwens
Drenthe isDe Drentsche steden zijn
Idd, ik ga ook bijv liever naar Zwolle dan Meppel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke stad trouwens
Drenthe isDe Drentsche steden zijn
Zwolle vind ik dan weer geen ruk aan, maar dat komt ws doordat ik er werkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ga ook bijv liever naar Zwolle dan Meppel.
Meppel is de enige stad in Drenthe waar ik zou willen wonenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ga ook bijv liever naar Zwolle dan Meppel.
Zwolle ook wel, maar dan heb je denk ik wel wat meer kakkertjes enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwolle vind ik dan weer geen ruk aan, maar dat komt ws doordat ik er werkEn Meppel kun je leuk kroegen
men vindt het geen sfeer hebben. Er zitten veel winkels bij elkaar en overdekt en dat idd handig, maar het allemaal zo strak en ééntonig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
In het centrum bedoel je? Veel overlast ofzo?
Ik woon liever in een dorpquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meppel is de enige stad in Drenthe waar ik zou willen wonen
Voornamelijk omdat je zo in Zwolle zit
Meppel doet wat dorpser aan, heb ik persoonlijk meer mee dan met dat stadse gedoequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwolle ook wel, maar dan heb je denk ik wel wat meer kakkertjes enzo.
Nog nooit in Meppel uitgegaan omdat iedereen in Zwolle woont.
Toen mijn ouders naar Drenthe verhuisden begreep ik het niet, ik was toen 19. Nu ben ik 13 jaar verder en.smoorverliefd op Drenthe, maar ja probeer er maar fatsoenlijk werk te vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De stad vind ik ook niet mooi, maar om een dagje te shoppen vind ik het geweldig! En Drenthe is sowieso dikke +100
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen! Ik vind het ene winkelcentrum ook mooier dan die andere (die met dat pleintje vind ik mooier, weet niet welke de Vlinder is en hoe die andere ook alweer heetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
men vindt het geen sfeer hebben. Er zitten veel winkels bij elkaar en overdekt en dat idd handig, maar het allemaal zo strak en ééntonig.
Ja, das lastig... Ben je al gauw aangewezen op de grotere steden. Ik woon een kilometer of 3 van de grens met Drenthe af, veel familie wonen. Kom er heel erg vaakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toen mijn ouders naar Drenthe verhuisden begreep ik het niet, ik was toen 19. Nu ben ik 13 jaar verder en.smoorverliefd op Drenthe, maar ja probeer er maar fatsoenlijk werk te vinden
Weiert die is erg hoog en de Vlinder is met V&D en Xenosquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen! Ik vind het ene winkelcentrum ook mooier dan die andere (die met dat pleintje vind ik mooier, weet niet welke de Vlinder is en hoe die andere ook alweer heet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |