Inderdaad, wat?!quote:
is gewoon onzin. Dat zijn juíst dingen die de complot/aluhoedjes-sites mensen willen wijsmaken. En new_moon werkt daar ook weer aan mee door het hier ook weer te propageren. Maar waarom de complot/aluhoedjes-sites ons dat willen wijsmaken is me eigenlijk een raadsel? Geloven ze dat zelf echt of is het zielig *boehoe* slachtoffertjes-gedrag als in vingerwijzen: Zij zijn gemeen!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef new_moon het volgende:
Straks al onze voedingswaren onder controle,
opgepakt worden als je rozemarijn in je vensterbank hebt staan?
of je eigen groente wilt kweken,
iets simpels als kamille thee,
WTF leven we toch in een zieke wereld
Ik neem dat je 3maal daags met fluoride poetst?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Inderdaad, wat?!
Want wat new_moon beweert:
[..]
is gewoon onzin. Dat zijn juíst dingen die de complot/aluhoedjes-sites mensen willen wijsmaken. En new_moon werkt daar ook weer aan mee door het hier ook weer te propageren. Maar waarom de complot/aluhoedjes-sites ons dat willen wijsmaken is me eigenlijk een raadsel? Geloven ze dat zelf echt of is het zielig *boehoe* slachtoffertjes-gedrag als in vingerwijzen: Zij zijn gemeen!
Ten eerste: Neequote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik neem dat je 3maal daags met fluoride poetst?
als je je afvraagt wat de relevantie is kun je gerust even googlen op fluoride en het gebruik er van. rattengifquote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Ten eerste: Nee
Ten tweede: Wat is de relevantie van die vraag en het antwoord?
Ten derde: Zou je ook nog een inhoudelijke reactie in dit topic willen geven?
Ja blablabla, die verhaaltjes ken ik ook allemaal al. Als mensen niet in al die complotverhaaltjes geloven, wil dat nog niet zeggen dat ze er niks vanaf weten. Weet je trouwens in hoeveel gifmiddelen water wordt gebruikt?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef new_moon het volgende:
[..]
als je je afvraagt wat de relevantie is kun je gerust even googlen op fluoride en het gebruik er van. rattengif
dan zoek je daarna even op pijnappelklier of pineal gland. tot zo!
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef dadgad het volgende:
Het is een krankzinnige wereld waarin een kleine cabal van elitaire psychonauten het gebrek aan empathie bezitten evenals een bijna onmenselijk scherp verstand en begrip van de algemene zaken der dingen.
Genadeloos en harteloos als ze zijn voeren ze medogenloos oorlog tegen de mens. Als vampieren werken ze vanuit de schaduw. Ze verstoppen zich binnenin in instituten waarvan men denkt dat het hun interesse dient en vervuilen van daaruit de alledaagse gang van zaken.
De gegoede burger, verblind door de sleur van het dagelijks leven en zijn brandend verlangen is simpelweg niet capabel genoeg om de blik op te heffen en te zien hoe simpel de puzzel werkelijk is.
We leven in een complot zo kwaadaardig, zo ver verwijderd van de realiteit van ons dagelijks leventje, dat je enkel voor gek verklaard wordt wanneer je dit ter sprake brengt.
Ondertussen vergroot de kloof zich en wordt realisatie enkel vermoeilijkt.
Tegelijkertijd vindt er zich een ontwaking plaats. Het wordt een strijd tussen licht en donker. Zal het de mens op tijd lukken de ware vijand te herkennen of laat ze zich het ravijn in leiden?Ik voel me poetisch vandaag. Zal wel door black sabbath komen. WAR PIGS
doet het er toe?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Ja blablabla, die verhaaltjes ken ik ook allemaal al. Als mensen niet in al die complotverhaaltjes geloven, wil dat nog niet zeggen dat ze er niks vanaf weten. Weet je trouwens in hoeveel gifmiddelen water wordt gebruikt?
Maar ik vroeg me alleen maar af wat de relevantie van die vraag was m.b.t. het onderwerp van dit topic. Want die relevantie zie ik niet.
Hallo, ík ben niet degene die zomaar over fluoride begon en verder niks inhoudelijks plaatste hoor!quote:
De veiligheid van het voedsel is juist iets waar de codex alimentarius zich mee bezighoudt.quote:we hadden t over de codex alimentarius en dat vind ik gewoon een heel eng iets.
Hoe veilig is ons voedsel nog?
Graag een goede betrouwbare bron dat je niet gewoon wortelzaad kan kopen, geen kamillethee mag (drinken?), en geen rozemarijn in huis mag hebben.quote:Als je kiest voor je gezondheid en je eigen groente wil gaan verbouwen kan dat niet omdat fucking monsanto de "rechten" heeft op bijv. wortelzaadjes.
echt, dat is wat ze willen
Ik raad een maandelijkse kuur aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Hallo, ík ben niet degene die zomaar over fluoride begon en verder niks inhoudelijks plaatste hoor!
Dus ja, als iemand daar zomaar over begint vanuit het niets als reactie op een inhoudelijke post van mij, vraag ik me af wat daar de relevantie van is.
[..]
De veiligheid van het voedsel is juist iets waar de codex alimentarius zich mee bezighoudt.
[..]
Graag een goede betrouwbare bron dat je niet gewoon wortelzaad kan kopen, geen kamillethee mag (drinken?), en geen rozemarijn in huis mag hebben.
Ben je van nature gewend alles met de paplepel gevoerd te krijgen? Er bestaat zoiets als google. Als je liever privacy geniet kun je startpage.com gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef Dribedabou het volgende:
Graag een goede betrouwbare bron dat je niet gewoon wortelzaad kan kopen, geen kamillethee mag (drinken?), en geen rozemarijn in huis mag hebben.
Nogmaals: De relevantie hiervan is?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik raad een maandelijkse kuur aan.
http://www.twenga.nl/dir-(...)ene,Tandpasta-014924
? Ík ben niet degene die het topic heeft geopend en die claims doet. De manier van 'discussieren' hier is bijna op de religieuze manier. Je kan toch niet zomaar in het wilde weg dingen gaan roepen zonder zélf met bronnen en argumenten te komen?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ben je van nature gewend alles met de paplepel gevoerd te krijgen? Er bestaat zoiets als google.
Beetje paranoia? Bovendien: Alsof Google de enige site is die IP-adressen aan acties koppelt en deze logt.quote:Als je liever privacy geniet kun je startpage.com gebruiken.
Fluoride vertieft de hersencellen. In de VS zit het al decennia lang in het drinkwater, geen wonder dat ze daar zo buitengewoon intelligent zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Ten eerste: Nee
Ten tweede: Wat is de relevantie van die vraag en het antwoord?
Ten derde: Zou je ook nog een inhoudelijke reactie in dit topic willen geven?
Veiligheid voor wat en voor wie?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Hallo, ík ben niet degene die zomaar over fluoride begon en verder niks inhoudelijks plaatste hoor!
Dus ja, als iemand daar zomaar over begint vanuit het niets als reactie op een inhoudelijke post van mij, vraag ik me af wat daar de relevantie van is.
[..]
De veiligheid van het voedsel is juist iets waar de codex alimentarius zich mee bezighoudt.
http://www.earth-matters.(...)-meer-verbouwen.htmlquote:[..]
Weleda Ratanhia Tandpasta daar poets ik nu mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik raad een maandelijkse kuur aan.
http://www.twenga.nl/dir-(...)ene,Tandpasta-014924
is die chill? want ik ben parodontax echt zo zat, wat een helse brandende shit is dat tochquote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Weleda Ratanhia Tandpasta daar poets ik nu mee.
Dat zijn de pluspunten van een monopolie mijn beste man.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Gelukkig zijn al die natuurgeneesmiddelen een stuk goedkoper dan die massa-produceten waar big pharma zo veel aan probeert te verdienen
Je betaalt toch geen ¤6,- voor een tandpasta omdat die gemene mensen met tandpasta van ¤2,- zo winstbelust zijn, dat slaat echt helemaal nergens op...
Het is even wennen maar ik vind het hem nu wel oke.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef dadgad het volgende:
[..]
is die chill? want ik ben parodontax echt zo zat, wat een helse brandende shit is dat toch
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Gelukkig zijn al die natuurgeneesmiddelen een stuk goedkoper dan die massa-produceten waar big pharma zo veel aan probeert te verdienen
Je betaalt toch geen ¤6,- voor een tandpasta omdat die gemene mensen met tandpasta van ¤2,- zo winstbelust zijn, dat slaat echt helemaal nergens op...
Dus?quote:
Snap niet wat je daar zegt.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:50 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dat zijn de pluspunten van een monopolie mijn beste man.
Wanneer je too big to fail bent kun je doen wat je wilt.
Wanneer je veel kapitaalkracht hebt kun je goedkoop verkopen en toch winst maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dus?
Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde...
Of eet je ook geen natriumchloride?
Maar het is niet dat er ondertussen al geen 3 threads over fluor zijn geweest waar je steeds dezelfde onzin copypaste zonder het te lezen...
[..]
Snap niet wat je daar zegt.
We moeten elke stof op aarde behandelen als fluoride? Leg dit eens uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dus?
Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde...
Dat is echt zo ontzettend irrationeel, ongelooflijkquote:Op maandag 13 juni 2011 12:19 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wanneer je veel kapitaalkracht hebt kun je goedkoop verkopen en toch winst maken.
Wanneer je minder kapitaalkracht heb ben je noodgedwongen duurder te verkopen omdat je anders failliet gaat.
beter lezenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We moeten elke stof op aarde behandelen als fluoride? Leg dit eens uit.
Vind je ?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend irrationeel, ongelooflijk
Dat is wat ik lees, leg het eens uit dan? Jij zegt dat die waarschuwing geld voor bijna elke stof op aarde? Wat lees ik verkeerd?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend irrationeel, ongelooflijk
[..]
beter lezen
Ik weet wel hoe dat werkt. Maar ik koop mijn kast gewoon voor 50¤ bij Ikea, terwijl ze daar 10¤ winst op maken. Ik laat niet mijn buurman er 1 voor 150¤ in elkaar timmeren omdat hij er maar 7,50¤ op verdient...quote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef dadgad het volgende:
[..]
Vind je ?
Misschien moet je je economie boek openslaan?
Denk er maar is over na.
Dat is precies wat ik zeg; bijna elke stof is gevaarlijk bij te hoge dosissen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is wat ik lees, leg het eens uit dan? Jij zegt dat die waarschuwing geld voor bijna elke stof op aarde? Wat lees ik verkeerd?
Dat is dus niet wat ik zeiquote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We moeten elke stof op aarde behandelen als fluoride? Leg dit eens uit.
Nee, jij reageert op die waarschuwing direct met: Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde... Misschien je eigen advies opvolgen en beter gaan lezen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg; bijna elke stof is gevaarlijk bij te hoge dosissen.
Dat is dus wel wat je zegt. Tevens isquote:[..]
Dat is dus niet wat ik zei
een drogredenering, probeer het nog eens.quote:Dat is precies wat ik zeg; bijna elke stof is gevaarlijk bij te hoge dosissen.
Monopolie betekend een monopolie op klanten.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe dat werkt. Maar ik koop mijn kast gewoon voor 50¤ bij Ikea, terwijl ze daar 10¤ winst op maken. Ik laat niet mijn buurman er 1 voor 150¤ in elkaar timmeren omdat hij er maar 7,50¤ op verdient...
Is gewoon heel erg slecht met je geld om gaan als winstminimalisatie van andere je drijfveer is
[..]
Dat is precies wat ik zeg; bijna elke stof is gevaarlijk bij te hoge dosissen.
[..]
Dat is dus niet wat ik zei
Ja, je hebt gelijk, jij weet inderdaad beter wat ik wilde zeggen dan ik zelfquote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, jij reageert op die waarschuwing direct met: Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde... Misschien je eigen advies opvolgen en beter gaan lezen?
[..]
Dat is dus wel wat je zegt. Tevens is
[..]
een drogredenering, probeer het nog eens.
Ik weet hoe vraag en aanbod werkt, ik vind het alleen dom om puur dat als reden te gebruiken meer geld uit te geven...quote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef dadgad het volgende:
[..]
Monopolie betekend een monopolie op klanten.
Jouw buurman heeft misschien 3 klanten. Ikea heeft er miljoenen.
Ikea wint klanten met haar lagere prijzen en maakt ongelooflijk veel meer winst dat jouw buurman, omdat ze meer klanten heeft.
Dat is hoe competitie de laan uit wordt gewerkt. Bouw een monopolie op en creeer aantrekkelijke prijzen. Je tegenstanders kunnen enkel 2 dingen doen. Hun prijzen verlagen of de situatie negeren. Wanneer men negeert verliest men klanten en gaan ze failliet.
In het tandpasta geval, er is nog wel vraag naar de ''alternatieve'' en gezondere tandpasta, maar de vraag is niet genoeg om de prijs te kunnen verlagen tot E 2.
De vraag wordt natuurlijk ook beinvloed door de situatie zoals die zich presenteerd. Mensen denken niet verder na over het marksysteem of over de productkwaliteit. Men wil enkel geld besparen. Dus koopt men de goedkope tandpasta.
In de wereld van business bestaat geen liefdadigheid. Het is het land van de wolven en aasgieren.
Zeg het dan fatsoenlijk, voor je begint te schreeuwen dat mensen beter moeten lezen zou je kunnen werken aan je eigen vermogen om fatsoenlijk je bericht over te brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, jij weet inderdaad beter wat ik wilde zeggen dan ik zelf
Een drogredenering dus, kom maar terug als je argumenten hebt.quote:Bij deze: Bijna alle stoffen zijn gevaarlijk bij te hoge dosering
Probeer de discussie anders eerst te begrijpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Sorry, ik was vergeten mijn stijl aan te passen aan het IQ van de lezer hierquote:Op maandag 13 juni 2011 12:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zeg het dan fatsoenlijk, voor je begint te schreeuwen dat mensen beter moeten lezen zou je kunnen werken aan je eigen vermogen om fatsoenlijk je bericht over te brengen.
[..]
En waarom mag dat dan wel een drogredenering zijn mijn beste man?quote:Een drogredenering dus, kom maar terug als je argumenten hebt.
[..]
Wanneer je het intellect niet hebt er de ironie van in te zien, is je arrogantie misschien een tikkie misplaatst.quote:Probeer de discussie anders eerst te begrijpen.
Dat is niet de reden in dit geval. De reden is dat de goedkope tandpasta met fluoride verrijkt is. En fluoride is gewoon vergif. Het heeft geen enkel positief effect.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet hoe vraag en aanbod werkt, ik vind het alleen dom om puur dat als reden te gebruiken meer geld uit te geven...
Nu geef je ook iets anders aan, dat het gezonder zou zijn. Welke tandpasta gebruik jij dan als ik zo vrij mag zijn?
Je stijl? Je schrijft gewoon niet wat je bedoelt, dat zijn symptomen van jouw eigen gebrek aan verstandelijk vermogen. Maak jezelf geen illusies, het is toch echt jouw fout.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten mijn stijl aan te passen aan het IQ van de lezer hier
Als jij mij kan vertellen waarom dat een argument zou zijn om die tandpasta wel te kopen neem ik het terug. Of sleep jij ook nog steevast met asbestplaten? Omdat er ook zoveel andere stoffen zijn die niet direct dodelijk zijn in kleine hoeveelheden?quote:[..]
En waarom mag dat dan wel een drogredenering zijn mijn beste man?
Dat doet er niet eens toe, ik zie niet in waarom je die opmerking überhaupt maakt? Het etaleert dat jij niet snapt waar je over discussieert.quote:[..]
Wanneer je het intellect niet hebt er de ironie van in te zien, is je arrogantie misschien een tikkie misplaatst.
Ik zal het even voor je uiteenzetten:quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je stijl? Je schrijft gewoon niet wat je bedoelt, dat zijn symptomen van jouw eigen gebrek aan verstandelijk vermogen. Maak jezelf geen illusies, het is toch echt jouw fout.
[..]
Als jij mij kan vertellen waarom dat een argument zou zijn om die tandpasta wel te kopen neem ik het terug. Of sleep jij ook nog steevast met asbestplaten? Omdat er ook zoveel andere stoffen zijn die niet direct dodelijk zijn in kleine hoeveelheden?
[..]
Dat doet er niet eens toe, ik zie niet in waarom je die opmerking überhaupt maakt? Het etaleert dat jij niet snapt waar je over discussieert.
Nou weet ik nog steeds niet waarom je fluoride en tandpasta ineens in een topic brengt waar het over iets heel anders gaat. Dát is namelijk wat ik je nu al meerdere malen gevraagd heb: Wat is de relevantie van over tandpasta beginnen als reactie op deze post van mij? Maar goed, ondertussen gaat het hier inderdaad bijna alleen nog maar over fluoride en tandpasta...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef dadgad het volgende:
[..]
Fluoride vertieft de hersencellen. In de VS zit het al decennia lang in het drinkwater, geen wonder dat ze daar zo buitengewoon intelligent zijn.
Ja daahaaag Lambiekje, er staan weet-ik-veel hoeveel bronnen in dat zweeftevenartikel op die zweeftevensite.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:30 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.earth-matters.(...)-meer-verbouwen.html
Waar staat dat het om een hele tube gaat?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je uiteenzetten:
1. het eten van een hele tube tandpasta is niet goed voor een kind
Snap je nu nog steeds niet wat drogredeneringen zijn? Jezelf herhalen verandert daar niets aan. Nogmaals, sleep jij ook nog met asbestplaten? Want volgens jouw redenering moet dat ook maar kunnen, sterker nog; kinderen moeten het zelfs kunnen doen als het aan jou ligt.quote:1a. Het eten van een hele tube gel, shampoo, zeep, koffie, kauwgom, etcetcetc is ook niet goed voor een kind. Toch heeft men die spullen in huis (tevens is lambiekje volgens mij geen kind en heeft ie 15 tubes nodig om te veel binnen te krijgen).
Nee maar stoppen ze het ook in hun eten? Fluoride is gevaarlijker omdat je het in je mond stopt, moeilijk te begrijpen voor je? Tevens betreft het hier wederom een drogredenering, chapeau.quote:Ik geloof niet dat deze tandpasta gebruikers alle andere stoffen met hetzelfde gevaar uit hun huis bannen, dus is vanwege de een of andere hersenkronkel fluoride opeens "gevaarlijker" dan andere even gevaarlijke stoffen.
O ja? Leg eens uit, ik ben in de veronderstelling dat ik geen fluoride binnen krijg maar blijkbaar weet jij daar meer van, vertel eens. Hoe krijg ik die fluoride binnen en waar haal je die glazen bol?quote:1b. Iedereen eet elke dag fluoride, ook de mensen met speciale tandpasta.
O ja? Leg dit eens uit, welke stoffen zitten er in die tandpasta die vergelijkbaar zijn met fluoride?quote:1c. Dat zelfs terzijde is het eten van een tube van die ¤6,- kostende tandpasta net zo slecht voor een kind (en volwassene) als niet slechter.
Ik wacht nog steeds op je argument waarom ik die giftige tandpasta zou moeten kopen? Verder dan omdat andere stoffen in kleine hoeveelheden ook slecht zijn kom je tot nu toe niet. Voor je begint over mijn intellect adviseer ik je het woord drogredenering in het woordenboek op te zoeken, op die manier hoef je jezelf niet zo belachelijk te maken.quote:Als je het nu niet begrijpt dan kan ik slechts concluderen dat je het niet wilt begrijpen aangezien je zinnen coherent genoeg zijn als indicatie van de aanwezigheid van enig intellect.
Ik zei er niet direct bij, misschien zelf een cursusje begrijpend lezen volgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef oompaloompa het volgende:
overigens is asbest juist wel dodelijk in kleine hoeveelheden
haha oh god je snapt het nog niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:55 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Nou weet ik nog steeds niet waarom je fluoride en tandpasta ineens in een topic brengt waar het over iets heel anders gaat. Dát is namelijk wat ik je nu al meerdere malen gevraagd heb: Wat is de relevantie van over tandpasta beginnen als reactie op deze post van mij? Maar goed, ondertussen gaat het hier inderdaad bijna alleen nog maar over fluoride en tandpasta...
[..]
Ja daahaaag Lambiekje, er staan weet-ik-veel hoeveel bronnen in dat zweeftevenartikel op die zweeftevensite.Die ga ik echt niet allemaal aanklikken en lezen hoor. Laat jij me de betrouwbare bron maar zien, of new_moon, zij begon tenslotte met roepen dat kamillethee verboden is/wordt.
Mwah, ik wilde je eigenlijk geen woorden in de mond leggen dat jij (volgens jou het ontbreken van) mijn intellect zou koppelen aan tandpasta. Ik hoopte namelijk dat je van een íets hoger niveau zou zijn, maar helaas.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef dadgad het volgende:
[..]
haha oh god je snapt het nog niet?
ik denk dat de fluoride uitstekend werkt
Al je vragen worden beantwoord door en simpele google of door het lezen van de thread. Op internet kun je opzoeken wanneer fluoride kwaad kan, wat de ingrediënten zijn van de alternatieven en bij welke hoeveelheden die kwaad kunnen. Als je slim wilt doen, zou ik daarmee beginnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar staat dat het om een hele tube gaat?
[..]
Snap je nu nog steeds niet wat drogredeneringen zijn? Jezelf herhalen verandert daar niets aan. Nogmaals, sleep jij ook nog met asbestplaten? Want volgens jouw redenering moet dat ook maar kunnen, sterker nog; kinderen moeten het zelfs kunnen doen als het aan jou ligt.
[..]
Nee maar stoppen ze het ook in hun eten? Fluoride is gevaarlijker omdat je het in je mond stopt, moeilijk te begrijpen voor je? Tevens betreft het hier wederom een drogredenering, chapeau.
[..]
O ja? Leg eens uit, ik ben in de veronderstelling dat ik geen fluoride binnen krijg maar blijkbaar weet jij daar meer van, vertel eens. Hoe krijg ik die fluoride binnen en waar haal je die glazen bol?
[..]
O ja? Leg dit eens uit, welke stoffen zitten er in die tandpasta die vergelijkbaar zijn met fluoride?
[..]
Ik wacht nog steeds op je argument waarom ik die giftige tandpasta zou moeten kopen? Verder dan omdat andere stoffen in kleine hoeveelheden ook slecht zijn kom je tot nu toe niet. Voor je begint over mijn intellect adviseer ik je het woord drogredenering in het woordenboek op te zoeken, op die manier hoef je jezelf niet zo belachelijk te maken.
Tja voor iemand die de wetswijzigingen zo braafjes goedkeurd kan ik enkel een adviseren op te houden met het innemen van fluoride.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Mwah, ik wilde je eigenlijk geen woorden in de mond leggen dat jij (volgens jou het ontbreken van) mijn intellect zou koppelen aan tandpasta. Ik hoopte namelijk dat je van een íets hoger niveau zou zijn, maar helaas.
Mevrouw. Fluoride is schadelijk op lange termijn. Het beschadigd de hersencellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Al je vragen worden beantwoord door en simpele google of door het lezen van de thread. Op internet kun je opzoeken wanneer fluoride kwaad kan, wat de ingrediënten zijn van de alternatieven en bij welke hoeveelheden die kwaad kunnen. Als je slim wilt doen, zou ik daarmee beginnen.
Die "giftige tandpasta" welke bedoel je en over wat voor hoeveelheden heb je het? Als je normaal je tanden poetst en niet een tube leeg-eet is standaard tandpasta niet giftig, die van Lambiekje wel als je slecht tegen gluten kan...
(Maar toch denk ik dat je die andere bedoelde omdat je overduidelijk niet voor jezelf nadenkt)
je asbest metafoor is heel erg slecht. Lage hoeveelheden fluor heb je nodig om niet dood te gaan. Lage hoeveelheden asbest zijn net zo dodelijk als grote hoeveelheden omdat het een dichotoom effect is (itt fluor).
Waar héb je het over? Verklaar je nader i.p.v. alleen maar een beetje loos met dit soort opmerkingen te smijten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef dadgad het volgende:
[..]
Tja voor iemand die de wetswijzigingen zo braafjes goedkeurd
Ik ben trouwens bang dat de fluoride bij jou je ogen hebben aangetast, want lees dit eens en dan vooral wat er bij 'Ten eerste' staat.quote:kan ik enkel een adviseren op te houden met het innemen van fluoride.
Oh, nu je het zo stellig zegt, ik ben overtuigdquote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef dadgad het volgende:
[..]
Mevrouw. Fluoride is schadelijk op lange termijn. Het beschadigd de hersencellen.
Of je het gelooft of niet. Genoeg studies hebben dit aangetoond.
Als je denkt dat men zoiets niet zou doen, denk dan maar nog is na.
Sorry, ik vind dat soort dingen te kinderachtig.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh, nu je het zo stellig zegt, ik ben overtuigd
Wedden dat je geen enkele (peer-reviewed) studie gevonden krijgt die negatieve effecten van fluor gevonden krijgt zolang je niet extreme hoeveelheden binnenkrijgt?
(extreem zijnde volle eetlepels tandpasta opeten met enige regelmaat)
Degene die verliest gebruikt een maand lang een avatar waarin in grote rode letters staat: Ik ben een mongool die niet kan lezen.
Deal?
grote mond, weinig ballenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef dadgad het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dat soort dingen te kinderachtig.
Maar je kunt hier wat lezen, genoeg extra links erbij.
http://www.prisonplanet.c(...)_fluoride_horror.htm
Die discussie over peer-reviewed is me eindeloos. De Bid Daddys hebben zoveel kapitaalkracht om hun think tanks de meeste kansloze onzin tot waarheden te doen lijken.
Desondanks zijn er ontzettend veel studies die de schadelijke kanten aantonen. Indedaad, het is niet dodelijk, inderdaad op ''korte'' termijn merk je weinig. Het gaat over de langere termijns effecten en die zijn wel degelijk echt, schadelijk enzv.
Daarnaast heeft fluoride simpelweg geen enkel positief effect, het is enkel toegevoegd vanwege het kwalijke effect.
Is goed hoor. Poets verder.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
grote mond, weinig ballen
voor de rest zijn die feiten en bronnen van hetzelfde kaliber als de gevaren van DHMO (di-hydroxy mono-oxide)
http://www.dhmo.org/
Ik vraag ze aan jou, niet aan google. Jij claimt dingen, onderbouw ze dan ook. Kan je nou echt niet fatsoenlijk discussiëren? Drogredeneringen, nu dit. Wordt je niet moe van jezelf?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Al je vragen worden beantwoord door en simpele google of door het lezen van de thread. Op internet kun je opzoeken wanneer fluoride kwaad kan, wat de ingrediënten zijn van de alternatieven en bij welke hoeveelheden die kwaad kunnen. Als je slim wilt doen, zou ik daarmee beginnen.
Ik heb over tandpasta met giftige fluoride er in, waarom zou ik die moeten kopen als ik ook zonder giftige fluoride kan kopen? Ga je dit nog uitleggen? Gif in kleine hoeveelheden blijft gif.quote:Die "giftige tandpasta" welke bedoel je en over wat voor hoeveelheden heb je het? Als je normaal je tanden poetst en niet een tube leeg-eet is standaard tandpasta niet giftig, die van Lambiekje wel als je slecht tegen gluten kan...
Leg eens uit? Waar toon ik aan dat ik niet voor mezelf nadenk?quote:(Maar toch denk ik dat je die andere bedoelde omdat je overduidelijk niet voor jezelf nadenkt)
Oke, ik zal een andere voor je bedenken mocht het nog nodig zijn.quote:je asbest metafoor is heel erg slecht. Lage hoeveelheden fluor heb je nodig om niet dood te gaan. Lage hoeveelheden asbest zijn net zo dodelijk als grote hoeveelheden omdat het een dichotoom effect is (itt fluor).
Ik krijg er niet voor betaal jouw onderwijzer te spelen. Als je echt wilt weten hoe iets werkt stop je er maar zelf moeite in.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vraag ze aan jou, niet aan google. Jij claimt dingen, onderbouw ze dan ook. Kan je nou echt niet fatsoenlijk discussiëren? Drogredeneringen, nu dit. Wordt je niet moe van jezelf?
[..]
Ik heb over tandpasta met giftige fluoride er in, waarom zou ik die moeten kopen als ik ook zonder giftige fluoride kan kopen? Ga je dit nog uitleggen? Gif in kleine hoeveelheden blijft gif.
[..]
Leg eens uit? Waar toon ik aan dat ik niet voor mezelf nadenk?
[..]
Oke, ik zal een andere voor je bedenken mocht het nog nodig zijn.
What are some uses of Dihydrogen Monoxide?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef dadgad het volgende:
''The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about fluoride's supposed effect on children's teeth; their alleged reason for mass-medicating water with sodium fluoride was to sterilize humans and force the people in their concentration camps into calm submission. (Ref. book: "The Crime and Punishment of I.G. Farben" by Joseph Borkin.)'''
Wouw... wie wil nog zijn tanden poetsen met zulke shit erin?
Kijk, nu gaat het hier écht gezellig worden! Ik pak even een kopje kamillethee erbij hoor, nu het nog kanquote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef oompaloompa het volgende:
Degene die verliest gebruikt een maand lang een avatar waarin in grote rode letters staat: Ik ben een mongool die niet kan lezen.
Oompa zou je deze vragen nog even willen beantwoorden? Google heeft geen antwoorden op mijn vragen over jouw claims, helaas.quote:O ja? Leg eens uit, ik ben in de veronderstelling dat ik geen fluoride binnen krijg maar blijkbaar weet jij daar meer van, vertel eens. Hoe krijg ik die fluoride binnen en waar haal je die glazen bol?
[..]
O ja? Leg dit eens uit, welke stoffen zitten er in die tandpasta die vergelijkbaar zijn met fluoride?
Pardon? Jij komt met de belachelijke claims hier en als ik er dan vragen over stel moet IK maar naar Google gaan? Beetje heel erg kinderachtig, niet waar? Wat val jij door de mand zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik krijg er niet voor betaal jouw onderwijzer te spelen. Als je echt wilt weten hoe iets werkt stop je er maar zelf moeite in.
Er zijn 3 fluoride-threads geweest waar het allemaal herhaaldelijk uitgelegd is, een deel zelfs in deze thread en voor de rest is er google.
(of gaat het je niet om het opdoen van kennis & het testen van je claims maar om iets heel anders?)
http://tinyurl.com/6g788d4quote:Op maandag 13 juni 2011 14:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oompa zou je deze vragen nog even willen beantwoorden? Google heeft geen antwoorden op mijn vragen over jouw claims, helaas.
Nee hoor, de claim is dat fluoride gevaarlijk is. Die claim klopt overduidelijk niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Pardon? Jij komt met de belachelijke claims hier en als ik er dan vragen over stel moet IK maar naar Google gaan? Beetje heel erg kinderachtig, niet waar? Wat val jij door de mand zeg.
Ik heb een vermoeden dat je ook niet de juiste vooropleiding hebt dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef HyperViper het volgende:
Tevens hoef ik jou echt niet als onderwijzer. Iemand die tot drie keer toe drogredeneringen gebruikt na daarop gewezen te zijn bij gebrek aan argumenten hoef ik niet als onderwijzer. Doe mij maar iemand met verstand van zaken.
Wat val jij door de mand zeg.quote:
Heb ik het over een specifieke claim? Wederom etaleer je jouw marginale vermogen om begrijpend te lezen. Ik vraag het je nog een keer.. zou je je eigen claims kunnen onderbouwen?quote:[..]
Nee hoor, de claim is dat fluoride gevaarlijk is. Die claim klopt overduidelijk niet.
Gelukkig ben ik hier niet diegene die zich profileert als een allesweter en claim ik geen belachelijke dingen. Ik acht jou niet geschikt als onderwijzer dus maak je niet druk; je hebt nog geen kennis geëtaleerd. Geef nou maar eens antwoord op mijn vragen.quote:[..]
Ik heb een vermoeden dat je ook niet de juiste vooropleiding hebt dus dat komt mooi uit.
Het feit dat je na er op aangesproken te zijn nog tot drie maal toe drogredenen als argumenten presenteert zegt genoeg. Ik begrijp heel goed wat je zegt, het is gewoon dom.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef oompaloompa het volgende:
(Overigens is het niet zo dat wanneer jij iets niet begrijpt het automatisch een drogreden is natuurlijk)
Ik weet niet wat je eet, maar ik weet wel zeker dat je fluoride binnenkrijgtquote:Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat val jij door de mand zeg.Waar kan ik vinden dat ik elke dag fluoride binnen krijg? Jij claimt het, weet jij wat ik eet? Wat een zwaktebod zeg.
[..]
Heb ik het over een specifieke claim? Wederom etaleer je jouw marginale vermogen om begrijpend te lezen. Ik vraag het je nog een keer.. zou je je eigen claims kunnen onderbouwen?
[..]
Gelukkig ben ik hier niet diegene die zich profileert als een allesweter en claim ik geen belachelijke dingen. Ik acht jou niet geschikt als onderwijzer dus maak je niet druk; je hebt nog geen kennis geëtaleerd. Geef nou maar eens antwoord op mijn vragen.
Gisteravond tomatensoep (zelf gemaakt) en vanochtend tomatensoep. (zelf gemaakt) Tevens vind ik mijn inzet wel voldoende, jou constant confronteren met je eigen gestuntel kost mij ook energie.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je eet, maar ik weet wel zeker dat je fluoride binnenkrijgt
Wat heb je b.v. gisteren als avondeten op? En wat was je ontbijt vanochtend?
En nogmaals voor antwoord op je vragen kun je zelf ook wel enige inzet tonen.
Hmm, helaas zit er fluoride in tomaten.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Gisteravond tomatensoep (zelf gemaakt) en vanochtend tomatensoep. (zelf gemaakt) Tevens vind ik mijn inzet wel voldoende, jou constant confronteren met je eigen gestuntel kost mij ook energie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm, helaas zit er fluoride in tomaten.
So far voor het gestuntel.
Een prettige dag nog!Juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe is dit een argument om wel bewust tandpasta te kopen met fluoride er in? Chapeau, je hebt je vierde drogredenering te pakken.
Daar vroeg je niet om, je vroeg waar je kon vinden dat jij elke dag fluoride binnenkrijgt.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Juist.
En hoe is dit een argument om wel bewust tandpasta te kopen met fluoride er in? Chapeau, je hebt je vierde drogredenering te pakken.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat val jij door de mand zeg.Waar kan ik vinden dat ik elke dag fluoride binnen krijg? Jij claimt het, weet jij wat ik eet? Wat een zwaktebod zeg.
Dat klopt, en dan zeggen dat ik het niet snap.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Daar vroeg je niet om, je vroeg waar je kon vinden dat jij elke dag fluoride binnenkrijgt.
Daar dus.
[..]
gast...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat klopt, en dan zeggen dat ik het niet snap.Onze discussie was over het wel of niet kopen van tandpasta met fluoride er in, waarin jij jezelf nu volledig diskwalificeert. Je intellect laat het wederom afweten.
Oke.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
gast...
laat maar, blijf lekker in je bubbel.
Klopt, is ook een veel te hoog niveau.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
New American research suggests that boys exposed to fluoride between the ages of five and 10 will suffer an increased rate of osteosarcoma - bone cancer - bet-ween the ages of 10 and 19.
http://www.guardian.co.uk(...)dhealth.genderissues
"Our results suggest that drinking water fluoride levels over 2.0 mg/L can cause damage to liver and kidney functions in children."
Klopt ook, je hebt alleen niet opgezocht hoeveel mg. er in tandpasta zit of wel?quote:http://www.sciencedirect.(...)ii/S0013935106001265
Etc.
Lekker globaal gedwee gemaakt worden door het internationale bankierskartel door chemicaliën in het drinkwater. Jummeh.
Hehe, een beetje alsof ze zeggen: het is prima om je wc met chloor te reinigen, maar niet om je bips mee schoon te spoelen na ontlasting.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:21 schreef oompaloompa het volgende:
Of zoals de auteur zelf zegt: EWG urges communities not to add fluoride to tap water, and advises parents to avoid fluoridated water for their children, particularly bottle fed infants. Fluoride is fine in toothpaste, where it is directly applied to the teeth, but provides almost no dental benefit in water, while presenting serious health risks, particularly for boys, Wiles said.
Nou dat kamilletheeverbod is natuurlijk onzin, weet jij ook welquote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef Dribedabou het volgende:
Goed, we krijgen het hier dus niet meer ontopic over het kamilletheeverbod.
Tandpasta voor kinderen is toch trouwens meestal al met veel minder fluoride dan tandpasta voor volwassenen? Bovendien wordt er toch aangeraden om maar een heel klein beetje tandpasta op de tandenborstel van de kinderen te doen? En uiteraard zorgen dat ze het niet doorslikken, maar ja da's logisch.
http://www.google.com/sea(...)+enterocolitis&meta=quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef oompaloompa het volgende:
lol
Evaluation of workers exposed to xanthan gum dust found evidence of a link to respiratory symptoms.
On May 20, 2011 the FDA issued a press release warning "parents, caregivers and health care providers not to feed SimplyThick, a thickening product, to premature infants." The concern is that the product may cause necrotizing enterocolitis. SimplyThick's active ingredient is xanthan gum.
Specifically, an allergic response may be triggered in people sensitive to the growth medium, usually corn, soy, or wheat. For example, residual wheat gluten has been detected on xanthan gum made using wheat. This may trigger a response in people highly sensitive to gluten. Some consider this to be a separate allergy to xanthan gum with similar symptoms to gluten allergy. Xanthan gum is a "highly efficient laxative", according to a study that fed 15g/day for 10 days to 18 normal volunteers. Some people react to much smaller amounts of xanthan gum, with symptoms of intestinal bloating and diarrhea.
Ik herinner mij ooit gelezen te hebben over de opname van chemicaliën (of het nou fluoride of aspartaam was weet ik niet meer) direct door het gehemelte, met directe afzetting van die stof in het brein.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef Dribedabou het volgende:
Goed, we krijgen het hier dus niet meer ontopic over het kamilletheeverbod.
Tandpasta voor kinderen is toch trouwens meestal al met veel minder fluoride dan tandpasta voor volwassenen? Bovendien wordt er toch aangeraden om maar een heel klein beetje tandpasta op de tandenborstel van de kinderen te doen? En uiteraard zorgen dat ze het niet doorslikken, maar ja da's logisch.
Hier is een heel duidelijk overzicht van alle negatieve effecten bij hoge dosissen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik herinner mij ooit gelezen te hebben over de opname van chemicaliën (of het nou fluoride of aspartaam was weet ik niet meer) direct door het gehemelte, met directe afzetting van die stof in het brein.
Aha.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hier is een heel duidelijk overzicht van alle negatieve effecten bij hoge dosissen.
http://books.nap.edu/openbook.php?record_id=11571&page=205
Het lijkt voornamelijk een dodelijk effect op je lijf te hebben voordat het hersenen aan zou kunnen tasten.
Alhoewel er wel hints zijn dat overdadig gebruik van fluoride IQ aan zou kunnen tasten.
Nee hoor, alleen in combinatie met langdurige blootstelling.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef oompaloompa het volgende:
overigens is asbest juist wel dodelijk in kleine hoeveelheden
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in combinatie met langdurige blootstelling.
Net als dat je van 10-15 jaar sigaretten roken evenveel roet en troep binnen krijgt als een avondje voor een kampvuur of openhaard zitten. De eerste vergroot de kans op kanker, de tweede niet.
Een keer in de week goed zuipen is minder slecht voor je lijf dan elke dag 2-3 drankjes.
Eeuhm ze zeggen niet hoe goed ze dat kunnen doen hoor, ze beschrijven hoe fluoride dat doet.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aha.
Ja ik heb ook iets naars gevonden.
Spittle B, Psychopharmacology of fluoride: a review, Int Clin Psychopharmacol, 9:2, 1994 Summer, 79-82
Although the blood-brain barrier is relatively impermeable to fluoride, it does not pose an absolute barrier and fluoride has the ability to enter the brain.
The literature was examined to assess the quality of the evidence for cerebral impairment occurring due to exposure to fluoride from therapeutic or environmental sources.
Several surveys of persons chronically exposed to industrial fluoride pollution reported symptoms related to impaired central nervous system functioning with impaired cognition and memory.
Examination of individual case reports showed the evidence for aetiological relationships between symptoms and fluoride exposure to be of variable quality. The evidence was seen as being suggestive of a relationship rather than being definitive.
The difficulties with concentration and memory described in relation to exposure to fluoride did not occur in isolation but were accompanied by other symptoms of which general malaise and fatigue were central.
Possible mechanisms whereby fluoride could affect brain function include influencing calcium currents, altering enzyme configuration by forming strong hydrogen bonds with amide groups, inhibiting cortical adenylyl cyclase activity and increasing phosphoinositide hydrolysis.
Daar zeggen ze dus hoe goed ze fluoride de bloedbrein barričre kunnen laten omzeilen, terwijl de effecten overduidelijk zijn. Kutvolk.
De splinters vormen blaasjes waaruit kanker kan ontstaan en die kunnen knappen. Vandaar dat men vaak spreekt over "asbest is als een tijdbom". Maar met name bij kanker, maar ook in het geval van knappende blaasjes dien je langere tijd blootgesteld te worden aan asbest. Het is dus bijvoorbeeld niet handig om in oudere panden met asbest te wonen. Maar asbest op grindpaden kan daarentegen weer prima, aangezien de concentratie asbest in de lucht te min is. Dat wordt dan ook regelmatig toegepast (liever niet trouwens).quote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat ik er van heb gehoord zijn splinters asbest die je longvlies infecteren de oorzaak van asbest-kankers. Een enkele infectie is dan genoeg.
[..]
Eeuhm ze zeggen niet hoe goed ze dat kunnen doen hoor, ze beschrijven hoe fluoride dat doet.
Daarnaast vinden ze geen zekere relatie en zeggen ze dat je ook lichamelijke reacties zult zien.
Nergens staat daar dat het via het gehemelte gaat, nee juist via het bloed. (waar je voor moet drinken)
Daarnaast zijn de hoeveelheden fluoride waar het daar over gaat hoeveelheden waar je tubes tandpasta voor leeg moet zuigen.
quote:Fluorides may be taken up from soil and accumulate in plants, or
they may be deposited on the upper parts of the plants in dust. The amount of fluoride taken up
by plants depends on the type of plant, the nature of the soil, and the amount and form of fluoride
in the soil. Tea plants are known to accumulate fluoride in their leaves.
quote:These areas may also contain high levels of fluorides in soil. A few hazardous waste sites may
contain high levels of fluorides in soil. By limiting your contact with such soil (for example,
reducing recreational activities that raise dust), you would reduce your family’s exposure to
fluoride. Some children eat a lot of dirt. You should prevent your children from eating dirt.
You should discourage your children from putting their hands or objects in their mouths or
engaging in other hand-to-mouth activity. Make sure they wash their hands frequently and
always before eating.
Misschien moet je eens leren lezen? Er staan toch echt dingen als "The evidence was seen as being suggestive of a relationship rather than being definitive." en dat de kwaliteit van het bewijs niet zo goed is. Bovendien gaat het om blootstelling aan industriele vervuiling. Het lijkt mij dat die concentraties dan een flink stuk hoger hebben gelegen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aha.
Ja ik heb ook iets naars gevonden.
Spittle B, Psychopharmacology of fluoride: a review, Int Clin Psychopharmacol, 9:2, 1994 Summer, 79-82
Although the blood-brain barrier is relatively impermeable to fluoride, it does not pose an absolute barrier and fluoride has the ability to enter the brain.
The literature was examined to assess the quality of the evidence for cerebral impairment occurring due to exposure to fluoride from therapeutic or environmental sources.
Several surveys of persons chronically exposed to industrial fluoride pollution reported symptoms related to impaired central nervous system functioning with impaired cognition and memory.
Examination of individual case reports showed the evidence for aetiological relationships between symptoms and fluoride exposure to be of variable quality. The evidence was seen as being suggestive of a relationship rather than being definitive.
The difficulties with concentration and memory described in relation to exposure to fluoride did not occur in isolation but were accompanied by other symptoms of which general malaise and fatigue were central.
Possible mechanisms whereby fluoride could affect brain function include influencing calcium currents, altering enzyme configuration by forming strong hydrogen bonds with amide groups, inhibiting cortical adenylyl cyclase activity and increasing phosphoinositide hydrolysis.
Daar zeggen ze dus hoe goed ze fluoride de bloedbrein barričre kunnen laten omzeilen, terwijl de effecten overduidelijk zijn. Kutvolk.
Yes, volgens dit artikel (is een review, of overzicht) zijn er dan ook andere bepalingen voor toegestane hoeveelheden fluor in de omgeving voor industriele arbeiders dan voor andere groepen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren lezen? Er staan toch echt dingen als "The evidence was seen as being suggestive of a relationship rather than being definitive." en dat de kwaliteit van het bewijs niet zo goed is. Bovendien gaat het om blootstelling aan industriele vervuiling. Het lijkt mij dat die concentraties dan een flink stuk hoger hebben gelegen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm, helaas zit er fluoride in tomaten.
So far voor het gestuntel.
Een prettige dag nog!Dat komt natuurlijk omdat boeren niet anders kunnen dan fluoride water te spuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
damn die vrouw gaat hard op haar bek zeg ai ai ai, lag ze naderhand in coma?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef RickoKun het volgende:
Wat een topic vol schijtdie shit teel je gewoon. Autisten die hun eigen wereldje over proberen te brengen
Nee, omdat:quote:Op maandag 13 juni 2011 22:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat boeren niet anders kunnen dan fluoride water te spuiten.
quote:Fluoride is a natural component of the earth’s crust and soil. Small amounts of fluorides are present in water, air, plants, and animals. You may be exposed to small amounts of fluoride by breathing air, drinking water, and eating food.
bron
Dat zegt toch ook niemandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef Salvad0R het volgende:
Dat fluoride in de natuur voorkomt betekent niet dat je het chemisch moet bewerken en massaal in het voedsel en watervoorraad dient te dumpen.
Nou, "niemand" ? Naast Hitler en Stalin heb je nu ook moderne personen en instanties die het belang van fluoride in voedsel niet onder stoelen of banken steken:quote:
Je begrijpt nog steeds niet helemaal dat de effecten van stoffen afhankelijk zijn van de hoeveelheid die je binnenkrijgt of wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, "niemand" ? Naast Hitler en Stalin heb je nu ook moderne personen en instanties die het belang van fluoride in voedsel niet onder stoelen of banken steken:
Health Secretary Alan Johnson has called for fluoride to be added to England's water supplies
--> http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7227859.stm
CDC has recognized water fluoridation as one of 10 great public health achievements of the 20th century.
--> http://www.cdc.gov/fluoridation/
Dat is dezelfde CDC die beweert dat aspartaam goed voor je is. En kwikzilver voor kinderhersenen.
Dat, terwijl de National Institute of Environmental Health Sciences aangeeft dat ze er achter zijn gekomen dat waterfluoridatie het IQ van kinderen drastisch vermindert.
--> http://ehp03.niehs.nih.go(...)doi/10.1289/ehp.9270
De huidige machthebbers hebben geen belang bij kritische, intelligente individuen. Het belang van hun belichaming van winst (corporaties) wegen veel zwaarder dan het evolutionair belang van de mensheid zelf.
De instituten die onze maatschappijen vorm geven willen gehoorzame arbeiders, geen kritische soevereine mensen, dus doen ze er alles aan om de mensheid via chemie en genetica te degraderen.
Dat er mensen zijn die potentie-degraderende praktijken proberen te bagatelliseren en ontkennen, is eigenlijk best sneu voor ze.
Een effect wat net statistisch significant is, bij een fluoride concentratie die vele malen hoger ligt dan wat de WHO aanraad... Moeten we daar nou zo opgewonden van raken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef Salvad0R het volgende:
..
Dat, terwijl de National Institute of Environmental Health Sciences aangeeft dat ze er achter zijn gekomen dat waterfluoridatie het IQ van kinderen drastisch vermindert.
--> http://ehp03.niehs.nih.go(...)doi/10.1289/ehp.9270
..
Waar je nou eens een keer opgewonden van zou moeten raken is de misleiding die alomtegenwoordig is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een effect wat net statistisch significant is, bij een fluoride concentratie die vele malen hoger ligt dan wat de WHO aanraad... Moeten we daar nou zo opgewonden van raken?
En wat is dat grote plaatje in dit geval dan volgens jou?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waar je nou eens een keer opgewonden van zou moeten raken is de misleiding die alomtegenwoordig is.
In plaats van maar een beetje met gefinancierde onderzoekjes zus en zo te blijven zwaaien.
Maak de stap naar een groter plaatje nou eens een keer, in plaats van je maar keer op keer in details te begraven.
Ja, dan gaan we daar zeker weer over ouwehoeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat is dat grote plaatje in dit geval dan volgens jou?
..Dus dan heb je die studie op een Chinees dorp waarbij aangetoond is dat het IQ in kinderen die fluoride toegevoegd krijgen aan hun drinkwater drastisch verlaagt... en krijg je intussen dit soort berichten, omdat er figuren zijn die onnatuurlijke toevoeging van chemische crap aan drinkwater bagatelliseren:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je begrijpt nog steeds niet helemaal dat de effecten van stoffen afhankelijk zijn van de hoeveelheid die je binnenkrijgt of wel?
Als je geen water drinkt ga je dood
Drink je redelijk water blijf je leven
Drink je te veel water ga je dood
Datzelfde geldt voor bijna elke stof die er bestaat.
(dat kwikzilver geloof ik trouwens helemaal niks van, bron?)
Gast, je weet dat ik die studie zelf gepost heb?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..Dus dan heb je die studie op een Chinees dorp waarbij aangetoond is dat het IQ in kinderen die fluoride toegevoegd krijgen aan hun drinkwater drastisch verlaagt... en krijg je intussen dit soort berichten, omdat er figuren zijn die onnatuurlijke toevoeging van chemische crap aan drinkwater bagatelliseren:
Sheffield: Fluoride is added to children's milk in 42 primary schools:
http://www.yorkshirepost.(...)s_children_1_2291432
NHS forces city to add fluoride
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/hampshire/7911820.stm
Terwijl
Sodium fluoride is a Part II Poison under the UK Poisons Act 1972.
Daarbij komt, waarom staat er op tandpasta dat je medische hulp dient in te schakelen als je wat van die crap doorslikt?
Kwikzilver veroorzaakt "improved behavior and mental performance" in kinderen ! ! !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gast, je weet dat ik die studie zelf gepost heb?
Je hoeft mij niet te vertellen wat daarin stond hoor
Kan hier geen filmpjes kijken maar je hebt vast wel een geschreven bron waarin staat dat CDC zegt dat kwikzilver goed voor je is.Het wordt tijd dat ik eisen stel hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar een bron waarin de CDC zegt dat kwikzilver niet goed voor je is.
USAF Major George R. Jordan testified before Un-American Activity committees of Congress in the 1950’s that in his post as U.S.-Soviet liaison officer, the Soviets openly admitted to “Using the fluoride in the water supplies in their concentration camps, to make the prisoners stupid, docile, and subservient.”
Dus hop. Jij vindt toevoeging van onnatuurlijk hoge hoeveelheden chemische crap aan drinkwater acceptabel omdat "het bestaat"?
Dan voldoe je stupid, docile & subservient plicht & Get me some CDC files regarding mercury. Fuckin' Smart .
Kom op zeg, doe niet zo lame. Eerst zeggen dat kritiek hebben op de onderbouwing/details niet goed is, maar dan niet willen zeggen waarom je dat soort feiten moet negeren? Misschien moet je eens na gaan denken over de stevigheid van dat soort onderbouwend bewijs. Het Grote Plaatje kan nog zo elegant voelen. Als het bewijs het niet ondersteund heb je er niets aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we daar zeker weer over ouwehoeren.
Doe zelfs maar eens wat onderzoek, er komt hier genoeg voorbij.
Ga eens een keer een stukje mee om te kijken wat er dan komt, in plaats van maar steeds overal op de rem te trappen.
15 seconden zoekwerk:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik eisen stel hier.
USAF Major George R. Jordan testified before Un-American Activity committees of Congress in the 1950’s that in his post as U.S.-Soviet liaison officer, the Soviets openly admitted to “Using the fluoride in the water supplies in their concentration camps, to make the prisoners stupid, docile, and subservient.”
Dus hop. Jij vindt toevoeging van onnatuurlijk hoge hoeveelheden chemische crap aan drinkwater acceptabel omdat "het bestaat"?
Dan voldoe je stupid, docile & subservient plicht & Get me some CDC files regarding mercury. Fuckin' Smart .
Natuurlijk niet, het was ook een retorische vraag. Nu kan je je gaan afvragen waarom commerciële mainstream TV vertelt dat het goed is voor de hersens van kinderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
15 seconden zoekwerk:
http://www.atsdr.cdc.gov/toxprofiles/tp46.pdf
Was dat nou zo moeilijk?
Wie verteld dat dan, en waar? Bron enzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het was ook een retorische vraag. Nu kan je je gaan afvragen waarom commerciële mainstream TV vertelt dat het goed is voor de hersens van kinderen.
Die door big-pharma gesponsorde corporatieve prostituees die zichzelf "tv persoonlijkheid" noemen:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie verteld dat dan, en waar? Bron enzo?
Doe mij dan een bron waar CDC zegt dat het opeten binnen een uur van een hele koe niet goed voor je isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik eisen stel hier.
Lol whut dan koop je toch geen wortelzaad van Monsanto.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef new_moon het volgende:
Als je kiest voor je gezondheid en je eigen groente wil gaan verbouwen kan dat niet omdat fucking monsanto de "rechten" heeft op bijv. wortelzaadjes.
echt, dat is wat ze willen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die door big-pharma gesponsorde corporatieve prostituees die zichzelf "tv persoonlijkheid" noemen:
Die werken niet meer zo goed vanwege de chemtrailsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lol whut dan koop je toch geen wortelzaad van Monsanto.
Inderdaad, koop gewoon ergens anders je zaden. Ik snap die boeren sowieso niet, beetje lopen zeiken op Monsanto maar wel zelf antibiotica overal in spuiten. Monsanto helpt die boeren juist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lol whut dan koop je toch geen wortelzaad van Monsanto.
Oh dus jij hebt een causaal verband gevonden tussen de actieve stoffen van 'chemtrails' en het niet werken van geen-Monsanto wortels?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef dadgad het volgende:
Die werken niet meer zo goed vanwege de chemtrailsecht waar! Ze spuiten ons te pletter!
de zin was nog niet af...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:31 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Inderdaad, koop gewoon ergens anders je zaden. Ik snap die boeren sowieso niet, beetje lopen zeiken op Monsanto maar wel zelf antibiotica overal in spuiten. Monsanto helpt die boeren juist.
Ja vast, die boeren kunnen ook gewoon ergens anders zaden gaan kopen. Zonder Monsanto moesten ze veel meer werk doen en was de kwaliteit waarschijnlijk niet van hoge kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de zin was nog niet af...
Monsanto helpt die boeren juist de vernieling in.
feit is dat het nucleaire afval is en ze hebben een mooie oplossing gevonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Wat een dom topic zeg, ik poets al jaren met fluoride en er is nog nooit wat met mij gebeurd en ik merk ook niet dat ik dommer wordt. Verschrikkelijke onzin dit, ze gebruikten het misschien in concentratiekampen maar dat wil niet zeggen dat het nu ook zo werkt.
Wel, ik zit een beetje te klooien, maar ik heb die docu what in the world are they spraying gezien en de bewoners van een commune daar die vertelden dat er veel gesprayed werd ''hun interpretatie ok'' en dat sinds een aantal jaar ze enkel nog dingen uit de grond krijgen met monsanto zaden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt een causaal verband gevonden tussen de actieve stoffen van 'chemtrails' en het niet werken van geen-Monsanto wortels?
Terminatorseeds bekend mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja vast, die boeren kunnen ook gewoon ergens anders zaden gaan kopen. Zonder Monsanto moesten ze veel meer werk doen en was de kwaliteit waarschijnlijk niet van hoge kwaliteit.
Is het een feit omdat jij het zegt of omdat jij het denkt? Zit Monsanto nu ook al in de kernbommen business? Volgens mij zijn het vooral onsuccesvolle klote boeren die klagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
feit is dat het nucleaire afval is en ze hebben een mooie oplossing gevonden.
Stel dat je er dommer van zou worden, hoe zou je het merken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Wat een dom topic zeg, ik poets al jaren met fluoride en er is nog nooit wat met mij gebeurd en ik merk ook niet dat ik dommer wordt. Verschrikkelijke onzin dit, ze gebruikten het misschien in concentratiekampen maar dat wil niet zeggen dat het nu ook zo werkt.
Ik test het.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef dadgad het volgende:
[..]
Stel dat je er dommer van zou worden, hoe zou je het merken?
Drink je toevallig veel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
Oh nee, mijn tweede IQ test scoorde ik lager op dan mijn eerste....
veel wat? Fluor of kwik?quote:
Verdiep eerst eens hoe corporaties werken. Hoe vervolgens ook nog eens specifiek Monsanto werkt. En wat de implicaties zijn van dergelijk misdadig handelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Is het een feit omdat jij het zegt of omdat jij het denkt? Zit Monsanto nu ook al in de kernbommen business? Volgens mij zijn het vooral onsuccesvolle klote boeren die klagen.
Alcoholistische versnaperingen.quote:
Om even te nuanceren, ik vind Monsanto ook geen prettig bedrijf. Toch kun je er zelf wat aan doen, door bv. geen kiloknallers te kopen maar biologisch vlees. Want, minder kiloknallers=minder regenwoud dat gekapt wordt om soja te planten als grondstof voor veevoer=minder sojazaden die bij Monsanto worden besteld=minder geld naar Monsanto. Stemmen doe je met je portemonnee in dit geval.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de zin was nog niet af...
Monsanto helpt die boeren juist de vernieling in.
Wat is dat dan, het bloed van mijn buurman?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Alcoholistische versnaperingen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Om even te nuanceren, ik vind Monsanto ook geen prettig bedrijf. Toch kun je er zelf wat aan doen, door bv. geen kiloknallers te kopen maar biologisch vlees. Want, minder kiloknallers=minder regenwoud dat gekapt wordt om soja te planten als grondstof voor veevoer=minder sojazaden die bij Monsanto worden besteld=minder geld naar Monsanto. Stemmen doe je met je portemonnee in dit geval.
1 2 3 | <?php ?> |
Vijand van wie? Een paar boeren die hun vak niet verstaan? Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te lijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef dadgad het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Zeker mee eens.
Maar Monsanto werk niet in haar eentje. Grote corporaties vanuit verschillende sectoren plus bepaalde elementen in de overheid en vooral bovenalles de media werken met elkaar samen. Het is een machtige vijand.
haha..mafkees.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Vijand van wie? Een paar boeren die hun vak niet verstaan? Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te lijden.
Waar slaat dit gescheld nou weer op? Ik begrijp je wel hoor, je neemt het op voor de arme boertjes. Maar in de echte wereld moet geld verdient worden en willen mensen eten. Als zo'n azijnpisser het dan niet uit kan staan dat hij niet genoeg meer verdient dan moet hij zelf zaden gaan maken of anders een dikke cup of shut the fuck up nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef dadgad het volgende:
[..]
haha..mafkees.![]()
tering he, wordt met de dag erger
ik kan enkel concluderen dat de fluoride zijn werk doet
Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te leiden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Vijand van wie? Een paar boeren die hun vak niet verstaan? Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te lijden.
Haha. De echte wereld?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:59 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Waar slaat dit gescheld nou weer op? Ik begrijp je wel hoor, je neemt het op voor de arme boertjes. Maar in de echte wereld moet geld verdient worden en willen mensen eten. Als zo'n azijnpisser het dan niet uit kan staan dat hij niet genoeg meer verdient dan moet hij zelf zaden gaan maken of anders een dikke cup of shut the fuck up nemen.
Zo zeg, wat een diepzinnige reactie. Rustig maar hoor, ik ben geen reptiel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te leiden?
En je dan verbazen als mensen gaan schelden?
Als jij niet kan nadenken probeer dan ook geen slimme dingen te vertellen.
Hoe kan je eigenlijk cheerleaden voor Monsanto en geen troll zijn?
Doe eens niet zo liegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
feit is dat het nucleaire afval is en ze hebben een mooie oplossing gevonden.
En jij kan dat bericht goed beoordelen op die paar losse kreten? Wauw... Dan moet je wel helderziend zijn ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die door big-pharma gesponsorde corporatieve prostituees die zichzelf "tv persoonlijkheid" noemen:
Nee hoor. Jij raakt gewoon telkens verstrikt in details en zal zo nooit werkelijk overzicht of inzicht krijgen. Anderen pakken dat anders aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En jij kan dat bericht goed beoordelen op die paar losse kreten? Wauw... Dan moet je wel helderziend zijn ofzo.
Ja ze verdienen graag geld, dat verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:07 schreef dadgad het volgende:
De echte wereld is een wereld van business. En in die wereld is competitie een zonde.
Het is een wereld van bedrog en smerige spelletjes. En hoe meer kapitaal je hebt hoe makkelijker je de tegenstander kunt uitschakelen.
Monsanto is enkel een hongerige wolf, een bulldozer met het kenteken 666.
Jij begint gewoon met tieren in de hoop informatie te verwerven?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:11 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij raakt gewoon telkens verstrikt in details en zal zo nooit werkelijk overzicht of inzicht krijgen. Anderen pakken dat anders aan.
Nee, niks wat ook maar enigszins met corporaties over de overheid samenhangt verbaast jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:11 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja ze verdienen graag geld, dat verbaast mij niets.
Aan jou hebben we helemaal niets voor informatie, zo blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Jij begint gewoon met tieren in de hoop informatie te verwerven?
Dus omdat ik erken dat zij geld willen verdienen zegt dat iets over mij? Wat dan? Dat ik een "mafkees" ben? Nou sorry hoor maar ik geloof niet dat Monsanto er op uit is om jou dood te maken. Zonder Monsanto hadden we hier misschien wel geen prijzenknallers, heb je daar al eens aan gedacht? Je zou je ogen uit je kop moeten schamen man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Nee, niks wat ook maar enigszins met corporaties over de overheid samenhangt verbaast jou.
Dat zegt meer over jou dan over die praktijken.
Jouw scheldpartijen daarentegen zijn zeer informatief.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Aan jou hebben we helemaal niets voor informatie, zo blijkt wel weer.
Details zijn ook ontzettend belangrijk. Zoals ik al schreef, als je een globaal beeld hebt van hoe iets zou moeten werken, dan moet dat nog steeds in overeenstemming zijn met de details. Anders heb je niet meer dan een interessant stuk fictie te pakken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:11 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij raakt gewoon telkens verstrikt in details en zal zo nooit werkelijk overzicht of inzicht krijgen. Anderen pakken dat anders aan.
Jij blijft steeds hangen in details. Soms kan je zaken beter vanaf een ander perspectief benaderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Details zijn ook ontzettend belangrijk. Zoals ik al schreef, als je een globaal beeld hebt van hoe iets zou moeten werken, dan moet dat nog steeds in overeenstemming zijn met de details. Anders heb je niet meer dan een interessant stuk fictie te pakken.
Never mind, wat een verspilling van mn tijdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Dus omdat ik erken dat zij geld willen verdienen zegt dat iets over mij? Wat dan? Dat ik een "mafkees" ben? Nou sorry hoor maar ik geloof niet dat Monsanto er op uit is om jou dood te maken. Zonder Monsanto hadden we hier misschien wel geen prijzenknallers, heb je daar al eens aan gedacht? Je zou je ogen uit je kop moeten schamen man.
Ach jij weet niet wat je zegt en hebt je niet verdiept.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Dus omdat ik erken dat zij geld willen verdienen zegt dat iets over mij? Wat dan? Dat ik een "mafkees" ben? Nou sorry hoor maar ik geloof niet dat Monsanto er op uit is om jou dood te maken. Zonder Monsanto hadden we hier misschien wel geen prijzenknallers, heb je daar al eens aan gedacht? Je zou je ogen uit je kop moeten schamen man.
Hoeveel tijd zat er tussen die tests Oompa?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
Oh nee, mijn tweede IQ test scoorde ik lager op dan mijn eerste....
Wat is er zo grappig dan? Leg dat eens uit? Of heb je het niet zo op informeren? Is het vooral het gevoel van superioriteit dat jou drijft?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef dadgad het volgende:
[..]
Mijn god. Zelf Hoppahoppa zou je uitlachen.
En waarom klopt mijn argument niet dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:20 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Jij blijft steeds hangen in details. Soms kan je zaken beter vanaf een ander perspectief benaderen.
Waar heb jij een argument gemaakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom klopt mijn argument niet dan?
En dan ook die off-topic nonsense graag achterwege laten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
Kunnen we normaal met elkaar van gedachten wisselen en de persoonlijke aanvallen achterwege laten?
Tegen wie heb jij het?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En dan ook die off-topic nonsense graag achterwege laten.
Dan moet je dadgad ook aanspreken over het over fluoride beginnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
Moet je nou kijken, dit topic gat over de Codex,
En dan komen programma's als Oompa en Agent de boel verzieken door het over IQ-testen, alchohol en andere irrelevanties te hebben.
Kom op zeg. Nu ben je gewoon aan het trollen. Zo niet dan kan je erg slecht lezen en/of ben je gewoon erg dom. Globale plaatje + details die daarmee in overeenstemming moeten zijn etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waar heb jij een argument gemaakt?
Want ik forceer prijzenknallers in jouw mond? Laat mij niet lachen knul, met de vinger wijzen kom je niet ver. Wat moet jouw leven marginaal zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ach jij weet niet wat je zegt en hebt je niet verdiept.
Prijzenknallers knallen wel meer dan alleen de prijs.
Het jammere is dat ook ik en mijn kinderen de vruchten van jouw debiliteit moeten plukken. Ik zou ze je vooral zelf gunnen.
Ja natuurlijk moeten beide in overeenstemming zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom op zeg. Nu ben je gewoon aan het trollen. Zo niet dan kan je erg slecht lezen en/of ben je gewoon erg dom. Globale plaatje + details die daarmee in overeenstemming moeten zijn etc.
Nee, jij support parasieten als Monsanto. Zonder mensen als jou waren ze misschien niet zo groot als ze nu zijn. -nee-quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Want ik forceer prijzenknallers in jouw mond? Laat mij niet lachen knul, met de vinger wijzen kom je niet ver. Wat moet jouw leven marginaal zijn.
Wat is grappig? Dit vertoon van kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig dan? Leg dat eens uit? Of heb je het niet zo op informeren? Is het vooral het gevoel van superioriteit dat jou drijft?
Want dan willen ze geen geld verdienen en willen mensen niet meer eten? Echt verder dan persoonlijke aanvallen kom je niet, he? Met wat voor een tandpasta poets je? Reptilloid 3000? (extra fluor!!)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Nee, jij support parasieten als Monsanto. Zonder mensen als jou waren ze misschien niet zo groot als ze nu zijn. Knulletje.
Wat hou je dan nog over? Een soort wees globale beeld zonder ondersteunende details? Dan kan je alles wat je wilt wel in een dergelijk frame passen, en begint het wel heel veel op religie te lijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moeten beide in overeenstemming zijn.
Maar details kunnen gemakkelijk verkeerd geďnterpreteerd worden. Gekochte onderzoeken geven niet altijd de werkelijkheid weer. Focus je dan daarop en je gaat het nooit zien.
Dus soms helpt een andere insteek je meer dan het blindstaren op vermeende(!) details.
Want dan gaat het geld naar mensen die op een andere manier produceren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Want dan willen ze geen geld verdienen en willen mensen niet meer eten? Echt verder dan persoonlijke aanvallen kom je niet, he? Met wat voor een tandpasta poets je? Reptilloid 3000? (extra fluor!!)
Kleuter.
Een globaal beeld kan natuurlijk prima ondersteund worden door details.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat hou je dan nog over? Een soort wees globale beeld zonder ondersteunende details? Dan kan je alles wat je wilt wel in een dergelijk frame passen, en begint het wel heel veel op religie te lijken.
Het gaat erom jij bedorven ziel om hoe ze geld verdienen! HOE! Om wat ze doen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Want dan willen ze geen geld verdienen en willen mensen niet meer eten? Echt verder dan persoonlijke aanvallen kom je niet, he? Met wat voor een tandpasta poets je? Reptilloid 3000? (extra fluor!!)
Kleuter.
Waarom op een andere manier produceren als de huidige manier voldoet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:35 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Want dan gaat het geld naar mensen die op een andere manier produceren.
En dat staat los van tandpasta, snappie?
Daarom vroeg ik ook naar jouw mening over dat globale beeld, maar daar wou je geen antwoord op gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:36 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Een globaal beeld kan natuurlijk prima ondersteund worden door details.
Maar als je over ieder detail uren gaat ouwehoeren zonder ooit een breder perspectief te bouwen kom je niet ver.
De details. Zonder kloppende details geen zinnig globaal beeld. Wel mooie fictie natuurlijk.quote:Waar gaat het nou uiteindelijk om. Het globale beeld of de details?
Alles verboden? Volgens mij is Nederland nog wel een vrij tolerant land, je kan hier zelfs legaal drugs kopen. Ik denk dat een slakropje in jouw moestuintje geen probleem zal zijn hoor. En bedorven ziel? Kom óp zeg, wat een nare opmerking van je. Oke dus nu gaat het om wat ze doen, zaden en varkens patenteren? Boehoe. Moeten zij dan maar energie in producten steken om ze vervolgens weg te geven? Dat lijkt mij geen optie, om goed werk te blijven verrichten moeten ze nou eenmaal geld verdienen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:38 schreef dadgad het volgende:
[..]
Het gaat erom jij bedorven ziel om hoe ze geld verdienen! HOE! Om wat ze doen!
En ik heb monsanto niet nodig om te overleven. Als deze moederstaat niet zoveel wetten had zou ik mijn eigen overleving heel anders inrichten. Dat kan ik je zeggen. Helaas heb je overal een vergunning voor nodig en is alles zo goed als verboden. Totale afhankelijk is het gevolg. Maar mensen zoals jij knielen dan enkel neer en zeggen bedankt.
Kijk aan, het gaat om de details, ik wist het.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar jouw mening over dat globale beeld, maar daar wou je geen antwoord op geven
[..]
De details. Zonder kloppende details geen zinnig globaal beeld. Wel mooie fictie natuurlijk.
Dat is een vraag die Monsanto zichzelf nooit gesteld heeft, en als je hun wil verdedigen moet je daar nu niet plotseling selectief mee afkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Waarom op een andere manier produceren als de huidige manier voldoet?
Een jaar of 10 ongeveer, maar denk dat wanneer ik er nu een zou doen het er tussenin zou liggen. Die tweede test was ik een stuk minder uitgeslapen en zat ik een stuk slechter in mijn velquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zat er tussen die tests Oompa?
Itt tot deze post?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
Moet je nou kijken, dit topic gat over de Codex,
En dan komen programma's als Oompa en Agent de boel verzieken door het over IQ-testen, alchohol en andere irrelevanties te hebben.
Ik denk dat je gewoon vrij slecht belezen bent betreffende dit onderwerp.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Alles verboden? Volgens mij is Nederland nog wel een vrij tolerant land, je kan hier zelfs legaal drugs kopen. Ik denk dat een slakropje in jouw moestuintje geen probleem zal zijn hoor. En bedorven ziel? Kom óp zeg, wat een nare opmerking van je. Oke dus nu gaat het om wat ze doen, zaden en varkens patenteren? Boehoe. Moeten zij dan maar energie in producten steken om ze vervolgens weg te geven? Dat lijkt mij geen optie, om goed werk te blijven verrichten moeten ze nou eenmaal geld verdienen.
Kom jij eerst maar eens met argumenten waarom zij dat zouden moeten doen, zaken draaien goed toch? Boeren zijn over het algemeen blij, op een paar falers na. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:48 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat is een vraag die Monsanto zichzelf nooit gesteld heeft, en als je hun wil verdedigen moet je daar nu niet plotseling selectief mee afkomen.
En we gaan full circle. Waarom zou je iemand aanraden te stoppen met fluoride tandpasta wanneer de giftige dosis rond de 5 gram ligt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon vrij slecht belezen bent betreffende dit onderwerp.
kijk hier is rustig tussen, ok? En sorry dat ik je een bedorven ziel noemde, maar ik kan je desondanks werkelijk aanraden te stoppen met fluoride tandpasta.
http://www.corporatewatch.org.uk/?lid=210
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En we gaan full circle. Waarom zou je iemand aanraden te stoppen met fluoride tandpasta wanneer de giftige dosis rond de 5 gram ligt?
Dat is 4 tubes per dag leegeten en doorslikken.
Kan me niet voorstellen dat AgentMoloch21 dat doet.
Lijkt me ook helemaal niet lekker...
Natuurlijk begrijp ik dat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:21 schreef dadgad het volgende:
[..]
![]()
Begrijp je het concept lange termijns effecten? Voorkombaar in dit geval....
het is goed met jouquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik dat.
Kun jij je insinuaties ook staven?
Dus er is geen langetermijneffect?quote:
Nee. Ik kijk naar de details omdat die uiteindelijk het verschil maken tussen feit en fictie. Ik zou een heel verhaal op kunnen zetten waarom iets fictioneels waar is. Als de details daarvan niet kloppen dan gaat het nooit meer worden dan iets fictioneels.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:47 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Kijk aan, het gaat om de details, ik wist het.
Visionaire mensen gebruiken de details om uiteindelijk een visie op te bouwen.
Jij gebruikt details om in details te blijven hangen.
Het is precies hoe ik het zei.
En dat ondanks die tandpasta van mequote:
Put your money where your mouth is enzoquote:
Fluoride kan ook juist zorgen voor slechte tanden, afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid die kinderen binnen krijgen. Groeiende tanden zijn extra gevoelig voor fluoride.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze gestopt zijn met fluoride in drinkwater te stoppen, laatst las ik nog een nieuwsbericht dat het slecht gaat met de tanden van jonge kinderen. Is dat ook een conspiracy jongens??
Ja en melk kan ook zorgen voor kanker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Fluoride kan ook juist zorgen voor slechte tanden, afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid die kinderen binnen krijgen. Groeiende tanden zijn extra gevoelig voor fluoride.
Dankzij Monsanto is ons eten voorgoed verpest. Worden de prijzen opgedreven en plegen. Elke half uur pleegt een boer zelfmoord vanwege dergelijke praktijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te leiden?
Ad-druppels: voor sterke botten en tanden. Hoorde van mijn moeder dat elk kind die kreeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja en melk kan ook zorgen voor kanker.
http://mens-en-gezondheid(...)bederf-en-fluor.html
"Kinderen tot 1 jaar
Geef druppels fluor eenmaal per dag. Bijvoorbeeld MB fluor. Opletten voor melk, want samen met fluor toegediend, vermindert ze de werking ervan. Fluor moet je dus een half uur voor of na de melkvoeding geven."
Zal dus wel meevallen , kan dus prima in het drinkwater.
Die doet dus volstrekt niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Elk half uur? Omgquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dankzij Monsanto is ons eten voorgoed verpest. Worden de prijzen opgedreven en plegen. Elke half uur pleegt een boer zelfmoord vanwege dergelijke praktijken.
Ja en elke seconde sterft een afrikaan door hongersdood. Kunnen we nu concluderen dat Monsanto het goed bedoelt? Mijn eten smaakt goed hoor, lekkere druiven heb ik hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dankzij Monsanto is ons eten voorgoed verpest. Worden de prijzen opgedreven en plegen. Elke half uur pleegt een boer zelfmoord vanwege dergelijke praktijken.
Omdat jij het zegt? Wat let je om zelf zaden te gaan maken dan?quote:
Gewist maar niet vergeten,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja en elke seconde sterft een afrikaan door hongersdood. Kunnen we nu concluderen dat Monsanto het goed bedoelt? Mijn eten smaakt goed hoor, lekkere druiven heb ik hier.
Gast doe eens normaalquote:
niet opgelet van de week.?!!quote:
Waarom deze verachtelijke woedeaanval? Net bood je mij nog je excuses aan voor je vorige scheldpartij en nu dit? Wat zit je dwars man? Het is maar internet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef dadgad het volgende:
[..]
Gifkikker. Er zal een dag komen dat het lot bij jouw zal toeslaan. En dan zal ik lachen.
Mensen zoals jij worden vroeg of laat altijd getroffen door het noodlot. Karma heet dat.
Succes verder in je miserabele muggenbestaan, je bent werkelijk een stuk stront.
ik heb ook vreselijke moeite om niet op enter te drukken.quote:
gewist om voort te bestaan in de herinnering van hen die het gelezen hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Waarom deze verachtelijke woedeaanval? Net bood je mij nog je excuses aan voor je vorige scheldpartij en nu dit? Wat zit je dwars man? Het is maar internet hoor.
Dan toon je in ieder geval aan dat je genoeg zelfcontrole hebt om niet in kinderachtig gescheld te vervallenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb ook vreselijke moeite om niet op enter te drukken.
Ik heb het niet kunnen lezen maar als ik het goed begrijp heb ik niet veel interessants gemist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:28 schreef dadgad het volgende:
maar goed ik zal mijn beledigingen weer verwijderen anders krijg ik straf
Och alsof jij zo volwassen bent. Jij bent echt poppenkast hier. Altijd voorop om alles te debunken en tegen te spreken maar ondertussen is het overduidelijk dat je zo onbelezen als een straatrat bent. Je tiert enkel het net af, je gaat alle debunker sites af om juist die info te vinden die je te pas komt om te slagen in je missie en dat is : Gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan toon je in ieder geval aan dat je genoeg zelfcontrole hebt om niet in kinderachtig gescheld te vervallen
Tuurlijk heb ik het boek gelezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef dadgad het volgende:
[..]
Och alsof jij zo volwassen bent. Jij bent echt poppenkast hier. Altijd voorop om alles te debunken en tegen te spreken maar ondertussen is het overduidelijk dat je zo onbelezen als een straatrat bent. Je tiert enkel het net af, je gaat alle debunker sites af om juist die info te vinden die je te pas komt om te slagen in je missie en dat is : Gelijk krijgen.
In dat process lees je alles maar half en begrijp je de teksten die je quote maar voor 50% en interpreteer je ze zoals het je uit komt. Volgens mij begrijp je maar de helft van de engelse woorden die je leest en ben je maar half zo intelligent als je jezelf voor wilt doen.
Wanneer je ongelijk krijgt vermijd je verder gesprek, noem je het maar vage complot theorieen en kom je met zulke zure opmerkingen als ''ik wil nu een gefundeerd gesprek''. Ja, want jij bent zo superieur en rationeel van begrip.
Ondertussen klets je vrolijk mee met -geeditte post-Moloch die zich kennelijk geinspireerd voelt door die god waarvoor met kindertjes opofferde en die werkelijk geen enkele inhoud bezit, enkel hier zit om nare opmerkingen te maken en te tonen hoe gevoelloos hij wel niet is.
Wat een teleurstelling zeg. Brave New World, heeft een van jullie uberhaupt ooit dat boek gelezen? Een groter complot boek kun je haast niet vinden.
Ik zal je laten zien hoe verkeerd je jezelf inschat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het boek gelezen
En ik heb alleen bijna altijd gelijk in BNW, maar dat zijn waarschijnlijk de enige posts van mij die je leest
Ik kan je garanderen dat mijn Engels uitstekend is en dat het dubbele van mijn intelligentie pretenderen onmogelijk is.
Het enige dat hoger is dan mijn intelligentie is mijn bescheidenheid.
Verkeerde thread?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik zal je laten zien hoe verkeerd je jezelf inschat.
In jouw mislukte poging om Ron Paul tot rascist te bestempelen quote je ondere andere dit stuk
"What else do we need to know about the political establishment than that it refuses to discuss the crimes that terrify Americans on grounds that doing so is racist? Why isn't that true of complex embezzling, which is 100 percent white and Asian?" - Ron Paul, 1992''
Wat hij hier beschrijft. embezzlement, betekend verduistering. Hij heeft het over gecompliceerde verduisteringen door de politieke vestiging, begaan door blanken en aziaten. Dit is geen aanval op de afro-americaan zoals jij de lezer wilde doen geloven.
Verder is het belangrijk om de rest van de gehele tekst te bestuderen om er werkelijk achter te komen wat hij verder in gedachte heeft/ had toen hij dit zij.
dan deze quote
Given the inefficiencies of what D.C. laughingly calls the `criminal justice system,' I think we can safely assume that 95 percent of the black males in that city are semi-criminal or entirely criminal." - Ron Paul, 1992
Ook hier moet je voorzichtig zijn met wat hij werkelijk bedoeld. Het is namelijk een klein stukje uit een groter geheel. Wat hij waarchijnlijk wil zeggen is de de imcompentie van het systeem ertoe leid dat een groot aantal afro-americanen in de criminaliteit vervallen.
Dan dit.
Aan de hand van dit kleine stukje tekst beweerde jij dat Ron 13 jarigen wil Berechten als volwassenen. Maar zelfs dat staat niet in dit stukje tekst. En ik kan je verzekeren dat hij op geen enkele manier van plan is om de constitutie aan te passen zodat afro-amerikaanse 13jarigen berecht zullen worden als volwassenen.
''We don't think a child of 13 should be held responsible as a man of 23. That's true for most people, but black males age 13 who have been raised on the streets and who have joined criminal gangs are as big, strong, tough, scary and culpable as any adult and should be treated as such." - Ron Paul, 1992''
Om hem enkel een racist te noemen aan de hand van een paar quotes die je op het net vind is een vertoon van slordigheid en inefficientie.
Daarnaast probeerde je hem tot anti-homo te verklaren aan de hand van een quote die je ergens vond en ook volledig verkeerd interpreteerde.
''Mr. Speaker, while I oppose federal efforts to redefine marriage as something other than a union between one man and one woman, I do not believe a constitutional amendment is either a necessary or proper way to defend marriage.''
Staat hier in de tekst dat hij tegen homo huwelijk is? Is het woord homo uberhaupt in deze quote te lezen?
Wat hij hier aangeeft is enkel dat hij het overbodig vind dat de staat zich met het huwelijk bemoeit, nog die tussen man of vrouw, nog die tussen man of man. En als je is naar hem in debat zal luisteren zul je ontdekken dat het hem geen donder uitmaakt of mannen met elkaar trouwen, helemaal prima.
Wat jij doet is iemand zwart maken aan de hand van wat stukjes tekst die je ergens op het net vind in combinatie met een verkeerde interpretatie.
Hoe wil je serieus genomen worden?
Omdat je nu aan roofbouw doet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Een teken dat ik sneller doorheb dat je in de verkeerde thread post dan het kost om de hele post te lezen inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef dadgad het volgende:
[..]
je antwoorde sneller dan je dit hebt kunnen lezen, wederom een teken
Nee wederom een teken dat het je geen zak uitmaakt of je gelijk hebt of niet, in jouw hoofd heb je altijd gelijk. Je quote wat dingetjes die je hier en daar vind, zonder echt diep te kijken en je af te vragen waar het vandaan komt, wat de werkelijke gedachtegang erachter is. Je trekt direct je conclusies en trekt daarmee een heel idee uit de grond. Enkel gebasseerd op jouw misinterpretatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Een teken dat ik sneller doorheb dat je in de verkeerde thread post dan het kost om de hele post te lezen inderdaad
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nee wederom een teken dat het je geen zak uitmaakt of je gelijk hebt of niet, in jouw hoofd heb je altijd gelijk. Je quote wat dingetjes die je hier en daar vind, zonder echt diep te kijken en je af te vragen waar het vandaan komt, wat de werkelijke gedachtegang erachter is. Je trekt direct je conclusies en trekt daarmee een heel idee uit de grond. Enkel gebasseerd op jouw misinterpretatie.
Om je te weren tegen de pijnlijke waarheid veschuil je achter bijdehante opmerkingen en smileys. Je weet immers dat dit toch het internet is en dan je onzichtbaar bent.
Anders plaats je dit even in het juiste topic ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik zal je laten zien hoe verkeerd je jezelf inschat.
In jouw mislukte poging om Ron Paul tot rascist te bestempelen quote je ondere andere dit stuk
"What else do we need to know about the political establishment than that it refuses to discuss the crimes that terrify Americans on grounds that doing so is racist? Why isn't that true of complex embezzling, which is 100 percent white and Asian?" - Ron Paul, 1992''
Wat hij hier beschrijft. embezzlement, betekend verduistering. Hij heeft het over gecompliceerde verduisteringen door de politieke vestiging, begaan door blanken en aziaten. Dit is geen aanval op de afro-americaan zoals jij de lezer wilde doen geloven.
Verder is het belangrijk om de rest van de gehele tekst te bestuderen om er werkelijk achter te komen wat hij verder in gedachte heeft/ had toen hij dit zei.
dan deze quote
Given the inefficiencies of what D.C. laughingly calls the `criminal justice system,' I think we can safely assume that 95 percent of the black males in that city are semi-criminal or entirely criminal." - Ron Paul, 1992
Ook hier moet je voorzichtig zijn met wat hij werkelijk bedoeld. Het is namelijk een klein stukje uit een groter geheel. Wat hij waarchijnlijk wil zeggen is de de imcompentie van het systeem ertoe leid dat een groot aantal afro-americanen in de criminaliteit vervallen.
Dan dit.
Aan de hand van dit kleine stukje tekst beweerde jij dat Ron 13 jarigen wil Berechten als volwassenen. Maar zelfs dat staat niet in dit stukje tekst. En ik kan je verzekeren dat hij op geen enkele manier van plan is om de constitutie aan te passen zodat afro-amerikaanse 13jarigen berecht zullen worden als volwassenen.
''We don't think a child of 13 should be held responsible as a man of 23. That's true for most people, but black males age 13 who have been raised on the streets and who have joined criminal gangs are as big, strong, tough, scary and culpable as any adult and should be treated as such." - Ron Paul, 1992''
Om hem enkel een racist te noemen aan de hand van een paar quotes die je op het net vind is een vertoon van slordigheid en inefficientie.
Daarnaast probeerde je hem tot anti-homo te verklaren aan de hand van een quote die je ergens vond en ook volledig verkeerd interpreteerde.
''Mr. Speaker, while I oppose federal efforts to redefine marriage as something other than a union between one man and one woman, I do not believe a constitutional amendment is either a necessary or proper way to defend marriage.''
Staat hier in de tekst dat hij tegen homo huwelijk is? Is het woord homo uberhaupt in deze quote te lezen?
Wat hij hier aangeeft is enkel dat hij het overbodig vind dat de staat zich met het huwelijk bemoeit, nog die tussen man of vrouw, nog die tussen man of man. En als je is naar hem in debat zal luisteren zul je ontdekken dat het hem geen donder uitmaakt of mannen met elkaar trouwen, helemaal prima.
Wat jij doet is iemand zwart maken aan de hand van wat stukjes tekst die je ergens op het net vind in combinatie met een verkeerde interpretatie.
Hoe wil je serieus genomen worden?
Oompa, je kan zo bijdehand doen als je wilt. Het feit blijft dat je vreselijk slordig bent in je onderzoek, dat je teksten maar half leest, dat je niet verder kijkt dan de quote die je voor je ziet en dat je ze ook nog is verkeerd interpreteerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Meer dat ik het de moeite niet waard vind opgefokt te raken van internet, in tegenstelling tot sommige anderen
![]()
![]()
![]()
On topic, wat ik niet begrijp is dat er dit soort guidelines al waren sinds 1982 volgens de website van de codex, waarom opeens die enorme aandacht van de laatste paar jaren?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef dadgad het volgende:
[..]
Oompa, je kan zo bijdehand doen als je wilt. Het feit blijft dat je vreselijk slordig bent in je onderzoek, dat je teksten maar half leest, dat je niet verder kijkt dan de quote die je voor je ziet en dat je ze ook nog is verkeerd interpreteerd.
Wanneer je geconfronteerd wordt met je incapaciteit om dingen grondig te onderzoeken zonder enig vooroordeel, verval je dicect in kinderachtig gedrag en vermijd je iedere vorm dieper gesprek. Om je staande te houden neem je een arrogante houding aan van ik weet het allemaal wel.
Zo durfde je bijvoorbeeld dit te zeggen terwijl je vergat dat juist Ron Paul het onderwerp van de thread was die ik begonnen was.
''Wil er best meer op in gaan maar maak dan een teapartythread in pol of w&t. Wil graag gefundeerd een discussie hebben''
Hoe arrogant om nadat je volledig in het ongelijk bent gesteld zoiets te gaan zeggen. Ik vraag me dan ook met alle ernst af of je wel helemaal in orde bent en of je je in het echt ook zo gedraagd. Op het internet kom je hier makkelijk mee weg en daarom doe je het ook. Maar in echt is een ander verhaal, wanneer je met mensen te maken hebt.
Je bewijst met iedere comment hoe ongelooflijk waar de dingen zijn die ik zeg. Het is lastig voor je, dat snap ik. Volwassen worden kan een tijdje duren, sommigen doen er hun hele leven over.quote:
Jij bent niets anders dan internet tuig. Je hebt echt helemaal niks zinnigs te melden. Een beerput van nare gedachtes en misselijke comments. Zon eenzame mislukkeling die denkt dat stoere praatjes tot populariteit leidt. Wat doe je hier? Ik zit hier om interessante gesprekken te hebben met lui zoals goudisecht, om nieuwe ideeen op te doen. Maar jij zit hier echt enkel omdat je gewoon geen fuck te doen hebt ofzo.quote:
Duurt volwassen worden langer of korter dan realiseren dat je nog steeds in de verkeerde thread bezig bent?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef dadgad het volgende:
[..]
Je bewijst met iedere comment hoe ongelooflijk waar de dingen zijn die ik zeg. Het is lastig voor je, dat snap ik. Volwassen worden kan een tijdje duren, sommigen doen er hun hele leven over.
Ik krijg anders vooral de indruk dat je hier bent om anderen te beledigen, dat is mijn ervaring met jou.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:03 schreef dadgad het volgende:
[..]
Jij bent niets anders dan internet tuig. Je hebt echt helemaal niks zinnigs te melden. Een beerput van nare gedachtes en misselijke comments. Zon eenzame mislukkeling die denkt dat stoere praatjes tot populariteit leidt. Wat doe je hier? Ik zit hier om interessante gesprekken te hebben met lui zoals goudisecht, om nieuwe ideeen op te doen. Maar jij zit hier echt enkel omdat je gewoon geen fuck te doen hebt ofzo.
Misschien dat je vergeet dat sinds ik hier ben ik al 4 of 5 threads begonnen ben. Als je ze zou doorlezen zou je tot de ontdekking komen hoe dol ik ben op een gezonde discussie. Ik sta altijd open voor andere ideeen, mits onderbouwd en niet enkel vanuit het debunker perspectief. Ik kan fel zijn, dat is waar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ik krijg anders vooral de indruk dat je hier bent om anderen te beledigen, dat is mijn ervaring met jou.
Laat je niet zo op de kast jagen, dagdad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef dadgad het volgende:
[..]
Misschien dat je vergeet dat sinds ik hier ben ik al 4 of 5 threads begonnen ben. Als je ze zou doorlezen zou je tot de ontdekking komen hoe dol ik ben op een gezonde discussie. Ik sta altijd open voor andere ideeen, mits onderbouwd en niet enkel vanuit het debunker perspectief. Ik kan fel zijn, dat is waar.
Dat ik jouw beledig heeft te maken met het feit dat, sinds je hier bent je enkel bewezen hebt hoe leeg je vanbinnen bent. Iedere comment van jouw is een vertoon van je onderontwikkelde hoogvervuilde intellect. Het is niets meer dan een emmer kots die je telkens weer over de lezer heenwerpt. Het geeft je plezier om de gifkikker te zijn en mensen op te fokken. Werkelijk diep nadenken over bepaalde onderwerpen is jouw niet gegeven. De onderwerpen die je hier tegenkomt schrikken je af, want ze zijn je te hoog gegrepen. Dus om je kwetsbare ego te beschermen doe je wat ieder kind in zon geval doet en dat is de aanval openen. Daarnaast bevind je je op het internet en dat weet je. Je weet dat je altijd weer kunt uitloggen,wat je ook zegt er zullen geen consequenties zijn.
Ik ben niet bang voor de consequenties van mijn gedrag.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Duurt volwassen worden langer of korter dan realiseren dat je nog steeds in de verkeerde thread bezig bent?![]()
Ook nog iets inhoudelijks te melden, of blijf je liever opgefokt van mij raken?Nee oompa. Ik ben niet in de verkeerde thread bezig. Het is enkel jouw onderontwikkelde kinderlijke geest die dat concludeerd. Mijn openlijke aanval tegen jouw begon hier en ik maak het hier af. Om mijn argumenten te versterken gebruik ik bewijsmateriaal uit een andere thread. Net zoals dat jij je quotes van het net plukt, waarmee je de meest waanzinnige ideeen uit de grond trekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een openlijke aanval zou ik iets groter geschut meenemen mijn beste dagdad. Zoals Gray al zegt:quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nee oompa. Ik ben niet in de verkeerde thread bezig. Het is enkel jouw onderontwikkelde kinderlijke geest die dat concludeerd. Mijn openlijke aanval op jouw begon hier en ik maak het hier af. Om mijn argumenten te versterken gebruik ik bewijsmateriaal uit een andere thread. Net zoals dat jij je quotes van het net plukt, waarmee je de meest waanzinnige ideeen uit de grond trekt.
Maar je kunt wel leuk gitaar spelen en hebt ook best een grappig hoofd moet ik eerlijk toegeven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Laat je niet zo op de kast jagen, dagdad.
Je blijft het kind spelen. Is goed hoor. We houden het hierbij. Dit is je allemaal teveel gegrepen, zelfreflectie is niet voor iedereen weggelegd. Wie weet zul je erover nadenken, vast niet. Maar ik voorspel dat bij de aankomende comments die je gaat plaatsen in andere threads, mijn zojuist gestelde argumenten waarheid zullen blijken. Copy and paste, geen inzicht, geen inzichtsvermogen, een hoop bla bla en je ego om je te beschermen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Voor een openlijke aanval zou ik iets groter geschut meenemen mijn beste dagdad. Zoals Gray al zegt:
[..]
Als je daar blij van wordt, wie ben ik dan om je tegen te spreken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef dadgad het volgende:
[..]
Je blijft het kind spelen. Is goed hoor. We houden het hierbij. Dit is je allemaal teveel gegrepen, zelfreflectie is niet voor iedereen weggelegd. Wie weet zul je erover nadenken, vast niet. Maar ik voorspel dat bij de aankomende comments die je gaat plaatsen in andere threads, mijn zojuist gestelde argumenten waarheid zullen blijken. Copy and paste, geen inzicht, geen inzichtsvermogen, een hoop bla bla en je ego om je te beschermen.
groetjes,
A
De onderwerpen schrikken mij niet af, waar zou dit uit moeten blijken? En hou je emoties is onder controle man, je lijkt wel een ongesteld wijf met je moodswings de hele tijd. Dat je het niet met mij eens bent, best, maar doe ff normaal. Tevens heb ik nergens de aanval geopend ik verkondig slechts mijn mening en hoeveel topics en wat je leuk vindt en wie je bent interesseert mij geen zier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef dadgad het volgende:
[..]
Misschien dat je vergeet dat sinds ik hier ben ik al 4 of 5 threads begonnen ben. Als je ze zou doorlezen zou je tot de ontdekking komen hoe dol ik ben op een gezonde discussie. Ik sta altijd open voor andere ideeen, mits onderbouwd en niet enkel vanuit het debunker perspectief. Ik kan fel zijn, dat is waar.
Dat ik jouw beledig heeft te maken met het feit dat, sinds je hier bent je enkel bewezen hebt hoe leeg je vanbinnen bent. Iedere comment van jouw is een vertoon van je onderontwikkelde hoogvervuilde intellect. Het is niets meer dan een emmer kots die je telkens weer over de lezer heenwerpt. Het geeft je plezier om de gifkikker te zijn en mensen op te fokken. Werkelijk diep nadenken over bepaalde onderwerpen is jouw niet gegeven. De onderwerpen die je hier tegenkomt schrikken je af, want ze zijn je te hoog gegrepen. Dus om je kwetsbare ego te beschermen doe je wat ieder kind in zon geval doet en dat is de aanval openen. Daarnaast bevind je je op het internet en dat weet je. Je weet dat je altijd weer kunt uitloggen,wat je ook zegt er zullen geen consequenties zijn.
Misschien ga je bal terugkaatsen en in dat geval. Dit is mijn naam edit-ik haal het weer weg, je hebt gelezen, de rest van de wereld hoeft het niet te weten-, 23 en ik woon in Deventer. Ik ben niet bang voor de consequenties van mijn gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |