Voor een openlijke aanval zou ik iets groter geschut meenemen mijn beste dagdad. Zoals Gray al zegt:quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nee oompa. Ik ben niet in de verkeerde thread bezig. Het is enkel jouw onderontwikkelde kinderlijke geest die dat concludeerd. Mijn openlijke aanval op jouw begon hier en ik maak het hier af. Om mijn argumenten te versterken gebruik ik bewijsmateriaal uit een andere thread. Net zoals dat jij je quotes van het net plukt, waarmee je de meest waanzinnige ideeen uit de grond trekt.
Maar je kunt wel leuk gitaar spelen en hebt ook best een grappig hoofd moet ik eerlijk toegeven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Laat je niet zo op de kast jagen, dagdad.
Je blijft het kind spelen. Is goed hoor. We houden het hierbij. Dit is je allemaal teveel gegrepen, zelfreflectie is niet voor iedereen weggelegd. Wie weet zul je erover nadenken, vast niet. Maar ik voorspel dat bij de aankomende comments die je gaat plaatsen in andere threads, mijn zojuist gestelde argumenten waarheid zullen blijken. Copy and paste, geen inzicht, geen inzichtsvermogen, een hoop bla bla en je ego om je te beschermen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Voor een openlijke aanval zou ik iets groter geschut meenemen mijn beste dagdad. Zoals Gray al zegt:
[..]
Als je daar blij van wordt, wie ben ik dan om je tegen te spreken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef dadgad het volgende:
[..]
Je blijft het kind spelen. Is goed hoor. We houden het hierbij. Dit is je allemaal teveel gegrepen, zelfreflectie is niet voor iedereen weggelegd. Wie weet zul je erover nadenken, vast niet. Maar ik voorspel dat bij de aankomende comments die je gaat plaatsen in andere threads, mijn zojuist gestelde argumenten waarheid zullen blijken. Copy and paste, geen inzicht, geen inzichtsvermogen, een hoop bla bla en je ego om je te beschermen.
groetjes,
A
De onderwerpen schrikken mij niet af, waar zou dit uit moeten blijken? En hou je emoties is onder controle man, je lijkt wel een ongesteld wijf met je moodswings de hele tijd. Dat je het niet met mij eens bent, best, maar doe ff normaal. Tevens heb ik nergens de aanval geopend ik verkondig slechts mijn mening en hoeveel topics en wat je leuk vindt en wie je bent interesseert mij geen zier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef dadgad het volgende:
[..]
Misschien dat je vergeet dat sinds ik hier ben ik al 4 of 5 threads begonnen ben. Als je ze zou doorlezen zou je tot de ontdekking komen hoe dol ik ben op een gezonde discussie. Ik sta altijd open voor andere ideeen, mits onderbouwd en niet enkel vanuit het debunker perspectief. Ik kan fel zijn, dat is waar.
Dat ik jouw beledig heeft te maken met het feit dat, sinds je hier bent je enkel bewezen hebt hoe leeg je vanbinnen bent. Iedere comment van jouw is een vertoon van je onderontwikkelde hoogvervuilde intellect. Het is niets meer dan een emmer kots die je telkens weer over de lezer heenwerpt. Het geeft je plezier om de gifkikker te zijn en mensen op te fokken. Werkelijk diep nadenken over bepaalde onderwerpen is jouw niet gegeven. De onderwerpen die je hier tegenkomt schrikken je af, want ze zijn je te hoog gegrepen. Dus om je kwetsbare ego te beschermen doe je wat ieder kind in zon geval doet en dat is de aanval openen. Daarnaast bevind je je op het internet en dat weet je. Je weet dat je altijd weer kunt uitloggen,wat je ook zegt er zullen geen consequenties zijn.
Misschien ga je bal terugkaatsen en in dat geval. Dit is mijn naam edit-ik haal het weer weg, je hebt gelezen, de rest van de wereld hoeft het niet te weten-, 23 en ik woon in Deventer. Ik ben niet bang voor de consequenties van mijn gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |