Maar ook geen WK, oid.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu 2 maandjes rust
Ik ben wel TAL-moe eigenlijk
Nope... over 2 maanden pas weerquote:
Er was toch mooi vuurwerk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook. Ik zag geen slingers. Was er eigenlijk champagne?
Waarom hebben ze haar moeder er niet bijgehaald?
Als je jezelf serieus neemt als muzikant dan moet je dat ook niet willen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Glennis staat ook nog niet in de Top 40 op 1
Highway to Helmond!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
En we zijn er weer bij en dat is prima! Viva Rochellia!
Doe is normaal. Het is een wonder als je over 4 maanden nog iets van haar hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
En we zijn er weer bij en dat is prima! Viva Rochellia!
Je tampon zit scheef!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Doe is normaal. Het is een wonder als je over 4 maanden nog iets van haar hoort.
quote:
Hahaha, waarom zou je er jaloers op zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En terecht! Lekker voor alle jaloerse kutjes
maar madame denkt nu dat ze heel wat isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Glennis staat ook nog niet in de Top 40 op 1
lekkere volwassen reactie ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En terecht! Lekker voor alle jaloerse kutjes
Ja, op de schermen....quote:
Glennis is liev.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar madame denkt nu dat ze heel wat is
Roggel ligt in Limburg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
thanks![]()
Roggel!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Tief op met je zoveelste emoticonregen, wil je?
Heee, jij zei toch dat er een groep zou winnen?quote:
Jumbotampons, voor hevige vloei!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:01 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig Bjorn B tampons?
Nee, die tante zei dat... kutwijf is het!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heee, jij zei toch dat er een groep zou winnen?
Een meid met ballen. Ik ben trots op haar.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, die tante zei dat... kutwijf is het!
Precies. Gewoon iemand die kan zingen, er leuk uitziet en ook nog heel erg aardig is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vind Glennis trouwens helemaal niet arrogant, gewoon zelfverzekerd.En terecht.
Vanwege een cover? Pfff...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vind Glennis trouwens helemaal niet arrogant, gewoon zelfverzekerd.En terecht.
Ik vond deze actie toch compleet belachelijk van hun kant, ze staan midden op de weg en trekken een grote bek open tegen iemand die er langs wil. Tokkie-gedrag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een meid met ballen. Ik ben trots op haar.
Hoezo nee, ken je haar dan?quote:
Vind ik niet. In Amsterdam gebeuren dit soort dingen aan de lopende band, en dan nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vond deze actie toch compleet belachelijk van hun kant, ze staan midden op de weg en trekken een grote bek open tegen iemand die er langs wil.
Tokkie-gedrag.
zoiets heb jij natuurlijk nog nooooit gedaan, mr. angel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vond deze actie toch compleet belachelijk van hun kant, ze staan midden op de weg en trekken een grote bek open tegen iemand die er langs wil. Tokkie-gedrag.
dat jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik van haar zie vind ik uiterst onaangenaam.
Ik heb haar vaker gezien, ze is echt een hele lieve vrouw.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu nog een muzikant worden dán heb je reden om te gaan zingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar vaker gezien, ze is echt een hele lieve vrouw.
Wat vind je nou precies onaangenaam?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pffff..quote:
Als jij zo kan zingen als zij doet, dan praten we weer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu nog een muzikant worden dán heb je reden om te gaan zingen.
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat vind je nou precies onaangenaam?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pffff..Ik kende dat hele mens niet maar na dit filmje en dat stukje bij van der Vorst ziet sterren eerder vanavond heb ik al een enorme grafhekel aan d'r, wat een gedrocht.
Daar was het dus niet toe gekomen als ze gewoon opzij was gegaan, op een normale manier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik niet. In Amsterdam gebeuren dit soort dingen aan de lopende band, en dan nog.
Een man die een vrouw zo benadert, heeft voor mij altijd afgedaan.
Wat, een chauffeur uitschelden en afblaffen als ik zelf weet dat ik fout zit? Nee, nooit gedaan. Is dat zo raar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zoiets heb jij natuurlijk nog nooooit gedaan, mr. angel.
right
Nee hoor, dat is zeker niet zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.
Hoezo fout? Die chauffeur kon ook normaal doen. Blijkbaar heeft hij iets gedaan, anders reageert ze niet zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat, een chauffeur uitschelden en afblaffen als ik zelf weet dat ik fout zit? Nee, nooit gedaan. Is dat zo raar?
dat zijn typisch dingen die uit de mond komen van iemand die zelf onzeker is. maar ergens is het ook wel weer typisch hollands; doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. en ooh wee als je met je kop boven het maaiveld uitsteekt, want dat kunnen andere mensen niet hebben heur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.
Het nummer van iemand anders coveren heeft weinig met muziek te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als jij zo kan zingen als zij doet, dan praten we weer.
Bij de Chinees?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
een lekkere lobbige zoetzure, met een bittertje
en veel graag
Wat zijn de druiven toch zuur.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Het nummer van iemand anders coveren heeft weinig met muziek te maken.
Neem een komkommer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat zijn de druiven toch zuur.....
dat deed iedereen, en met zo'n tegenstander is dat niet heel raarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En ze heeft smaak, want ze tipte Roggel for the win
Moet ik hem zeker in je .................. douwen....quote:
Jammer!! Ook niet als ik er bij zing?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet ik hem zeker in je .................. douwen....
Nee, dankje.
De man zet zijn auto stil achter haar, omdat ze in de weg staat. Vervolgens zegt de presentator tegenover haar 'Oh, kijk uit' (of iets in die richting) waardoor zij meteen een grote bek opentrekt "Word hier bijna van mijn sokken gereden, zo doen we dat. Klerenlijer." en dan nemen mensen haar kant als de chauffeur hier niet van gediend is? Nee, nee. Als Glennis gewoon normaal had gereageerd omdat de man er langs wou was dat opstootje niet eens geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo fout? Die chauffeur kon ook normaal doen. Blijkbaar heeft hij iets gedaan, anders reageert ze niet zo.
Die interviewer had niet midden op de straat moeten gaan staan. Je denkt toch zeker niet dat zij heeft gezegd, kom, gaan we even midden op de straat staan?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Ze zaten allebei fout. Zij moet geen debiel interviewtje doen midden op de weg met die nicht van AT5 en vervolgens verontwaardigd opkijken en hem uitschelden als ie er langs wil en toetert. Hij heeft het recht niet om haar te bedreigen en uit te schelden
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, die tante zei dat... kutwijf is het!
Neenee, er gebeurt iets, ze gaat toch niet direct roepen t*lijer? Denk een beetje na.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
De man zet zijn auto stil achter haar, omdat ze in de weg staat. Vervolgens zegt de presentator tegenover haar 'Oh, kijk uit' (of iets in die richting) waardoor zij meteen een grote bek opentrekt "Word hier bijna van mijn sokken gereden, zo doen we dat. Klerenlijer." en dan nemen mensen haar kant als de chauffeur hier niet van gediend is? Nee, nee. Als Glennis gewoon normaal had gereageerd omdat de man er langs wou was dat opstootje niet eens geweest.
Niet dat ik de reactie van de man goedkeur, maar ik kan zijn woede begrijpen.
Geen idee, of ze loog... time will tell!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.
Nou... taugé is dodelijk hoor.quote:
Ja, die post hier ook af en toe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.
Glennis zit in eerste instantie fout, want zij hoort daar niet te staan. Ze kan zelf ook wel bedenken dat het een weg is waar auto's ed langs moeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Ze zaten allebei fout. Zij moet geen debiel interviewtje doen midden op de weg met die nicht van AT5 en vervolgens verontwaardigd opkijken en hem uitschelden als ie er langs wil en toetert. Hij heeft het recht niet om haar te bedreigen en uit te schelden
Is ook non-nieuws, de winnaar breekt niet door en de nummer 2 al helemaal niet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Balisto het volgende:
Nog geen FP-bericht over de winst van Rochelle.
.. Waar doel je op? Je ZIET de voorkant van de auto nog ruim achter haar, dus er gebeurt niks. Geef eens wat duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Neenee, er gebeurt iets, ze gaat toch niet direct roepen t*lijer?
quote:
Ik kijk wel uit!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
niet per definitie, en de Nederlandse kan je gewoon eten
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
.. Waar doel je op? Je ZIET de voorkant van de auto nog ruim achter haar, dus er gebeurt niks. Geef eens wat duidelijkheid.
[..]Sorry, ik zie niets wat er niet is.
Stuur demo's naar labels, lijkt me nog steeds de juiste route... óók uit eigen beheer uitbrengen via internet is geen slecht idee (zie Arctic Monkeys).quote:
fangirl much?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.
Ik vond het geweldig. Jammer dat ze vanuit een reflex dat woord riep, maar het was helemaal terecht, zoals achteraf bleek, want het was gewoon een t*lijer.
Nee. hij stond stil achter haar, met flink wat ruimte over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.
Heb filmpje gezien, heb de reacties gehoord van anderen op tv.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee, hij stond stil achter haar, met flink wat ruimte over.
Dat einde met het wapen van Amsterdam, mijn god.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee. hij stond stil achter haar, met flink wat ruimte over.
ehm boeiend? Two wrongs don't make a right.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee. hij stond stil achter haar, met flink wat ruimte over.
Dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ehm boeiend? Two wrongs don't make a right.
Zij is fout, hij is fout.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
Ik denk wel dat we een verdiende winnares hebben
De verdeling helt wel erg door naar Rochelle, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Op FOK wel jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De verdeling helt wel erg door naar Rochelle, dat dan weer wel.
Heeft ze nou met 73% van de stemmen gewonnen, of nietquote:
27 procent voor Adlicious. Dat gemiddelde haalt FOK bij lange na niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef Balisto het volgende:
[..]
Op het stemmende publiek blijkbaar ook.
Jij dacht bij WIDM natuurlijk dat Hannah de mol was?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:28 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
27 procent voor Adlicious. Dat gemiddelde haalt FOK bij lange na niet.
Ah daar heeft mevrouw ook nog verstand vanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij dacht bij WIDM natuurlijk dat Hannah de mol was?
Juist! Ze is een geweldige zangeres. Is assertief erg aardig. Erg gewoon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat zijn typisch dingen die uit de mond komen van iemand die zelf onzeker is. maar ergens is het ook wel weer typisch hollands; doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. en ooh wee als je met je kop boven het maaiveld uitsteekt, want dat kunnen andere mensen niet hebben heur.
Precies, is gewoon een meid die van zich af bijt omdat dat nou eenmaal moet in de grote stad. Hier in Rotterdam zijn de dames ook absoluut niet makkelijk. Ik vind het verder niks bijzonders. Ook de reactie van die vent vind ik weinig schokkend, hoewel natuurlijk wel heel triest. Grote kerel die een vrouw gaat bedreigen vind ik nog altijd 10x erger dan een wijf met een grote bek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik niet. In Amsterdam gebeuren dit soort dingen aan de lopende band, en dan nog.
Een man die een vrouw zo benadert, heeft voor mij altijd afgedaan.
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef Balisto het volgende:
Was er vorig jaar eigenlijk een gastoptreden in de finale? Er is me echt helemaal niks van bijgebleven.
She's a maniac is best wel een rare keuze inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:33 schreef female81 het volgende:
Jammer van de fantasieloze singletjes. Had in Rochelle's geval dan iets met haar goed gelukte eigen nummer gedaan. Ik weet dat speciaal nummers schrijven tijd en moeite kost, maar in dit geval lag er gewoon iets voor het grijpen.
En een beetje typisch dat Eric van Tijn bij béide singletjes betrokken was; zo kon hij z'n eigen protégée Rochelle een voordeel geven ten opzichte van Adlicious.
Trouwens, de stem van Adlicious' Shirley, die toch al wat schel is, naderde vanavond af en toe echt de pijngrens.![]()
(En is het nou wel of niet uit tussen haar en Pyke?)
Vond het een lelijke bewerking met dat 'on the floor, on the floor'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
She's a maniac is best wel een rare keuze inderdaad.
Earth Song, iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vond het irritant dat Angela zei dat ze Adlicious verboden had om een eigen nummer te doen. Kom dan niet met zo'n kansloze cover van een kutplaat aanzetten domme doos.
Ik vind haar normaal een heel herkenbaar, eigen geluid hebben, maar in de studioversie van de single is dat een beetje weggevallen. Eigenlijk zouden we een petitie moeten starten voor het alsnog uitbrengen van haar eigen nummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
Ik heb die single een paar keer beluisterd, maar eigenlijk heeft ze geen herkenbaar stemgeluid. Het klinkt zo 32 in een dozijn. Of ligt dat aan mij?
Ik denk wel dat dat sowieso gebeurdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:12 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik vind haar normaal een heel herkenbaar, eigen geluid hebben, maar in de studioversie van de single is dat een beetje weggevallen. Eigenlijk zouden we een petitie moeten starten voor het alsnog uitbrengen van haar eigen nummer.
Dat zal Rochelle vast geweldig vinden, juist omdat het een eigen arrangement is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
Als iedereen gewoon massaal haar eigen liedje download en niet die crappy cover dan wordt DAT juist de hitsingle.
Popmuziek he, luister eens wat anders....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
Ik heb die single een paar keer beluisterd, maar eigenlijk heeft ze geen herkenbaar stemgeluid. Het klinkt zo 32 in een dozijn. Of ligt dat aan mij?
Ik weet niet eens wat er vanavond om 20:00 op RTL4 isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel in een gat vallen vanavond, geen idee wat ik nu moet kijken of vrijdag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel in een gat vallen vanavond, geen idee wat ik nu moet kijken of vrijdag
Geen idee inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat er vanavond om 20:00 op RTL4 is
Twee jaar! Ik had niet eens in de gaten dat het al zo lang wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Bijna 2 jaar lang heb ik wel met iets mee kunnen livechatten op vrijdag. En nu... helemaal niks, noppes, nadda
Ik zag een voorstukje, jemig, wat een filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
Mamma Mia... hmm, dat gaat 'm ook niet worden
Die is best grappigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje, jemig, wat een film
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef miep63 het volgende:
En dan daarna nog even naar Grease kijken.
Ik juist niet, ik ben dol op Merylquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Grease die heb ik al zo vaak gezien (misschien nog maar een keertje kijken). Voor Mamma Mia was 1x genoeg (hekel aan Meryl Streep).
Meryl is geweldigquote:
Ik neem alles van je aan, maar dit...quote:
Tuurlijk is het een domme filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem alles van je aan, maar dit...![]()
Oke, zeg me dat ze exact de stomme stukjes in de reclame hebben gestopt
Doorgeslagen hippie zeg maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meryl is geweldig, maar wat doet ze in hemelsnaam in deze film?
![]()
Grease blijft geweldig maar heb ik inderdaad ook op dvdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
De film zelf was wel aardig geef ik eerlijk toe, maar Grease is wel stukken leukerIk kan ook de DVD opzetten, geen reclame
Ik heb een tijdje geleden een setje gekocht, Saturday Night Fever en Grease in een soort van box.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Grease blijft geweldig maar heb ik inderdaad ook op dvd
Leuk, ik heb ze apart maar ook allebeiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een setje gekocht, Saturday Night Fever en Grease in een soort van box.
Ik kan er gewoon helemaal niet om lachenquote:
Oh komt dat ook weer, niet dat ik dat zo geweldig vond, maar beter dan nietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Komt My name is volgende week alweer, ik ben het vergeten wat Benny laatst zei
Ik heb hem op 4 staan, ik hoor GTST zachtjes brullenquote:
quote:
Vanaf Juli/Augustus zijn er weer TALs...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Komt My name is volgende week alweer, ik ben het vergeten wat Benny laatst zei
Kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb Glee nooit echt gekeken, maar volgens mij is dat zoiets als dit.
Toch maar een keertje downloaden, want als het op tv is, is er altijd iets anders, waardoor ik weer niet kijk.quote:
Ah dan is de puzzel weer compleetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb Glee nooit echt gekeken, maar volgens mij is dat zoiets als dit.
Eens..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch maar een keertje downloaden, want als het op tv is, is er altijd iets anders, waardoor ik weer niet kijk.
Ik ook, ben nu MAMA MIA aan het kijken. Wel een leuke film om een keer te kijken. Maar haalt het natuurlijk niet bij xfactor en dat soort programma'squote:
Er staat alleen "nog heel even geduld"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ook, ben nu MAMA MIA aan het kijken. Wel een leuke film om een keer te kijken. Maar haalt het natuurlijk niet bij xfactor en dat soort programma's
Wanneer komt Hollands got talent eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Het past ook totaal niet, James Bond die zingt
Haha, stiekem moest ik daar ook aan denken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Het is Rolf. Ik weet niet of ik meer geshockeerd ben om het setje of om het feit dat Rolf hetero is.
Wat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Starlie het volgende:
Denk wel dat het Rolf is want ik dacht al eerder iets te zien tussen hun!
wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Starlie het volgende:
Denk wel dat het Rolf is want ik dacht al eerder iets te zien tussen hun!
Backstage heb ik nooit gezien maar meer als 1 van hun door was dat ze elkaar heel enthousiast knuffelde en ze een lach van oor tot oor had, en die lach zag je niet zo heel vaak.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?ik had een veel ruiger iemand naast rochelle verwacht
zelf denk ik dat het om iemand achter de schermen gaat of een bandlid
Ja of één van die dansers, dat kan ook nog altijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?ik had een veel ruiger iemand naast rochelle verwacht
zelf denk ik dat het om iemand achter de schermen gaat of een bandlid
Het gaat om een kandidaat...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja of één van die dansers, dat kan ook nog altijd.
Kan me ook zoiets herinneren, dat ik dacht van 'zouden ze het goed met elkaar kunnen vinden", vooral omdat zij zo ingetogen is, en hij ook niet een van de drukste is.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Backstage heb ik nooit gezien maar meer als 1 van hun door was dat ze elkaar heel enthousiast knuffelde en ze een lach van oor tot oor had, en die lach zag je niet zo heel vaak.
uhuhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
Jooooooooooooo-pi.
Doe jij nog ooit Wordfeuden?
Stuur jij een invitation? (Zie edit boven)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zoek namelijk nog iemand om mee te Wordfeuden.Dus als je je verveelt..
Verzonden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Stuur jij een invitation? (Zie edit boven)
The Voicequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Injetta het volgende:
Rochella is nu al weer vergeten volgens mij... Haar roem duurde zeggen en schrijven 1 seizoen...
Ze zijn steeds sneller weg in de vergetelheid.
Wanneer kiest Nederland eens een echt talent?
Ik zit van ellende SBS te kijken, gaat wel over kandidaten uit Popstars en zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Er is echt niks op tv vandaag he? #zwartevrijdaggat
Alleen op de betaalzenders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb genoeg talenten.. Alleen daar zijn geen shows voor
Ik weet het, het is echt een drama vanavond. Volgens mij zijn die audities op SBS al eens eerder uitgezonden en heb ik die al ooit gezien, dus dat kon ook al geskipt worden. Maar ik zou zeggen: programmeer het minuscule beetje tv wat nog om aan te zien is. En zet het resultaat dan aan op de momenten dat je voor de tv wilt zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Er is echt niks op tv vandaag he? #zwartevrijdaggat
Vind je dat beter dan? Waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
http://zappen.blog.nl/rtl(...)012-weer-terug-op-tv
Volgend jaar dus weer X Factor. Ik had gehoopt op Idols.
Omdat ik dat leuker vind dan X Factor. Er is geen strijd tussen juryleden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je dat beter dan? Waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |