Precies, is gewoon een meid die van zich af bijt omdat dat nou eenmaal moet in de grote stad. Hier in Rotterdam zijn de dames ook absoluut niet makkelijk. Ik vind het verder niks bijzonders. Ook de reactie van die vent vind ik weinig schokkend, hoewel natuurlijk wel heel triest. Grote kerel die een vrouw gaat bedreigen vind ik nog altijd 10x erger dan een wijf met een grote bek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik niet. In Amsterdam gebeuren dit soort dingen aan de lopende band, en dan nog.
Een man die een vrouw zo benadert, heeft voor mij altijd afgedaan.
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef Balisto het volgende:
Was er vorig jaar eigenlijk een gastoptreden in de finale? Er is me echt helemaal niks van bijgebleven.
She's a maniac is best wel een rare keuze inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:33 schreef female81 het volgende:
Jammer van de fantasieloze singletjes. Had in Rochelle's geval dan iets met haar goed gelukte eigen nummer gedaan. Ik weet dat speciaal nummers schrijven tijd en moeite kost, maar in dit geval lag er gewoon iets voor het grijpen.
En een beetje typisch dat Eric van Tijn bij béide singletjes betrokken was; zo kon hij z'n eigen protégée Rochelle een voordeel geven ten opzichte van Adlicious.
Trouwens, de stem van Adlicious' Shirley, die toch al wat schel is, naderde vanavond af en toe echt de pijngrens.![]()
(En is het nou wel of niet uit tussen haar en Pyke?)
Vond het een lelijke bewerking met dat 'on the floor, on the floor'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
She's a maniac is best wel een rare keuze inderdaad.
Earth Song, iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vond het irritant dat Angela zei dat ze Adlicious verboden had om een eigen nummer te doen. Kom dan niet met zo'n kansloze cover van een kutplaat aanzetten domme doos.
Ik vind haar normaal een heel herkenbaar, eigen geluid hebben, maar in de studioversie van de single is dat een beetje weggevallen. Eigenlijk zouden we een petitie moeten starten voor het alsnog uitbrengen van haar eigen nummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
Ik heb die single een paar keer beluisterd, maar eigenlijk heeft ze geen herkenbaar stemgeluid. Het klinkt zo 32 in een dozijn. Of ligt dat aan mij?
Ik denk wel dat dat sowieso gebeurdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:12 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik vind haar normaal een heel herkenbaar, eigen geluid hebben, maar in de studioversie van de single is dat een beetje weggevallen. Eigenlijk zouden we een petitie moeten starten voor het alsnog uitbrengen van haar eigen nummer.
Dat zal Rochelle vast geweldig vinden, juist omdat het een eigen arrangement is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
Als iedereen gewoon massaal haar eigen liedje download en niet die crappy cover dan wordt DAT juist de hitsingle.
Popmuziek he, luister eens wat anders....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
Ik heb die single een paar keer beluisterd, maar eigenlijk heeft ze geen herkenbaar stemgeluid. Het klinkt zo 32 in een dozijn. Of ligt dat aan mij?
Ik weet niet eens wat er vanavond om 20:00 op RTL4 isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel in een gat vallen vanavond, geen idee wat ik nu moet kijken of vrijdag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel in een gat vallen vanavond, geen idee wat ik nu moet kijken of vrijdag
Geen idee inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat er vanavond om 20:00 op RTL4 is
Twee jaar! Ik had niet eens in de gaten dat het al zo lang wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Bijna 2 jaar lang heb ik wel met iets mee kunnen livechatten op vrijdag. En nu... helemaal niks, noppes, nadda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |