Ze is er ook nog niet klaar voor, net wat Gordon zeiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Starlie het volgende:
Hoe erg ik ook voor Rochelle ben ik hoop voor haar dat Adlicious wint, ik wil dat arme schaap al die media aandacht niet aandoen!!
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het ook, in je eentje kan je álle kanten op. Met 3 nooit.
Rochelle zal niet winnen, er zal een groep winnen is mij verteld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Adlicious: 1 goed nummer, 3 bagger.
Rochelle: 4 goede nummers, waarvan 1 een beetje saai.
Het moet raar lopen als Rochelle niet wint.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle zal niet winnen, er zal een groep winnen is mij verteld.
ben jij die ene gast van die doorgestoken kaart-topics?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)
de kaboutertjes?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dát wist de tante van Rochelle dan weer niet te vertellen, sorry.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Wie heeft Kennedy trouwens vermoord, nu je toch bezig bent?
Heb net de herhaling gezien (is alles dat ik van de optredens heb gezien), vind het erom spannen. Woooeeeeeee.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik las Kennyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
welke Kennedyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Even quoten voor als Rochelle wint.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennedy nie?quote:
Ach, laatst werd mij verteld dat alleen 144.000 jehova's in een of ander hemels koninkrijk komen. Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze mochten toch zelf kiezen nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar dat eerste nummer van David Guetta is nou niet echt een lekker nummer om te doen, een dance plaat.
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Even quoten voor als Rochelle wint.
Er zijn vreemdere dingen gebeurd op de wereld. Rofl is derde geworden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ach, laatst werd mij verteld dat alleen 144.000 jehova's in een of ander hemels koninkrijk komen. Je moet niet alles geloven wat je hoort.
quote:
Ja en dat maakt een dance nummer toch niet automatisch makkelijkquote:
Nogmaals: jealousy is a bitch. Adlicious gaat NIET winnen, zelfs niet als je tig redenen verzint waarom Rochelle niet moet winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is er ook nog niet klaar voor, net wat Gordon zei![]()
Ze staat met jankende ogen als ze een nummer zingt (No air) en ze voelt dat het ruk klonk. Die is er echt nog niet klaar voor...
Dit moet een nieuw oudhollandsch gezegde worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.
Voor conservatoriumstudenten zitten ze wel erg vaak naast de goede noten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)
quote:
Mijn god. Adlicious wint niet dus ga je zo beginnnen, wat ben jij een droeftoetertje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef widmfan7 het volgende:
Rochelle's vader en moeder hebben niet echt een goede band aangezien ze 2 rijen van elkaar zitten.
Ah ik zie dat moeder Rochelle alweer een andere donkere man aan de haak heeft geslagen. Ze is erg consequent
ah, een negermeidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef widmfan7 het volgende:
Rochelle's vader en moeder hebben niet echt een goede band aangezien ze 2 rijen van elkaar zitten.
Ah ik zie dat moeder Rochelle alweer een andere donkere man aan de haak heeft geslagen. Ze is erg consequent
Een familielid van Rochelle zegt dat Adlicious gaat winnen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.
Kenny en Kannie liggen op het kerkhof.quote:
Meid ga lekker buiten spelen. Elke talentenjacht brul je hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nogmaals: jealousy is a bitch.
En toch gaat Adlicious winnen, misschien niet meer vandaag want ze rekken het liefst tot maandagavond 23 uur natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nogmaals: jealousy is a bitch. Adlicious gaat NIET winnen, zelfs niet als je tig redenen verzint waarom Rochelle niet moet winnen.
dat dus.... gewoon niet voldoende oefenen... krijg je hè met een verliefd iemand in je teamquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Balisto het volgende:
[..]
Voor conservatoriumstudenten zitten ze wel erg vaak naast de goede noten.
Tegen jou wel ja, omdat ik een sterk vermoeden heb dat het ook zo is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meid ga lekker buiten spelen. Elke talentenjacht brul je hetzelfde.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit moet een nieuw oudhollandsch gezegde worden.
Haar tante vertelde dat inderdaad, Rochelle is gebelt en ze hoeft niet te treuren want er komt sowieso een album uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Een familielid van Rochelle zegt dat Adlicious gaat winnen..
laughinggirls.jpg
3131?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is trouwens het smsnummáh voor Rochelle?
Platenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Cee het volgende:
Ach, het maakt me geen reetkever uit, ik koop hun platen toch niet.
ja maar ze winnen niet dus dat is wel een beetje zuur voor je. maar je kan nu nog switchenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Karina het volgende:
ALS Adlicious wint is het de eerste keer dat er eens een keertje iemand wint die ik had getipt, met het ESF heb ik het ook altijd mis
3131quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
ga je stemmen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Nee daar ben ik te koppig voor en te consequent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja maar ze winnen niet dus dat is wel een beetje zuur voor je. maar je kan nu nog switchen
Ik stel me nu zo voor dat Rochelle in Rochelmond zit, op d'r stoel en d'r gsm gaat af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Haar tante vertelde dat inderdaad, Rochelle is gebelt en ze hoeft niet te treuren want er komt sowieso een album uit.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
als adlicious wint ga ik een jaar niet masturberen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik heb niet meer gesmst naar een talentenjacht sinds Jamai.
Kun je meteen meedoen met 40 days 40 nights.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
ff quotenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Laat je dat dan doen? Want ze gaan winnen hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn god. Adlicious wint niet dus ga je zo beginnnen, wat ben jij een droeftoetertje.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
OH CEE! Ik zag net een reclame op RTL over een boerenbruiloft, ze gaan Boer Zoekt Vrouw kopiëren
Jesse.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Starlie het volgende:
Wie the fuck is die jongen met die twee kleuren haar?!
hij heeft cake-haarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Starlie het volgende:
Wie the fuck is die jongen met die twee kleuren haar?!
genoteerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
NOPE.quote:
Erland ziet ze vliegen.quote:
Rochelle is gebelt door Van Tijn, en het is al langer bekend dat er een groep moet winnen omdat dat nog nooit gebeurt is. Tegelijkertijd is haar ook verteld dat het beter was als ze 2de zou worden dan zit ze niet vast aan een contract en kan ze gelijk de studio in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo voor dat Rochelle in Rochelmond zit, op d'r stoel en d'r gsm gaat af.
"Ja hallo met Rochelle."
"Hoi. Met de Stem."
"Ja, hoi wie ben je wat wil je?"
"Ik bel je om te zeggen dat Adlicious wint. Je tante weet er van."
"Oh. Kut." *huilt*
"Maar, treur niet, je album komt sowieso."
"OK, cool."
Droom verder... zo'n uitspraak zou ik niet doen als ik niet zeker van mn zaak wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat je dat dan doen? Want ze gaan winnen hoor.
erg he, nog origineler bedacht dan Popstars afgekeken van Idolsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
OH CEE! Ik zag net een reclame op RTL over een boerenbruiloft, ze gaan Boer Zoekt Vrouw kopiëren
Alsof wij dat ooit kunnen checkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom geloof ik dit soort dingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle is gebelt door Van Tijn, en het is al langer bekend dat er een groep moet winnen omdat dat nog nooit gebeurt is. Tegelijkertijd is haar ook verteld dat het beter was als ze 2de zou worden dan zit ze niet vast aan een contract en kan ze gelijk de studio in.
Ik las iets anders dan gebelt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle is gebelt door Van Tijn, [yadda yadda yadda]
Inderdaad, om half 9 hoor ik allemaal mensen over Lady Gaga en Adele. Valse hoop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Finale en niet eens een gastoptreden, wat een anticlimax.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ansj met haar stalpoten in het midden, wat is het toch ook een lekker wiefke.
Viespeuk, pervert...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof ze nu, ben bangquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Balisto het volgende:
Door al die bizarre complottheorieën hoop ik alleen nog maar meer dat Rochelle wint.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 23:43:56De winnaar van#xfactor is sowieso Dirk Kuijt. Dat hebben we gister allemaal kunnen zien. Ouwe topscorer. reageer retweet
Dat is belten, een zangterm. En Van Tijn had haar gebelt, dus heeft haar gezangtermd.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 23:43:56De winnaar van#xfactor is sowieso Dirk Kuijt. Dat hebben we gister allemaal kunnen zien. Ouwe topscorer. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Ik moet aan het zuurstof, krijg geen ér!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Wat, No Air wordt haar single? Wederom de goesting niet gehad om een nieuw lied te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een lelijk lettertype en onoriginele cover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Godver Cee, als ik nu aan de drank had gezeten zat het op het schermquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, No Air wordt haar single? Wederom de goesting niet gehad om een nieuw lied te maken?
quote:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOLquote:
Vennegoor of Hesselink?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
tjonge, dat gaat leuker dat de afloop van VOH
Ga je zo aan de afterparty in Helliemond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet aan het zuurstof, krijg geen ér!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAHquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Haar tante vertelde dat inderdaad, Rochelle is gebelt en ze hoeft niet te treuren want er komt sowieso een album uit.
[..]
[..]
[..]
Multiple Quote for Fail.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
Nou 1 singletje en daarna, wie is Rochelle ook weer?
quote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je zo aan de afterparty in Helliemond?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou het saaie XFA is dit jaar gewonnen door een saai persoon
Wat een verassing
Adlicious was in het begin veel beter, ze zakten steeds verder af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
vanuit de finale wel terecht, de andere afleveringen scheelden ze niet zoveel
Huilie!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou het saaie XFA is dit jaar gewonnen door een saai persoon
Wat een verassing
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:48 schreef MrEarcheese het volgende:
"Je hebt geen rijbewijs?"
Ba-dum-pshh.
bang hertjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:48 schreef Starlie het volgende:
Ahhh ik vind het zo zielig hoe ze daar staat en zich aan Eric vastklamt!!!
Kusje op je verlies!quote:
Ze laat graag alles over d'r heen komen, zei ze.quote:
3 uur bedoel je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
Maar 3 minuten van te voren was al bekend dat ze won
Foute opmerking.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ze laat graag alles over d'r heen komen, zei ze.
Goede vraagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:48 schreef marcodej het volgende:
Hoe is dat groepje in hemelsnaam in de finale gekomen? Wat slecht zeg.
al die kerels ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ze laat graag alles over d'r heen komen, zei ze.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een kut tante is dat zeg! Net als die trofee en die auto, dat word dus niets met haar.
Oh ok hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
iedereen? Ik denk dat er 2 mensen zijn die wat tegen dr hebben hier en das nog weinig
meldtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
iedereen? Ik denk dat er 2 mensen zijn die wat tegen dr hebben hier en das nog weinig
Wat slecht !!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 minuten van te voren stond al online dat ze de winnaar was
ik vond haar gewoon saaiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Rochelle, maar ik vond Adlicious leuker (en dat is niet perse beter).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat het geen ''eigen'' lied is..quote:
quote:
Nop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:51 schreef MrEarcheese het volgende:
Is Adlicious trouwens nog uberhaupt 1x aan 't woord geweest na hun verlies?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:51 schreef MrEarcheese het volgende:
nee, die is met een haak van het podium gehaaldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:51 schreef MrEarcheese het volgende:
Nog zo'n wereldberoemde..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond de ontknoping vorig jaar met Jaap wel mooier, hij was zo blij!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:51 schreef MrEarcheese het volgende:
Mijn wijn is nog niet op en ik ben opeens weer soort van wakker, dus ik blijf nog even zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil nog niet slapen
heb net m'n 1e biertje geopend
Neen, weggemoffeld backstage, kunnen ze hun laatste minutes of fame met Lieke beleven!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:51 schreef MrEarcheese het volgende:
Tja Jaap is ook gewoon gefaald. Moet het ook doen met optredens in casino's en de plaatselijke tent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond de ontknoping vorig jaar met Jaap wel mooier, hij was zo blij!
Kan ze überhaupt wel zingen? Kijk voor het eerst.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Volgens mij heeft ze geen goed geluid.....
Jaap is ook gewoon een saaie lul met saaie zang.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja Jaap is ook gewoon gefaald. Moet het ook doen met optredens in casino's en de plaatselijke tent.
intussen zijn Lisa en Nikki na kort succes ook afgezakt naar de kleiner zaaltjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja Jaap is ook gewoon gefaald. Moet het ook doen met optredens in casino's en de plaatselijke tent.
Wie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intussen zijn Lisa en Nikki na kort succes ook afgezakt naar de kleiner zaaltjes
Lisa?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intussen zijn Lisa en Nikki na kort succes ook afgezakt naar de kleiner zaaltjes
Laatst zag een vriendin van me haar nog in China optreden, of all places.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, sneu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zeiden net ook dat Ben Saunders 4 nr 1's had
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan ze überhaupt wel zingen? Kijk voor het eerst.
*Geeft tissuequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn vrijdag!![]()
2 jaar lang was er wel wat op vrijdag waarbij ik live kon meechatten en nu.....![]()
jah, volgens mij heeft geen nummer van hem nr 1 van de Top 40 gehaaldquote:
nu 2 maandjes rustquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn vrijdag!![]()
2 jaar lang was er wel wat op vrijdag waarbij ik live kon meechatten en nu.....![]()
Komt Got Talent niet meteen hierna?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn vrijdag!![]()
HGT komt binnenkort weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn vrijdag!![]()
Ja, dat vond ik nou ook. Ik zag geen slingers. Was er eigenlijk champagne?quote:
geniet van de vakantieperiodequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn vrijdag!![]()
Glennis staat ook nog niet in de Top 40 op 1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, volgens mij heeft geen nummer van hem nr 1 van de Top 40 gehaald
Hooguit die vage download lijsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |