quote:
Ja en dat maakt een dance nummer toch niet automatisch makkelijkquote:
Nogmaals: jealousy is a bitch. Adlicious gaat NIET winnen, zelfs niet als je tig redenen verzint waarom Rochelle niet moet winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is er ook nog niet klaar voor, net wat Gordon zei![]()
Ze staat met jankende ogen als ze een nummer zingt (No air) en ze voelt dat het ruk klonk. Die is er echt nog niet klaar voor...
Dit moet een nieuw oudhollandsch gezegde worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.
Voor conservatoriumstudenten zitten ze wel erg vaak naast de goede noten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)
quote:
Mijn god. Adlicious wint niet dus ga je zo beginnnen, wat ben jij een droeftoetertje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef widmfan7 het volgende:
Rochelle's vader en moeder hebben niet echt een goede band aangezien ze 2 rijen van elkaar zitten.
Ah ik zie dat moeder Rochelle alweer een andere donkere man aan de haak heeft geslagen. Ze is erg consequent
ah, een negermeidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef widmfan7 het volgende:
Rochelle's vader en moeder hebben niet echt een goede band aangezien ze 2 rijen van elkaar zitten.
Ah ik zie dat moeder Rochelle alweer een andere donkere man aan de haak heeft geslagen. Ze is erg consequent
Een familielid van Rochelle zegt dat Adlicious gaat winnen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.
Kenny en Kannie liggen op het kerkhof.quote:
Meid ga lekker buiten spelen. Elke talentenjacht brul je hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nogmaals: jealousy is a bitch.
En toch gaat Adlicious winnen, misschien niet meer vandaag want ze rekken het liefst tot maandagavond 23 uur natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nogmaals: jealousy is a bitch. Adlicious gaat NIET winnen, zelfs niet als je tig redenen verzint waarom Rochelle niet moet winnen.
dat dus.... gewoon niet voldoende oefenen... krijg je hč met een verliefd iemand in je teamquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Balisto het volgende:
[..]
Voor conservatoriumstudenten zitten ze wel erg vaak naast de goede noten.
Tegen jou wel ja, omdat ik een sterk vermoeden heb dat het ook zo is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meid ga lekker buiten spelen. Elke talentenjacht brul je hetzelfde.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit moet een nieuw oudhollandsch gezegde worden.
Haar tante vertelde dat inderdaad, Rochelle is gebelt en ze hoeft niet te treuren want er komt sowieso een album uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Een familielid van Rochelle zegt dat Adlicious gaat winnen..
laughinggirls.jpg
3131?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is trouwens het smsnummáh voor Rochelle?
Platenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Cee het volgende:
Ach, het maakt me geen reetkever uit, ik koop hun platen toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |