Ze is er ook nog niet klaar voor, net wat Gordon zeiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Starlie het volgende:
Hoe erg ik ook voor Rochelle ben ik hoop voor haar dat Adlicious wint, ik wil dat arme schaap al die media aandacht niet aandoen!!
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het ook, in je eentje kan je álle kanten op. Met 3 nooit.
Rochelle zal niet winnen, er zal een groep winnen is mij verteld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Adlicious: 1 goed nummer, 3 bagger.
Rochelle: 4 goede nummers, waarvan 1 een beetje saai.
Het moet raar lopen als Rochelle niet wint.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle zal niet winnen, er zal een groep winnen is mij verteld.
ben jij die ene gast van die doorgestoken kaart-topics?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)
de kaboutertjes?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dát wist de tante van Rochelle dan weer niet te vertellen, sorry.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Wie heeft Kennedy trouwens vermoord, nu je toch bezig bent?
Heb net de herhaling gezien (is alles dat ik van de optredens heb gezien), vind het erom spannen. Woooeeeeeee.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik las Kennyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
welke Kennedyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Even quoten voor als Rochelle wint.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennedy nie?quote:
Ach, laatst werd mij verteld dat alleen 144.000 jehova's in een of ander hemels koninkrijk komen. Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze mochten toch zelf kiezen nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar dat eerste nummer van David Guetta is nou niet echt een lekker nummer om te doen, een dance plaat.
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Even quoten voor als Rochelle wint.
Er zijn vreemdere dingen gebeurd op de wereld. Rofl is derde geworden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ach, laatst werd mij verteld dat alleen 144.000 jehova's in een of ander hemels koninkrijk komen. Je moet niet alles geloven wat je hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |