quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw zit zowaar hier en ik zit te chatten zonder geklaag
Ik heb altijd het gevoel dat Martijn oprecht neutraal is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef widmfan7 het volgende:
Volgens mij is Martijn ook voor Adlicious. Zo'n gevoel heb ik.
ik ben er nog ffquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
mooi toch, je moet ook hier blijven voor de uitslag
wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef widmfan7 het volgende:
Volgens mij is Martijn ook voor Adlicious. Zo'n gevoel heb ik.
nah, hij heeft wel een bepaalde voorkeur voor vrouwen vaakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat Martijn oprecht neutraal is.
Nou ja, is niet echt raar tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, hij heeft wel een bepaalde voorkeur voor vrouwen vaak
O had juist het idee dat hij voor Rolf was!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, hij heeft wel een bepaalde voorkeur voor vrouwen vaak
Ja met Kelvin had hij vorig jaar ook al zo'n discutabele band he!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
O had juist het idee dat hij voor Rolf was!
Een muur.quote:
je kan ook altijd goed zien welke ie echt leuk vind tijdens audities alquote:
Ja idd!! Kon even niet op zijn naam komen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja met Kelvin had hij vorig jaar ook al zo'n discutabele band he!
Ik denk niet dat Adlicious nog zo'n achterstand kan wegwerken om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Best spannend! Wat nou als Adlicious wint
Postcodeloterij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
even genieten van mn gratis ben en jerry's ijs
Nou zeg dat maar niet al te hard.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Adlicious nog zo'n achterstand kan wegwerken om eerlijk te zijn.
Ik weet niet of ik wel geloof in die tussenstanden, en in de eerlijkheid van alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Adlicious nog zo'n achterstand kan wegwerken om eerlijk te zijn.
Neuh, Rochelle wint wel denk ik.quote:
gaat altijd hetzelfde:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Balisto het volgende:
[..]
IK DENK NIET DAT ADLICIOUS NOG ZO'N ACHTERSTAND KAN WEGWERKEN OM EERLIJK TE ZIJNquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IK DENK NIET DAT ADLICIOUS NOG ZO'N ACHTERSTAND KAN WEGWERKEN OM EERLIJK TE ZIJN
Dat is iets harder.
Ik ben nog in denialquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IK DENK NIET DAT ADLICIOUS NOG ZO'N ACHTERSTAND KAN WEGWERKEN OM EERLIJK TE ZIJN
Dat is iets harder.
Yo Mama. Zit je na te burpen van die lekkere piesaa?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is iets harder.
Eensch, maar 't is ook wel moeilijker om met zijn drieën zuiver te zingen dan in je eentje (maar Rochelle heeft wel een verdomd aardig stemmetje)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is iets harder.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
Kom net binnenvallen. Stacey is nu dus ook echt letterlijk een doos?
En, verder nog wat gemist? Wie wint er?
Rosjelluh gaat winnuh.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
Ja met citroenbiertje erbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yo Mama. Zit je na te burpen van die lekkere piesaa?
Dat is het ook, in je eentje kan je álle kanten op. Met 3 nooit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, maar 't is ook wel moeilijker om met zijn drieën zuiver te zingen dan in je eentje (maar Rochelle heeft wel een verdomd aardig stemmetje)
Shirley is de zwakke schakel. Andere zangeres pakken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, maar 't is ook wel moeilijker om met zijn drieën zuiver te zingen dan in je eentje (maar Rochelle heeft wel een verdomd aardig stemmetje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |