hahahahahquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
En wat voor kampersmeuk zingt Gordon al die dagen in de Arena?
quote:
Omdat goede nummers nu eenmaals schaars zijn in NL. Dit is precies wat ik daarnet bedoelde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende: 6 maanden audities en DE kans om goede singles te lanceren en wat doen ze.... ze pakken twee oude nummertjes die er gecovered moeten worden. Waarom kunnen ze niet iets nieuws schrijven?
jah, wrijf het er nog maar een keer inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Balisto het volgende:
[XFA]Poll: Wie was de beste in de finale?
Guanaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Wat een verschrikkelijke vertolking en versie van Maniac!
VERSCHRIKKELIJK
MIjn vriend zei, dr trileitjes doen vast goed hun werk, wat anders is er niets te genietenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Wendy is zo aan het genieten, dolletjes!
Ha! Je geeft het toequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, wrijf het er nog maar een keer in
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
MIjn vriend zei, dr trileitjes doen vast goed hun werk, wat anders is er niets te genieten
yep, ik geef zeker toe dat Roggel beter was........quote:
Nigel en Jordy? Ik weet het niet hoor, ik zag Nigel een tijd geleden nog op Utrecht CS hand in hand lopen met vriendin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef widmfan7 het volgende:
@ Koen66 die Jermaine is ook niet weg te krijgen (5e bij de jongens in seizoen 2) Die was dan weer bevriend met Pyke. Nigel Brown en Jordy hebben dus iets? Fijn dat verklaart de oogschaduw bij monsieur Jordy.
we zijn het altijd eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Balisto het volgende:
Ze hebben wel een lelijk fragment gekozen van Earth Song.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef widmfan7 het volgende:
@ Koen66 die Jermaine is ook niet weg te krijgen (5e bij de jongens in seizoen 2) Die was dan weer bevriend met Pyke. Nigel Brown en Jordy hebben dus iets? Fijn dat verklaart de oogschaduw bij monsieur Jordy.
Ik zie in Nigel ook gewoon een hetero jongenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Balisto het volgende:
[..]
Nigel en Jordy? Ik weet het niet hoor, ik zag Nigel een tijd geleden nog op Utrecht CS hand in hand lopen met vriendin.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind No Air tot nu toe nog geen knalluurrrrhit. Of ik moet hem gewoon vaker horen.
Toedeltjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef MaLo het volgende:
Ik ga er vandoor, fijne avond verder en ik lees morgen wel wie er gewonnen heeft en wat jullie ervan vinden
Nee, ik zei dat ze een relatie hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb daar heul niks over gezegd toch
Jep. My badquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb daar heul niks over gezegd toch
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik geef zeker toe dat Roggel beter was........![]()
maar dat maakt me nog niet tot een fan
Ik zag No Air eerst in Glee en had toen ook zoiets van 'meh', maar ik blijf het een tof lied vinden. Denk dat je 'm misschien een paar keer moet horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind No Air tot nu toe nog geen knalluurrrrhit. Of ik moet hem gewoon vaker horen.
Saai wordt niet beter als je het vaker hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |