als ik het vergelijk met dat saaie Roggel nummerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef JediSimons het volgende:
Even ogen dicht. Wil je dit de komende maanden horen op de radio?
Neen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef JediSimons het volgende:
Even ogen dicht. Wil je dit de komende maanden horen op de radio?
Tja moet natuurlijk wel een eigen versie zijn... niet een exacte kopie. Ik vind het wel tofquote:
maar goed is het niet, I agreequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik vind het leuk, in ieder geval leuker dan het nummer van Rochelle.
het had wat vlotter gemoeten, maar dan had het weer teveel op het origineel geleken waarschijnlijk.quote:
Idd. De single van Rochelle was echter nog verneukterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
het had wat vlotter gemoeten, maar dan had het weer teveel op het origineel geleken waarschijnlijk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Starlie het volgende:
Dit nummer kun je eigenlijk niet verneuken maar het is ze toch gelukt!! Bravo!!!
Da's best jammer ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
6 maanden audities en DE kans om goede singles te lanceren en wat doen ze.... ze pakken twee oude nummertjes die er gecovered moeten worden. Waarom kunnen ze niet iets nieuws schrijven?
Eh, dat doen ze altijd bij X-factor. Sharon, Lisa en Jaap hadden ook covers, dus was te verwachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
6 maanden audities en DE kans om goede singles te lanceren en wat doen ze.... ze pakken twee oude nummertjes die er gecovered moeten worden. Waarom kunnen ze niet iets nieuws schrijven?
dat is zo'n niet uitroeibaar gezwelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef widmfan7 het volgende:
Wat doet Nigel Brown nou weer in het publiek? Gaat ie nu ook nog mee doen met X Factor?
Jordy is z'n vriendje...als in ze hebben een relatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef widmfan7 het volgende:
Wat doet Nigel Brown nou weer in het publiek? Gaat ie nu ook nog mee doen met X Factor?
Zag Jaap (en vriendin) en Lisa ook alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef widmfan7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |