Die ROFLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
twitter:Rolffwienk twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 21:56:51Heyy.. Wat is dit spannend.. Jezus!! Wat zijn ze goed .. reageer retweet
![]()
quote:
Ja had ik ook op gehoopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
vaag, ik had echt Bohemian Rhapsody verwacht vandaag
Omdat Shirley hier vrij weinig in zingt ben ik bang.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Dit is echt stukken beter dan wat ze toenstraks deden
zit nou niet te kutten. Love dealer zongen ze ook geweldigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef Balisto het volgende:
Dat ik dat nog mag meemaken, een nummer dat ze niet totaal verneuken.
Ja nou je het zegt, dat zou kunnen. Jordy was erg goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Shirley hier vrij weinig in zingt ben ik bang.
Omdat het ook een fatsoenlijk nummer is en geen David Guetta dance nummer...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Dit is echt stukken beter dan wat ze toenstraks deden
Nou ja, Firework was dan ook niet moeilijk te overtreffen.quote:
Nee gelukkig niet.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef miieejj het volgende:
vertellen ze trouwens in iedere afl. dat die vader van shirley is overleden ...
tsja, ik ben een van de weinigen hier die NIET voor Rochelle is, zeker nu Miranda er niet isquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
De allerbeste zanger van Nederland, Gordon, je overdrijft weer.
Nee, alleen vandaag omdat zielig -> stemmenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef miieejj het volgende:
vertellen ze trouwens in iedere afl. dat die vader van shirley is overleden ...
Nee hoor, ik en Karina en nog een paarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ik ben een van de weinigen hier die NIET voor Rochelle is, zeker nu Miranda er niet is
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef tong80 het volgende:
Gordon vergeet Dries bij de beste zanger van Nederland.
elke kerk zingt ook beter als Michael Jacksonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger.
In elke kerk in Amerika zingen ze beter.
Dries is de beste acteurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef tong80 het volgende:
Gordon vergeet Dries bij de beste zanger van Nederland.
volgens mij heeft ze de kledingkast per ongeluk aangetrokkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Door de jurk heeft Stees het warm? Is dat een jurk?
ik zag het net ja.. wat een vaag raar apart dingetjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Door de jurk heeft Stees het warm? Is dat een jurk?
Natte doos nuquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dries is de beste acteur![]()
Stacey kreeg een orgasmebeetje teveel informatie.
good and youquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Any, any. Any are you ok? Any, any. Any are you ok?!
Dingetje, die schouders alleen al zijn een heus dingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zag het net ja.. wat een vaag raar apart dingetje
ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk... ik vind dat Jordy zeker goed kan zingen
Jongens zijn net meisjes maar dan zonder geluk!quote:
blokkendoos..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dingetje, die schouders alleen al zijn een heus ding
Ja dus!quote:
Gaat niet meer lukkenquote:
geheid komen ze straks vrij dichtbij om het spannend te maken,quote:
die tattoo zie je gelukkig nu nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het enige waar ik me bij Rochelle aan erger is die koeienpiercing
Stier Herman zit er niet mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het enige waar ik me bij Rochelle aan erger is die koeienpiercing
Rochelle verdwijnt in het niks straks. Adlicious heeft meer internationale uitstraling en daarnaast vind ik het gewoon te gek als een groep wint. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Rochelle is zeker een goede zangeres maar ik mis iets bij haar. Een allegaartje van zangeressen bij elkaar.quote:
het hele nummerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kreeg het gevoel dat het begin totaal niet klopte
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij gaan eerder m'n nekharen overeind
Dat maakt zij er helaas wel vanquote:
Het feit dat Shirley als een kraai klinkt is van weinig importantie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Rochelle verdwijnt in het niks straks. Adlicious heeft meer internationale uitstraling en daarnaast vind ik het gewoon te gek als een groep wint. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Rochelle is zeker een goede zangeres maar ik mis iets bij haar. Een allegaartje van zangeressen bij elkaar.
Die trommels klonken een beetje vreemd in het begin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kreeg het gevoel dat het begin totaal niet klopte
quote:
Het is letterlijk precies andersom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Rochelle verdwijnt in het niks straks. Adlicious heeft meer internationale uitstraling
Ik heb weer witte wijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
en ik was al moe
ik heb zo een neut nodig om wakker te blijven
Wat grappig, dat heb ik ook altijd als nagels over een schoolbord gaan!quote:
Tap voor mij ook alvast maar, want ik ben ook volledig ingekakt op dit momentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
en ik was al moe
ik heb zo een neut nodig om wakker te blijven
nope, groepjes als Adlicious zijn er niet zoveel, wel tig Rochellesquote:
Eh, het kind staat met tranen en wordt getroost door Eric, dat vind je niet onzeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Stacey weer met haar onzeker-preek, hou gewoon op.
ciaoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
zeg ik ga.. nog veel plezier met kijken en stemmen.. en van de spanning..
Ciaotjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
Noem er een paar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, groepjes als Adlicious zijn er niet zoveel, wel tig Rochelles
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
ik verwacht wel een smsjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
je leest morgen wel wie heeft gewonnen.
Ik hoop dat ik het ook volhoud tot het eindequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
je leest morgen wel wie heeft gewonnen.
Vrije worp ?quote:
quote:
Ja nou kijk ik het af ook, tot de laatste minuut, al moet ik een koude douche nemen tijdens de reclame.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het ook volhoud tot het einde
Die zouden goed zijn in musicals. Daar zie ik ze wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Punt bij beide finalisten blijft dat ze goede nummers moeten gaan maken. Er zijn aardig wat goede zangers en zangeressen in NL, maar slechts een handjevol mensen die goede nummers schrijven om over de producers maar te zwijgen. Die gasten moeten het je gunnen en als Rochelle eigenwijs gaat blijven kan dat best een reden worden waardoor we straks niks meer van haar horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een groep zou dan misschien nog meer kans hebben op een doorbraak(je).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Rochelle treedt naadloos in de voetsporen van voorgangsters Nikki en Lisa, 1 jaar bejubeld en vervolgens verdwijnend in de vergetelheid
Nee, wist niet waar ik ze moest krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Bella heb je ook een Roggel poster voor het raam hangen?
Eens maar ja 80 procent hier is voor Rochellequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Rochelle treedt naadloos in de voetsporen van voorgangsters Nikki en Lisa, 1 jaar bejubeld en vervolgens verdwijnend in de vergetelheid
Sint oedenrode west side, sletten united.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Klopt, dat is me pijnlijk duidelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Eens maar ja 80 procent hier is voor Rochelle
Nikki?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sint oedenrode west side, sletten united.
Lisa en Nikki zijn ontzettend goede zangeressen, maar Rochelle is echt een klasse beter hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb geen natte ogen.. wel een natte eikel
Ja, op het Elde in Schijndel komen de sletten altijd uit Sint oedenroy.quote:
BBC2 flikkeren ze hier van analoog af. Moet ik straks toch het kastje aanzettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb na zo'n lange tijd eindelijk weer BBC 1 en 2.
Is er geen Jonathan Ross meer op de Vrijdagavond laat?
Geen idee, misschien wel Bob Ross op AT5quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zomerstop? Wossie is een meester.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel Bob Ross op AT5
klopt, dat weet ik ook zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dus kraak maar af wat je wil, ze wint toch wel :p
Ik dacht ook aan zomerstop maar meer aan zoiets als dat hij misschien al jaren pleite was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien zomerstop? Wossie is een meester.Net als Graham Norton!
Net ook Spongebobquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Balisto het volgende:
#stacey is wereldwijd trending topic op twitter.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Balisto het volgende:
Wendy en de hele meut ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Balisto het volgende:
Ga ik samen met Thomás doen bij de alles-drinken-wat-we-nog-nooit-gedronken-hebben marathon.quote:
twitter:Mentaltheo twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 22:12:50#xfactor , hebben jullie de outfit van de man van stacey al gezien ??? http://yfrog.com/kjorsj reageer retweet
en ik ben niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga ik samen met Thomás doen bij de alles-drinken-wat-we-nog-nooit-gedronken-hebben marathon.
Natuurlijk wel.quote:
Mental Theoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
twitter:Mentaltheo twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 22:12:50#xfactor , hebben jullie de outfit van de man van stacey al gezien ??? http://yfrog.com/kjorsj reageer retweet
het stap avondje of wá?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.Waarschijnlijk Utreg!
Noooh dit is losstaand.quote:
quote:
Hope soquote:
Mr. Ben!quote:
ik drink nu een blikje Wieckse rose 0.0%quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga ik samen met Thomás doen bij de alles-drinken-wat-we-nog-nooit-gedronken-hebben marathon.
PDquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Excuus, dacht dat dit de sc was, ben een deurtje verder.
Dat je die kent komt door mij!quote:
Ja, nostalgie sowieso.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef JediSimons het volgende:
Even ogen dicht. Wil je dit de komende maanden horen op de radio?
Iets sneller was inderdaad toffer geweest...quote:
Hoor liever het origineel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef JediSimons het volgende:
als ik het vergelijk met dat saaie Roggel nummerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef JediSimons het volgende:
Neen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef JediSimons het volgende:
Tja moet natuurlijk wel een eigen versie zijn... niet een exacte kopie. Ik vind het wel tofquote:
maar goed is het niet, I agreequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik vind het leuk, in ieder geval leuker dan het nummer van Rochelle.
het had wat vlotter gemoeten, maar dan had het weer teveel op het origineel geleken waarschijnlijk.quote:
Idd. De single van Rochelle was echter nog verneukterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
het had wat vlotter gemoeten, maar dan had het weer teveel op het origineel geleken waarschijnlijk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Starlie het volgende:
Dit nummer kun je eigenlijk niet verneuken maar het is ze toch gelukt!! Bravo!!!
Da's best jammer ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
6 maanden audities en DE kans om goede singles te lanceren en wat doen ze.... ze pakken twee oude nummertjes die er gecovered moeten worden. Waarom kunnen ze niet iets nieuws schrijven?
Eh, dat doen ze altijd bij X-factor. Sharon, Lisa en Jaap hadden ook covers, dus was te verwachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
6 maanden audities en DE kans om goede singles te lanceren en wat doen ze.... ze pakken twee oude nummertjes die er gecovered moeten worden. Waarom kunnen ze niet iets nieuws schrijven?
dat is zo'n niet uitroeibaar gezwelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef widmfan7 het volgende:
Wat doet Nigel Brown nou weer in het publiek? Gaat ie nu ook nog mee doen met X Factor?
Jordy is z'n vriendje...als in ze hebben een relatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef widmfan7 het volgende:
Wat doet Nigel Brown nou weer in het publiek? Gaat ie nu ook nog mee doen met X Factor?
Zag Jaap (en vriendin) en Lisa ook alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef widmfan7 het volgende:
Mijn favoriete tekenfilmquote:
yep, 1x scoren met een gejat iets, en dan maar hopen dat er een goed 2e nummer bedacht wordtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Eh, dat doen ze altijd bij X-factor. Sharon, Lisa en Jaap hadden ook covers, dus was te verwachten.
iets waar 200000 man op afkomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
En wat voor kampersmeuk zingt Gordon al die dagen in de Arena?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |