die tattoo zie je gelukkig nu nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het enige waar ik me bij Rochelle aan erger is die koeienpiercing
Stier Herman zit er niet mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het enige waar ik me bij Rochelle aan erger is die koeienpiercing
Rochelle verdwijnt in het niks straks. Adlicious heeft meer internationale uitstraling en daarnaast vind ik het gewoon te gek als een groep wint. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Rochelle is zeker een goede zangeres maar ik mis iets bij haar. Een allegaartje van zangeressen bij elkaar.quote:
het hele nummerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kreeg het gevoel dat het begin totaal niet klopte
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij gaan eerder m'n nekharen overeind
Dat maakt zij er helaas wel vanquote:
Het feit dat Shirley als een kraai klinkt is van weinig importantie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Rochelle verdwijnt in het niks straks. Adlicious heeft meer internationale uitstraling en daarnaast vind ik het gewoon te gek als een groep wint. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Rochelle is zeker een goede zangeres maar ik mis iets bij haar. Een allegaartje van zangeressen bij elkaar.
Die trommels klonken een beetje vreemd in het begin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kreeg het gevoel dat het begin totaal niet klopte
quote:
Het is letterlijk precies andersom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Rochelle verdwijnt in het niks straks. Adlicious heeft meer internationale uitstraling
Ik heb weer witte wijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
en ik was al moe
ik heb zo een neut nodig om wakker te blijven
Wat grappig, dat heb ik ook altijd als nagels over een schoolbord gaan!quote:
Tap voor mij ook alvast maar, want ik ben ook volledig ingekakt op dit momentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
en ik was al moe
ik heb zo een neut nodig om wakker te blijven
nope, groepjes als Adlicious zijn er niet zoveel, wel tig Rochellesquote:
Eh, het kind staat met tranen en wordt getroost door Eric, dat vind je niet onzeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Stacey weer met haar onzeker-preek, hou gewoon op.
ciaoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
zeg ik ga.. nog veel plezier met kijken en stemmen.. en van de spanning..
Ciaotjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
Noem er een paar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, groepjes als Adlicious zijn er niet zoveel, wel tig Rochelles
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef miieejj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |