die tattoo zie je gelukkig nu nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het enige waar ik me bij Rochelle aan erger is die koeienpiercing
Stier Herman zit er niet mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het enige waar ik me bij Rochelle aan erger is die koeienpiercing
Rochelle verdwijnt in het niks straks. Adlicious heeft meer internationale uitstraling en daarnaast vind ik het gewoon te gek als een groep wint. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Rochelle is zeker een goede zangeres maar ik mis iets bij haar. Een allegaartje van zangeressen bij elkaar.quote:
het hele nummerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kreeg het gevoel dat het begin totaal niet klopte
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij gaan eerder m'n nekharen overeind
Dat maakt zij er helaas wel vanquote:
Het feit dat Shirley als een kraai klinkt is van weinig importantie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Rochelle verdwijnt in het niks straks. Adlicious heeft meer internationale uitstraling en daarnaast vind ik het gewoon te gek als een groep wint. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. Rochelle is zeker een goede zangeres maar ik mis iets bij haar. Een allegaartje van zangeressen bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |