abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:34:42 #1
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_92014548
Sim'Ran (Groepen | Angela Groothuizen)
De groep Sim’Ran bestaat uit de zusjes Krystle Nunnely(26) en Imgracia Nunnely(24) en hun goede vriendin Lysa Schenkers(24). De meiden zien zichzelf als een jonge frisse nieuwe meidengroep. Ze willen goede en serieuze muziek maken en uiteindelijk ook kunnen leven van de muziek. Hun stijl omschrijven ze als pop, met een vleugje R&B en soul, à la Destiny’s Child.
Social Media:
Sim'Ran
simranmusic
simranmusic
www.simran-music.com

Ze komen pas in aflevering twee, maar gaan het ver schoppen.
Waren al eerder te zien in HGT, waar jury helemaal weg was van hun.
De jury gaf toen ook aan dat ze dachten dat Sim'Ran door zou gaan naar de finale (wat dus niet gebeurde).

Een leuk feitje is dat ze in hetzelfde gospelkoor zitten als Sharifa van Fierce.

Bekijk deze YouTube-video

* Als je Sim'Ran googled kom je terecht op hun officiële Hyves en MySpace pagina's.

[ Bericht 19% gewijzigd door Benny op 23-04-2011 14:36:25 ]
pi_92035974
Was dat niet het groepje dat eigenlijk een te professionele uitstraling heeft en daardoor niet de votes van het publiek krijgt? Dat zie je meestal met NL talentenshows. Je moet daarin extreem bescheiden opstellen en met grote ogen van verbazing om je heen kijken alsof je niet gelooft waarom iedereen nou zit te klappen. Als je uitstraalt 'ik kan zingen en performen', wordt dat als arrogant ervaren.

Bullshit natuurlijk, maar ja 't is nou eenmaal een typische Nederlandse cultuuruiting :r
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 29 januari 2011 @ 23:25:53 #3
109180 Woelli
pi_92059760
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef Knipoogje het volgende:
Was dat niet het groepje dat eigenlijk een te professionele uitstraling heeft en daardoor niet de votes van het publiek krijgt? Dat zie je meestal met NL talentenshows. Je moet daarin extreem bescheiden opstellen en met grote ogen van verbazing om je heen kijken alsof je niet gelooft waarom iedereen nou zit te klappen. Als je uitstraalt 'ik kan zingen en performen', wordt dat als arrogant ervaren.

Bullshit natuurlijk, maar ja 't is nou eenmaal een typische Nederlandse cultuuruiting :r
Klopt inderdaad wat je zegt.
En dat waren zij inderdaad ook, al kwam hun zelfverzekerheid niet zo arrogant over als die van Floortje (IDO 3) en Nikki (IDO 4).
pi_92062227
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef Woelli het volgende:

[..]

Klopt inderdaad wat je zegt.
En dat waren zij inderdaad ook, al kwam hun zelfverzekerheid niet zo arrogant over als die van Floortje (IDO 3) en Nikki (IDO 4).
Maar die hadden weer likability. Sim'ran heeft dat niet. En Vogue, Destiny's child en de sugababes zouden er ook al vrij gauw uitliggen in een XFactor show op precies dezelfde manier. Raving jurycommentaar, maar niemand die er op stemt omdat ze die cutesy factor missen. Maar platen verkopen kunnen ze daarna wel natuurlijk, als ze slimme producers hebben. Misschien dat het Sim'ran dat ontbeert?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:46:58 #5
109180 Woelli
pi_92350128
Zeer goede auditie, al vind ik het niet echt een auditie nummer.
pi_92351393
Wat was dit vreselijk saai zeg, ik ben gewoon weggezapt omdat ze constant dezelfde zin stonden te herhalen en er nauwelijks muziek bij was. Boring! :Z

Sowieso niet my cup of tea, dat gospel genre. Iets waar Gordon dan weer totaal anders over denkt zo blijkt jaar in jaar uit. :N
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_92355623
ik was niet van plan te kijken maar ik zat tijdens gtst al voor de buis: wat was dat laatste groepje meiden (uit holland got talent) goed zeg, maar ik denk dat ze tijdens de theaterronde op het nippertje overleven aangezien je daar geen weken de tijd krijgt om een liedje als groep goed in te zingen
  zaterdag 5 februari 2011 @ 06:45:06 #8
109180 Woelli
pi_92360833
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef UltraR het volgende:
Wat was dit vreselijk saai zeg, ik ben gewoon weggezapt omdat ze constant dezelfde zin stonden te herhalen en er nauwelijks muziek bij was. Boring! :Z

Sowieso niet my cup of tea, dat gospel genre. Iets waar Gordon dan weer totaal anders over denkt zo blijkt jaar in jaar uit. :N
Klopt, maar tijdens HGT zongen ze getwoon top40 muziek.
Auditienummer van Michael Jackson en in de liveshow Sweet Dreams van Beyoncé.

Maar inderdaad wat ze zongen bij de auditie waren ze ook niet mijn ding.
pi_92361379
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Maar die hadden weer likability. Sim'ran heeft dat niet. En Vogue, Destiny's child en de sugababes zouden er ook al vrij gauw uitliggen in een XFactor show op precies dezelfde manier. Raving jurycommentaar, maar niemand die er op stemt omdat ze die cutesy factor missen.
nee joh, bij holland got talent zaten ze gewoon echt verkeerd: die meiden waren goed, heel professioneel bezig maar wanneer je tussen acts wordt gezet waar men echt geboeid naar de rest van de acts (paaldanseres, opera zangeres etc) zit te kijken val je als r&b zanggroep niet meer op. een r&b groep is al heel snel weer gewoon tussen de rest
zet tmf / mtv aan en je ziet hetzelfde

maar hier bij xfactor zouden ze best heeel ver kunnen komen, goed dat ze zich hebben aangemeld
pi_92365077
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik was niet van plan te kijken maar ik zat tijdens gtst al voor de buis: wat was dat laatste groepje meiden (uit holland got talent) goed zeg, maar ik denk dat ze tijdens de theaterronde op het nippertje overleven aangezien je daar geen weken de tijd krijgt om een liedje als groep goed in te zingen
Huh? :?

Dit is x-factor, ze strijden dus in de theaterronde enkel tegen de andere groepen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_92366805
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef UltraR het volgende:

[..]

Huh? :?

Dit is x-factor, ze strijden dus in de theaterronde enkel tegen de andere groepen.
sim'ran ken ik van holland got talent en er wordt dacht ik bij de x campus / theaterronde in rap tempo een nummer ingestudeerd, ben benieuwd hoe dat met dit groepje zal gaan aangezien ze denk ik normaal de tijd nemen om zoiets vlekkeloos ten gehore te brengen

[ Bericht 6% gewijzigd door EilandjeOnline op 05-02-2011 13:18:43 ]
pi_92370464
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef UltraR het volgende:

Misschien dat ze geleerd hebben van HGT. Heel bescheiden opstellen, rustig liedje om auditie mee te beginnen. Hoop dat ze ook geen moment de zelfverzekerde diva's uitstralen (waar ze overigens alle recht toe hebben) zoals Destiny's Child enzo. Dan kunnen ze ver komen al denk ik dat ze nog steeds de stemfactor missen die schattige jonge jochies en knappe solo zangeressen wel hebben.
pi_92381338
Ik vond het weinig overtuigend...
Ik dacht echt dat ze er uit gestemd zouden worden :Y

(net pas gekeken, vandaar de late reactie)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_92386020
zijn die 2 zussen uit de chi-kyria familie ofzo? die ene lijkt er ECHT op! en ik dacht dat ik die chi-kyria ook in de zaal zag zitten :?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92455916
Ik hou er niet zo van... maar wel goeie stemmen :Y
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:42:37 #16
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_92860204
Ik vond ze best goed :D ben heel benieuwd, hopelijk geen vervelende ego's en drama's zoals wel eens het geval is geweest in andere groepjes...
With the stars as her umbrella
pi_93002702
ik vind ze fantastisch nog steeds..
pi_93574206
nog eens teruggeluisterd, die kleine heeft echt een mooie stem!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:01:25 #19
109180 Woelli
pi_93580761
Volgens Angela's tweet zijn ze door naar de liveshow. Al verbaast me dat natuurlijk niet.
pi_93581339
spoiler :P
pi_93582627
En dat kon je niet in een spoiler zetten :{
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:47:32 #22
109180 Woelli
pi_93596999
oeps sorry, al was het ook wel te verwachten.
pi_93673353
ja lekker belangrijk :D
pi_93711041
Zelfde verhaal als dat andere groepje. Auditie was beter dan chorus. Dat was gewoon een hoop gepiep.
pi_93811143
Mijn favoriete groep. Grote klasse!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')