Klopt inderdaad wat je zegt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef Knipoogje het volgende:
Was dat niet het groepje dat eigenlijk een te professionele uitstraling heeft en daardoor niet de votes van het publiek krijgt? Dat zie je meestal met NL talentenshows. Je moet daarin extreem bescheiden opstellen en met grote ogen van verbazing om je heen kijken alsof je niet gelooft waarom iedereen nou zit te klappen. Als je uitstraalt 'ik kan zingen en performen', wordt dat als arrogant ervaren.
Bullshit natuurlijk, maar ja 't is nou eenmaal een typische Nederlandse cultuuruiting
Maar die hadden weer likability. Sim'ran heeft dat niet. En Vogue, Destiny's child en de sugababes zouden er ook al vrij gauw uitliggen in een XFactor show op precies dezelfde manier. Raving jurycommentaar, maar niemand die er op stemt omdat ze die cutesy factor missen. Maar platen verkopen kunnen ze daarna wel natuurlijk, als ze slimme producers hebben. Misschien dat het Sim'ran dat ontbeert?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt inderdaad wat je zegt.
En dat waren zij inderdaad ook, al kwam hun zelfverzekerheid niet zo arrogant over als die van Floortje (IDO 3) en Nikki (IDO 4).
Klopt, maar tijdens HGT zongen ze getwoon top40 muziek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef UltraR het volgende:
Wat was dit vreselijk saai zeg, ik ben gewoon weggezapt omdat ze constant dezelfde zin stonden te herhalen en er nauwelijks muziek bij was. Boring!![]()
Sowieso niet my cup of tea, dat gospel genre. Iets waar Gordon dan weer totaal anders over denkt zo blijkt jaar in jaar uit.
nee joh, bij holland got talent zaten ze gewoon echt verkeerd: die meiden waren goed, heel professioneel bezig maar wanneer je tussen acts wordt gezet waar men echt geboeid naar de rest van de acts (paaldanseres, opera zangeres etc) zit te kijken val je als r&b zanggroep niet meer op. een r&b groep is al heel snel weer gewoon tussen de restquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar die hadden weer likability. Sim'ran heeft dat niet. En Vogue, Destiny's child en de sugababes zouden er ook al vrij gauw uitliggen in een XFactor show op precies dezelfde manier. Raving jurycommentaar, maar niemand die er op stemt omdat ze die cutesy factor missen.
Huh?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik was niet van plan te kijken maar ik zat tijdens gtst al voor de buis: wat was dat laatste groepje meiden (uit holland got talent) goed zeg, maar ik denk dat ze tijdens de theaterronde op het nippertje overleven aangezien je daar geen weken de tijd krijgt om een liedje als groep goed in te zingen
sim'ran ken ik van holland got talent en er wordt dacht ik bij de x campus / theaterronde in rap tempo een nummer ingestudeerd, ben benieuwd hoe dat met dit groepje zal gaan aangezien ze denk ik normaal de tijd nemen om zoiets vlekkeloos ten gehore te brengenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef UltraR het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dit is x-factor, ze strijden dus in de theaterronde enkel tegen de andere groepen.
Misschien dat ze geleerd hebben van HGT. Heel bescheiden opstellen, rustig liedje om auditie mee te beginnen. Hoop dat ze ook geen moment de zelfverzekerde diva's uitstralen (waar ze overigens alle recht toe hebben) zoals Destiny's Child enzo. Dan kunnen ze ver komen al denk ik dat ze nog steeds de stemfactor missen die schattige jonge jochies en knappe solo zangeressen wel hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef UltraR het volgende:
Wat was dit vreselijk saai zeg, ik ben gewoon weggezapt omdat ze constant dezelfde zin stonden te herhalen en er nauwelijks muziek bij was. Boring!![]()
Sowieso niet my cup of tea, dat gospel genre. Iets waar Gordon dan weer totaal anders over denkt zo blijkt jaar in jaar uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |