Hij mag wel samen met Jantine de klompendans doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:23 schreef Kally het volgende:
Ik vind hem leuk, en hij heeft een redelijk goede stem, nu nog wat vlottere kleding en het wordt nog wat met hem
Omdat dat tegenwoordig de hype in talentenjachtwereld isquote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef rubje het volgende:
Waarom wordt dit soort gasten eerst beoordeelt op hun voorkomen ipv hun 'talent'?
Ik vind Pyke wat meer soul hebben dan Jaap. Jaap was ook erg goed maar ik vind Pyke beter.quote:Op maandag 25 april 2011 10:56 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind hem een van de betere deelnemers, maar hij is een beetje hetzelfde type als Jaap. En we hebben al een Jaap (waar ik momenteel weinig van hoor). Dus ik denk niet dat ze hem laten winnen.
Dit is X-Factor het gaat om het totaalplaatje, al vind ik ze af en toe inderdaad teveel op het uiterlijk afgaan, met een metamorfose is volgens mij iedereen wel mooi te maken.quote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef rubje het volgende:
Waarom wordt dit soort gasten eerst beoordeelt op hun voorkomen ipv hun 'talent'?
quote:Wibi Soerjadi treedt op in X Factor
Wibi Soerjadi is vrijdag eenmalig te be- wonderen in X Factor. Hij is door jurylid Stacey Rookhuizen uitgenodigd om in de RTL 4-show haar kandidaat Pyke te begeleiden op de piano. Dat heeft RTL donderdag laten weten. Samen vormen Wibi Soerjadi en Pyke het liedje ‘Baby One More Time’ om tot een hele bijzondere versie. “De toppianist was niet bekend met deze wereldhit van Britney Spears, wat het voor hem de uitdaging extra groot maakt“, verklapt een woordvoerder van RTL 4 alvast.
Jezus, leeft Wibi onder een steenquote:
A laat hij dat hele soul nog een beetje links liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Lunaflame het volgende:
Hij heeft een lekkere soul stem, nu nog even wat meer soul in zijn lijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |