ik verwacht wel een smsjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
je leest morgen wel wie heeft gewonnen.
Ik hoop dat ik het ook volhoud tot het eindequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
je leest morgen wel wie heeft gewonnen.
Vrije worp ?quote:
quote:
Ja nou kijk ik het af ook, tot de laatste minuut, al moet ik een koude douche nemen tijdens de reclame.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het ook volhoud tot het einde
Die zouden goed zijn in musicals. Daar zie ik ze wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, groepjes als Adlicious zijn er niet zoveel, wel tig Rochelles
Punt bij beide finalisten blijft dat ze goede nummers moeten gaan maken. Er zijn aardig wat goede zangers en zangeressen in NL, maar slechts een handjevol mensen die goede nummers schrijven om over de producers maar te zwijgen. Die gasten moeten het je gunnen en als Rochelle eigenwijs gaat blijven kan dat best een reden worden waardoor we straks niks meer van haar horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, groepjes als Adlicious zijn er niet zoveel, wel tig Rochelles
Een groep zou dan misschien nog meer kans hebben op een doorbraak(je).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Rochelle treedt naadloos in de voetsporen van voorgangsters Nikki en Lisa, 1 jaar bejubeld en vervolgens verdwijnend in de vergetelheid
Nee, wist niet waar ik ze moest krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Bella heb je ook een Roggel poster voor het raam hangen?
Eens maar ja 80 procent hier is voor Rochellequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Rochelle treedt naadloos in de voetsporen van voorgangsters Nikki en Lisa, 1 jaar bejubeld en vervolgens verdwijnend in de vergetelheid
Sint oedenrode west side, sletten united.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Klopt, dat is me pijnlijk duidelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Eens maar ja 80 procent hier is voor Rochelle
Nikki?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sint oedenrode west side, sletten united.
Lisa en Nikki zijn ontzettend goede zangeressen, maar Rochelle is echt een klasse beter hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb geen natte ogen.. wel een natte eikel
Ja, op het Elde in Schijndel komen de sletten altijd uit Sint oedenroy.quote:
BBC2 flikkeren ze hier van analoog af. Moet ik straks toch het kastje aanzettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb na zo'n lange tijd eindelijk weer BBC 1 en 2.
Is er geen Jonathan Ross meer op de Vrijdagavond laat?
Geen idee, misschien wel Bob Ross op AT5quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zomerstop? Wossie is een meester.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel Bob Ross op AT5
klopt, dat weet ik ook zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dus kraak maar af wat je wil, ze wint toch wel :p
Ik dacht ook aan zomerstop maar meer aan zoiets als dat hij misschien al jaren pleite was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien zomerstop? Wossie is een meester.Net als Graham Norton!
Net ook Spongebobquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Balisto het volgende:
#stacey is wereldwijd trending topic op twitter.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Balisto het volgende:
Wendy en de hele meut ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Balisto het volgende:
Ga ik samen met Thomás doen bij de alles-drinken-wat-we-nog-nooit-gedronken-hebben marathon.quote:
twitter:Mentaltheo twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 22:12:50#xfactor , hebben jullie de outfit van de man van stacey al gezien ??? http://yfrog.com/kjorsj reageer retweet
en ik ben niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga ik samen met Thomás doen bij de alles-drinken-wat-we-nog-nooit-gedronken-hebben marathon.
Natuurlijk wel.quote:
Mental Theoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
twitter:Mentaltheo twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 22:12:50#xfactor , hebben jullie de outfit van de man van stacey al gezien ??? http://yfrog.com/kjorsj reageer retweet
het stap avondje of wá?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.Waarschijnlijk Utreg!
Noooh dit is losstaand.quote:
quote:
Hope soquote:
Mr. Ben!quote:
ik drink nu een blikje Wieckse rose 0.0%quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga ik samen met Thomás doen bij de alles-drinken-wat-we-nog-nooit-gedronken-hebben marathon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |