Ze is er ook nog niet klaar voor, net wat Gordon zeiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Starlie het volgende:
Hoe erg ik ook voor Rochelle ben ik hoop voor haar dat Adlicious wint, ik wil dat arme schaap al die media aandacht niet aandoen!!
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het ook, in je eentje kan je álle kanten op. Met 3 nooit.
Rochelle zal niet winnen, er zal een groep winnen is mij verteld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Adlicious: 1 goed nummer, 3 bagger.
Rochelle: 4 goede nummers, waarvan 1 een beetje saai.
Het moet raar lopen als Rochelle niet wint.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle zal niet winnen, er zal een groep winnen is mij verteld.
ben jij die ene gast van die doorgestoken kaart-topics?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)
de kaboutertjes?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dát wist de tante van Rochelle dan weer niet te vertellen, sorry.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Wie heeft Kennedy trouwens vermoord, nu je toch bezig bent?
Heb net de herhaling gezien (is alles dat ik van de optredens heb gezien), vind het erom spannen. Woooeeeeeee.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik las Kennyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
welke Kennedyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Even quoten voor als Rochelle wint.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennedy nie?quote:
Ach, laatst werd mij verteld dat alleen 144.000 jehova's in een of ander hemels koninkrijk komen. Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze mochten toch zelf kiezen nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar dat eerste nummer van David Guetta is nou niet echt een lekker nummer om te doen, een dance plaat.
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Even quoten voor als Rochelle wint.
Er zijn vreemdere dingen gebeurd op de wereld. Rofl is derde geworden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ach, laatst werd mij verteld dat alleen 144.000 jehova's in een of ander hemels koninkrijk komen. Je moet niet alles geloven wat je hoort.
quote:
Ja en dat maakt een dance nummer toch niet automatisch makkelijkquote:
Nogmaals: jealousy is a bitch. Adlicious gaat NIET winnen, zelfs niet als je tig redenen verzint waarom Rochelle niet moet winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is er ook nog niet klaar voor, net wat Gordon zei![]()
Ze staat met jankende ogen als ze een nummer zingt (No air) en ze voelt dat het ruk klonk. Die is er echt nog niet klaar voor...
Dit moet een nieuw oudhollandsch gezegde worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.
Voor conservatoriumstudenten zitten ze wel erg vaak naast de goede noten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar de drie van Adlicious hebben wel het conservatorium achter de rug dus zouden het wel moeten kunnen (denk ik)
quote:
Mijn god. Adlicious wint niet dus ga je zo beginnnen, wat ben jij een droeftoetertje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef widmfan7 het volgende:
Rochelle's vader en moeder hebben niet echt een goede band aangezien ze 2 rijen van elkaar zitten.
Ah ik zie dat moeder Rochelle alweer een andere donkere man aan de haak heeft geslagen. Ze is erg consequent
ah, een negermeidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef widmfan7 het volgende:
Rochelle's vader en moeder hebben niet echt een goede band aangezien ze 2 rijen van elkaar zitten.
Ah ik zie dat moeder Rochelle alweer een andere donkere man aan de haak heeft geslagen. Ze is erg consequent
Een familielid van Rochelle zegt dat Adlicious gaat winnen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof een familielid van Rochelle eerder dan dat X Factor eerlijk verloopt.
Kenny en Kannie liggen op het kerkhof.quote:
Meid ga lekker buiten spelen. Elke talentenjacht brul je hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nogmaals: jealousy is a bitch.
En toch gaat Adlicious winnen, misschien niet meer vandaag want ze rekken het liefst tot maandagavond 23 uur natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nogmaals: jealousy is a bitch. Adlicious gaat NIET winnen, zelfs niet als je tig redenen verzint waarom Rochelle niet moet winnen.
dat dus.... gewoon niet voldoende oefenen... krijg je hè met een verliefd iemand in je teamquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Balisto het volgende:
[..]
Voor conservatoriumstudenten zitten ze wel erg vaak naast de goede noten.
Tegen jou wel ja, omdat ik een sterk vermoeden heb dat het ook zo is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meid ga lekker buiten spelen. Elke talentenjacht brul je hetzelfde.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit moet een nieuw oudhollandsch gezegde worden.
Haar tante vertelde dat inderdaad, Rochelle is gebelt en ze hoeft niet te treuren want er komt sowieso een album uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Een familielid van Rochelle zegt dat Adlicious gaat winnen..
laughinggirls.jpg
3131?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is trouwens het smsnummáh voor Rochelle?
Platenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Cee het volgende:
Ach, het maakt me geen reetkever uit, ik koop hun platen toch niet.
ja maar ze winnen niet dus dat is wel een beetje zuur voor je. maar je kan nu nog switchenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Karina het volgende:
ALS Adlicious wint is het de eerste keer dat er eens een keertje iemand wint die ik had getipt, met het ESF heb ik het ook altijd mis
3131quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
ga je stemmen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Nee daar ben ik te koppig voor en te consequent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja maar ze winnen niet dus dat is wel een beetje zuur voor je. maar je kan nu nog switchen
Ik stel me nu zo voor dat Rochelle in Rochelmond zit, op d'r stoel en d'r gsm gaat af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Haar tante vertelde dat inderdaad, Rochelle is gebelt en ze hoeft niet te treuren want er komt sowieso een album uit.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
als adlicious wint ga ik een jaar niet masturberen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik heb niet meer gesmst naar een talentenjacht sinds Jamai.
Kun je meteen meedoen met 40 days 40 nights.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
ff quotenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Laat je dat dan doen? Want ze gaan winnen hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn god. Adlicious wint niet dus ga je zo beginnnen, wat ben jij een droeftoetertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |