dat jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik van haar zie vind ik uiterst onaangenaam.
Ik heb haar vaker gezien, ze is echt een hele lieve vrouw.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu nog een muzikant worden dán heb je reden om te gaan zingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar vaker gezien, ze is echt een hele lieve vrouw.
Wat vind je nou precies onaangenaam?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pffff..quote:
Als jij zo kan zingen als zij doet, dan praten we weer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu nog een muzikant worden dán heb je reden om te gaan zingen.
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat vind je nou precies onaangenaam?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pffff..Ik kende dat hele mens niet maar na dit filmje en dat stukje bij van der Vorst ziet sterren eerder vanavond heb ik al een enorme grafhekel aan d'r, wat een gedrocht.
Daar was het dus niet toe gekomen als ze gewoon opzij was gegaan, op een normale manier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik niet. In Amsterdam gebeuren dit soort dingen aan de lopende band, en dan nog.
Een man die een vrouw zo benadert, heeft voor mij altijd afgedaan.
Wat, een chauffeur uitschelden en afblaffen als ik zelf weet dat ik fout zit? Nee, nooit gedaan. Is dat zo raar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zoiets heb jij natuurlijk nog nooooit gedaan, mr. angel.
right
Nee hoor, dat is zeker niet zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.
Hoezo fout? Die chauffeur kon ook normaal doen. Blijkbaar heeft hij iets gedaan, anders reageert ze niet zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat, een chauffeur uitschelden en afblaffen als ik zelf weet dat ik fout zit? Nee, nooit gedaan. Is dat zo raar?
dat zijn typisch dingen die uit de mond komen van iemand die zelf onzeker is. maar ergens is het ook wel weer typisch hollands; doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. en ooh wee als je met je kop boven het maaiveld uitsteekt, want dat kunnen andere mensen niet hebben heur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.
Het nummer van iemand anders coveren heeft weinig met muziek te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als jij zo kan zingen als zij doet, dan praten we weer.
Bij de Chinees?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
een lekkere lobbige zoetzure, met een bittertje
en veel graag
Wat zijn de druiven toch zuur.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Het nummer van iemand anders coveren heeft weinig met muziek te maken.
Neem een komkommer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat zijn de druiven toch zuur.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |