Maar ook geen WK, oid.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu 2 maandjes rust
Ik ben wel TAL-moe eigenlijk
Nope... over 2 maanden pas weerquote:
Er was toch mooi vuurwerk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook. Ik zag geen slingers. Was er eigenlijk champagne?
Waarom hebben ze haar moeder er niet bijgehaald?
Als je jezelf serieus neemt als muzikant dan moet je dat ook niet willen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Glennis staat ook nog niet in de Top 40 op 1
Highway to Helmond!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
En we zijn er weer bij en dat is prima! Viva Rochellia!
Doe is normaal. Het is een wonder als je over 4 maanden nog iets van haar hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
En we zijn er weer bij en dat is prima! Viva Rochellia!
Je tampon zit scheef!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Doe is normaal. Het is een wonder als je over 4 maanden nog iets van haar hoort.
quote:
Hahaha, waarom zou je er jaloers op zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En terecht! Lekker voor alle jaloerse kutjes
maar madame denkt nu dat ze heel wat isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Glennis staat ook nog niet in de Top 40 op 1
lekkere volwassen reactie ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En terecht! Lekker voor alle jaloerse kutjes
Ja, op de schermen....quote:
Glennis is liev.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar madame denkt nu dat ze heel wat is
Roggel ligt in Limburg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
thanks![]()
Roggel!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Tief op met je zoveelste emoticonregen, wil je?
Heee, jij zei toch dat er een groep zou winnen?quote:
Jumbotampons, voor hevige vloei!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:01 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig Bjorn B tampons?
Nee, die tante zei dat... kutwijf is het!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heee, jij zei toch dat er een groep zou winnen?
Een meid met ballen. Ik ben trots op haar.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, die tante zei dat... kutwijf is het!
Precies. Gewoon iemand die kan zingen, er leuk uitziet en ook nog heel erg aardig is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vind Glennis trouwens helemaal niet arrogant, gewoon zelfverzekerd.En terecht.
Vanwege een cover? Pfff...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vind Glennis trouwens helemaal niet arrogant, gewoon zelfverzekerd.En terecht.
Ik vond deze actie toch compleet belachelijk van hun kant, ze staan midden op de weg en trekken een grote bek open tegen iemand die er langs wil. Tokkie-gedrag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een meid met ballen. Ik ben trots op haar.
Hoezo nee, ken je haar dan?quote:
Vind ik niet. In Amsterdam gebeuren dit soort dingen aan de lopende band, en dan nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vond deze actie toch compleet belachelijk van hun kant, ze staan midden op de weg en trekken een grote bek open tegen iemand die er langs wil.
Tokkie-gedrag.
zoiets heb jij natuurlijk nog nooooit gedaan, mr. angel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vond deze actie toch compleet belachelijk van hun kant, ze staan midden op de weg en trekken een grote bek open tegen iemand die er langs wil. Tokkie-gedrag.
dat jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik van haar zie vind ik uiterst onaangenaam.
Ik heb haar vaker gezien, ze is echt een hele lieve vrouw.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu nog een muzikant worden dán heb je reden om te gaan zingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar vaker gezien, ze is echt een hele lieve vrouw.
Wat vind je nou precies onaangenaam?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pffff..quote:
Als jij zo kan zingen als zij doet, dan praten we weer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu nog een muzikant worden dán heb je reden om te gaan zingen.
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat vind je nou precies onaangenaam?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pffff..Ik kende dat hele mens niet maar na dit filmje en dat stukje bij van der Vorst ziet sterren eerder vanavond heb ik al een enorme grafhekel aan d'r, wat een gedrocht.
Daar was het dus niet toe gekomen als ze gewoon opzij was gegaan, op een normale manier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik niet. In Amsterdam gebeuren dit soort dingen aan de lopende band, en dan nog.
Een man die een vrouw zo benadert, heeft voor mij altijd afgedaan.
Wat, een chauffeur uitschelden en afblaffen als ik zelf weet dat ik fout zit? Nee, nooit gedaan. Is dat zo raar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zoiets heb jij natuurlijk nog nooooit gedaan, mr. angel.
right
Nee hoor, dat is zeker niet zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.
Hoezo fout? Die chauffeur kon ook normaal doen. Blijkbaar heeft hij iets gedaan, anders reageert ze niet zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat, een chauffeur uitschelden en afblaffen als ik zelf weet dat ik fout zit? Nee, nooit gedaan. Is dat zo raar?
dat zijn typisch dingen die uit de mond komen van iemand die zelf onzeker is. maar ergens is het ook wel weer typisch hollands; doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. en ooh wee als je met je kop boven het maaiveld uitsteekt, want dat kunnen andere mensen niet hebben heur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nare houding, arrogant, best wel ordinair, gewoon niet sympathiek.
Het nummer van iemand anders coveren heeft weinig met muziek te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als jij zo kan zingen als zij doet, dan praten we weer.
Bij de Chinees?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
een lekkere lobbige zoetzure, met een bittertje
en veel graag
Wat zijn de druiven toch zuur.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Het nummer van iemand anders coveren heeft weinig met muziek te maken.
Neem een komkommer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat zijn de druiven toch zuur.....
dat deed iedereen, en met zo'n tegenstander is dat niet heel raarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En ze heeft smaak, want ze tipte Roggel for the win
Moet ik hem zeker in je .................. douwen....quote:
Jammer!! Ook niet als ik er bij zing?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet ik hem zeker in je .................. douwen....
Nee, dankje.
De man zet zijn auto stil achter haar, omdat ze in de weg staat. Vervolgens zegt de presentator tegenover haar 'Oh, kijk uit' (of iets in die richting) waardoor zij meteen een grote bek opentrekt "Word hier bijna van mijn sokken gereden, zo doen we dat. Klerenlijer." en dan nemen mensen haar kant als de chauffeur hier niet van gediend is? Nee, nee. Als Glennis gewoon normaal had gereageerd omdat de man er langs wou was dat opstootje niet eens geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo fout? Die chauffeur kon ook normaal doen. Blijkbaar heeft hij iets gedaan, anders reageert ze niet zo.
Die interviewer had niet midden op de straat moeten gaan staan. Je denkt toch zeker niet dat zij heeft gezegd, kom, gaan we even midden op de straat staan?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Ze zaten allebei fout. Zij moet geen debiel interviewtje doen midden op de weg met die nicht van AT5 en vervolgens verontwaardigd opkijken en hem uitschelden als ie er langs wil en toetert. Hij heeft het recht niet om haar te bedreigen en uit te schelden
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, die tante zei dat... kutwijf is het!
Neenee, er gebeurt iets, ze gaat toch niet direct roepen t*lijer? Denk een beetje na.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
De man zet zijn auto stil achter haar, omdat ze in de weg staat. Vervolgens zegt de presentator tegenover haar 'Oh, kijk uit' (of iets in die richting) waardoor zij meteen een grote bek opentrekt "Word hier bijna van mijn sokken gereden, zo doen we dat. Klerenlijer." en dan nemen mensen haar kant als de chauffeur hier niet van gediend is? Nee, nee. Als Glennis gewoon normaal had gereageerd omdat de man er langs wou was dat opstootje niet eens geweest.
Niet dat ik de reactie van de man goedkeur, maar ik kan zijn woede begrijpen.
Geen idee, of ze loog... time will tell!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.
Nou... taugé is dodelijk hoor.quote:
Ja, die post hier ook af en toe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.
Glennis zit in eerste instantie fout, want zij hoort daar niet te staan. Ze kan zelf ook wel bedenken dat het een weg is waar auto's ed langs moeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Ze zaten allebei fout. Zij moet geen debiel interviewtje doen midden op de weg met die nicht van AT5 en vervolgens verontwaardigd opkijken en hem uitschelden als ie er langs wil en toetert. Hij heeft het recht niet om haar te bedreigen en uit te schelden
Is ook non-nieuws, de winnaar breekt niet door en de nummer 2 al helemaal niet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Balisto het volgende:
Nog geen FP-bericht over de winst van Rochelle.
.. Waar doel je op? Je ZIET de voorkant van de auto nog ruim achter haar, dus er gebeurt niks. Geef eens wat duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Neenee, er gebeurt iets, ze gaat toch niet direct roepen t*lijer?
quote:
Ik kijk wel uit!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
niet per definitie, en de Nederlandse kan je gewoon eten
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
.. Waar doel je op? Je ZIET de voorkant van de auto nog ruim achter haar, dus er gebeurt niks. Geef eens wat duidelijkheid.
[..]Sorry, ik zie niets wat er niet is.
Stuur demo's naar labels, lijkt me nog steeds de juiste route... óók uit eigen beheer uitbrengen via internet is geen slecht idee (zie Arctic Monkeys).quote:
fangirl much?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.
Ik vond het geweldig. Jammer dat ze vanuit een reflex dat woord riep, maar het was helemaal terecht, zoals achteraf bleek, want het was gewoon een t*lijer.
Nee. hij stond stil achter haar, met flink wat ruimte over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |