dat deed iedereen, en met zo'n tegenstander is dat niet heel raarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En ze heeft smaak, want ze tipte Roggel for the win
Moet ik hem zeker in je .................. douwen....quote:
Jammer!! Ook niet als ik er bij zing?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet ik hem zeker in je .................. douwen....
Nee, dankje.
De man zet zijn auto stil achter haar, omdat ze in de weg staat. Vervolgens zegt de presentator tegenover haar 'Oh, kijk uit' (of iets in die richting) waardoor zij meteen een grote bek opentrekt "Word hier bijna van mijn sokken gereden, zo doen we dat. Klerenlijer." en dan nemen mensen haar kant als de chauffeur hier niet van gediend is? Nee, nee. Als Glennis gewoon normaal had gereageerd omdat de man er langs wou was dat opstootje niet eens geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo fout? Die chauffeur kon ook normaal doen. Blijkbaar heeft hij iets gedaan, anders reageert ze niet zo.
Die interviewer had niet midden op de straat moeten gaan staan. Je denkt toch zeker niet dat zij heeft gezegd, kom, gaan we even midden op de straat staan?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Ze zaten allebei fout. Zij moet geen debiel interviewtje doen midden op de weg met die nicht van AT5 en vervolgens verontwaardigd opkijken en hem uitschelden als ie er langs wil en toetert. Hij heeft het recht niet om haar te bedreigen en uit te schelden
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, die tante zei dat... kutwijf is het!
Neenee, er gebeurt iets, ze gaat toch niet direct roepen t*lijer? Denk een beetje na.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
De man zet zijn auto stil achter haar, omdat ze in de weg staat. Vervolgens zegt de presentator tegenover haar 'Oh, kijk uit' (of iets in die richting) waardoor zij meteen een grote bek opentrekt "Word hier bijna van mijn sokken gereden, zo doen we dat. Klerenlijer." en dan nemen mensen haar kant als de chauffeur hier niet van gediend is? Nee, nee. Als Glennis gewoon normaal had gereageerd omdat de man er langs wou was dat opstootje niet eens geweest.
Niet dat ik de reactie van de man goedkeur, maar ik kan zijn woede begrijpen.
Geen idee, of ze loog... time will tell!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.
Nou... taugé is dodelijk hoor.quote:
Ja, die post hier ook af en toe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die tante is zeker jaloers op haar nichtje.
Glennis zit in eerste instantie fout, want zij hoort daar niet te staan. Ze kan zelf ook wel bedenken dat het een weg is waar auto's ed langs moeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Ze zaten allebei fout. Zij moet geen debiel interviewtje doen midden op de weg met die nicht van AT5 en vervolgens verontwaardigd opkijken en hem uitschelden als ie er langs wil en toetert. Hij heeft het recht niet om haar te bedreigen en uit te schelden
Is ook non-nieuws, de winnaar breekt niet door en de nummer 2 al helemaal niet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Balisto het volgende:
Nog geen FP-bericht over de winst van Rochelle.
.. Waar doel je op? Je ZIET de voorkant van de auto nog ruim achter haar, dus er gebeurt niks. Geef eens wat duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Neenee, er gebeurt iets, ze gaat toch niet direct roepen t*lijer?
quote:
Ik kijk wel uit!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
niet per definitie, en de Nederlandse kan je gewoon eten
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
.. Waar doel je op? Je ZIET de voorkant van de auto nog ruim achter haar, dus er gebeurt niks. Geef eens wat duidelijkheid.
[..]Sorry, ik zie niets wat er niet is.
Stuur demo's naar labels, lijkt me nog steeds de juiste route... óók uit eigen beheer uitbrengen via internet is geen slecht idee (zie Arctic Monkeys).quote:
fangirl much?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.
Ik vond het geweldig. Jammer dat ze vanuit een reflex dat woord riep, maar het was helemaal terecht, zoals achteraf bleek, want het was gewoon een t*lijer.
Nee. hij stond stil achter haar, met flink wat ruimte over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom zei die interviewer, kijk uit, want die gast was aan het doordouwen zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |