Ik zag een voorstukje, jemig, wat een filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
Mamma Mia... hmm, dat gaat 'm ook niet worden
Die is best grappigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje, jemig, wat een film
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef miep63 het volgende:
En dan daarna nog even naar Grease kijken.
Ik juist niet, ik ben dol op Merylquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Grease die heb ik al zo vaak gezien (misschien nog maar een keertje kijken). Voor Mamma Mia was 1x genoeg (hekel aan Meryl Streep).
Meryl is geweldigquote:
Ik neem alles van je aan, maar dit...quote:
Tuurlijk is het een domme filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem alles van je aan, maar dit...![]()
Oke, zeg me dat ze exact de stomme stukjes in de reclame hebben gestopt
Doorgeslagen hippie zeg maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meryl is geweldig, maar wat doet ze in hemelsnaam in deze film?
![]()
Grease blijft geweldig maar heb ik inderdaad ook op dvdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
De film zelf was wel aardig geef ik eerlijk toe, maar Grease is wel stukken leukerIk kan ook de DVD opzetten, geen reclame
Ik heb een tijdje geleden een setje gekocht, Saturday Night Fever en Grease in een soort van box.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Grease blijft geweldig maar heb ik inderdaad ook op dvd
Leuk, ik heb ze apart maar ook allebeiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een setje gekocht, Saturday Night Fever en Grease in een soort van box.
Ik kan er gewoon helemaal niet om lachenquote:
Oh komt dat ook weer, niet dat ik dat zo geweldig vond, maar beter dan nietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Komt My name is volgende week alweer, ik ben het vergeten wat Benny laatst zei
Ik heb hem op 4 staan, ik hoor GTST zachtjes brullenquote:
quote:
Vanaf Juli/Augustus zijn er weer TALs...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Komt My name is volgende week alweer, ik ben het vergeten wat Benny laatst zei
Kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb Glee nooit echt gekeken, maar volgens mij is dat zoiets als dit.
Toch maar een keertje downloaden, want als het op tv is, is er altijd iets anders, waardoor ik weer niet kijk.quote:
Ah dan is de puzzel weer compleetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb Glee nooit echt gekeken, maar volgens mij is dat zoiets als dit.
Eens..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch maar een keertje downloaden, want als het op tv is, is er altijd iets anders, waardoor ik weer niet kijk.
Ik ook, ben nu MAMA MIA aan het kijken. Wel een leuke film om een keer te kijken. Maar haalt het natuurlijk niet bij xfactor en dat soort programma'squote:
Er staat alleen "nog heel even geduld"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ook, ben nu MAMA MIA aan het kijken. Wel een leuke film om een keer te kijken. Maar haalt het natuurlijk niet bij xfactor en dat soort programma's
Wanneer komt Hollands got talent eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Het past ook totaal niet, James Bond die zingt
Haha, stiekem moest ik daar ook aan denken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Het is Rolf. Ik weet niet of ik meer geshockeerd ben om het setje of om het feit dat Rolf hetero is.
Wat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Starlie het volgende:
Denk wel dat het Rolf is want ik dacht al eerder iets te zien tussen hun!
wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Starlie het volgende:
Denk wel dat het Rolf is want ik dacht al eerder iets te zien tussen hun!
Backstage heb ik nooit gezien maar meer als 1 van hun door was dat ze elkaar heel enthousiast knuffelde en ze een lach van oor tot oor had, en die lach zag je niet zo heel vaak.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?ik had een veel ruiger iemand naast rochelle verwacht
zelf denk ik dat het om iemand achter de schermen gaat of een bandlid
Ja of één van die dansers, dat kan ook nog altijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?ik had een veel ruiger iemand naast rochelle verwacht
zelf denk ik dat het om iemand achter de schermen gaat of een bandlid
Het gaat om een kandidaat...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja of één van die dansers, dat kan ook nog altijd.
Kan me ook zoiets herinneren, dat ik dacht van 'zouden ze het goed met elkaar kunnen vinden", vooral omdat zij zo ingetogen is, en hij ook niet een van de drukste is.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Backstage heb ik nooit gezien maar meer als 1 van hun door was dat ze elkaar heel enthousiast knuffelde en ze een lach van oor tot oor had, en die lach zag je niet zo heel vaak.
uhuhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
Jooooooooooooo-pi.
Doe jij nog ooit Wordfeuden?
Stuur jij een invitation? (Zie edit boven)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zoek namelijk nog iemand om mee te Wordfeuden.Dus als je je verveelt..
Verzonden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Stuur jij een invitation? (Zie edit boven)
The Voicequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Injetta het volgende:
Rochella is nu al weer vergeten volgens mij... Haar roem duurde zeggen en schrijven 1 seizoen...
Ze zijn steeds sneller weg in de vergetelheid.
Wanneer kiest Nederland eens een echt talent?
Ik zit van ellende SBS te kijken, gaat wel over kandidaten uit Popstars en zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Er is echt niks op tv vandaag he? #zwartevrijdaggat
Alleen op de betaalzenders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb genoeg talenten.. Alleen daar zijn geen shows voor
Ik weet het, het is echt een drama vanavond. Volgens mij zijn die audities op SBS al eens eerder uitgezonden en heb ik die al ooit gezien, dus dat kon ook al geskipt worden. Maar ik zou zeggen: programmeer het minuscule beetje tv wat nog om aan te zien is. En zet het resultaat dan aan op de momenten dat je voor de tv wilt zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Er is echt niks op tv vandaag he? #zwartevrijdaggat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |