Vanaf Juli/Augustus zijn er weer TALs...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Komt My name is volgende week alweer, ik ben het vergeten wat Benny laatst zei
Kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb Glee nooit echt gekeken, maar volgens mij is dat zoiets als dit.
Toch maar een keertje downloaden, want als het op tv is, is er altijd iets anders, waardoor ik weer niet kijk.quote:
Ah dan is de puzzel weer compleetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb Glee nooit echt gekeken, maar volgens mij is dat zoiets als dit.
Eens..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch maar een keertje downloaden, want als het op tv is, is er altijd iets anders, waardoor ik weer niet kijk.
Ik ook, ben nu MAMA MIA aan het kijken. Wel een leuke film om een keer te kijken. Maar haalt het natuurlijk niet bij xfactor en dat soort programma'squote:
Er staat alleen "nog heel even geduld"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ook, ben nu MAMA MIA aan het kijken. Wel een leuke film om een keer te kijken. Maar haalt het natuurlijk niet bij xfactor en dat soort programma's
Wanneer komt Hollands got talent eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Het past ook totaal niet, James Bond die zingt
Haha, stiekem moest ik daar ook aan denken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Het is Rolf. Ik weet niet of ik meer geshockeerd ben om het setje of om het feit dat Rolf hetero is.
Wat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Starlie het volgende:
Denk wel dat het Rolf is want ik dacht al eerder iets te zien tussen hun!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |