Een lek vanaf buiten? Of bovenburen met een kapotte vaatwasser ofzo? Sowieso niet leuk natuurlijkquote:
Dat!quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:03 schreef Viking84 het volgende:
HPKW, doe eens vertellen: hoe kom jij aan een lunch met een advocaat?.
Ik heb meteen dit soort associaties bij lunch/advocaat enquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:03 schreef Viking84 het volgende:
HPKW, doe eens vertellen: hoe kom jij aan een lunch met een advocaat?.
quote:
Welke aflevering?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:45 schreef Probability het volgende:
Iemand deze aflevering gezien?
Weet niet of ik hetof
moet vinden...
Sorry was de link vergetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Welke aflevering?
Ik zal 'm niet gezien hebben, wat het ook is.
Datquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 05:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het wordt morgen 100 graden!
En er stonden net 3 politieauto's voor mn motel!
En ik heb een lunchdate met een advocaat!
Ja, dat vond ik ook al met Google, maar wist het niet zekerquote:
Graafwerk bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Sorry was de link vergeten!!
Knap hoor, van je grafwerk!!!!!
Nee hoor ik hou van taart!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb taartmoet ik nu het topic uit? De taart is hierna op, trouwens
Ow shit ik loop weer achter.quote:
Hoeveel lichamen je kan verbergen per strekkende meter loopgraafquote:
Of ie je haar wil doen?quote:
Pas op dat ze er geen misbruik van gaan makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Probability het volgende:
Mijn huisgenoten vinden dat ik een schoonmaak obsessie heb
Dat zou mijn vader eens moeten horen!
Ik vind het best normaal dat je na het afwassen er voor zorgt dat het aanrecht schoon en droog is en de gootsteen glimt? Zo veel extra moeite is dat niet hoor
![]()
Net als dat ik liever even alle afwas doe als ik wil koken in plaats van alleen mijn bordjes. Alsof ik onthou van welk bordje ik gegeten hebDan mogen andere het vuilnis buiten zetten of zo
vanaf buiten denk ik, iig niet vannaf bovenburen want vrijstaand huis.. Ik denk dat ergens een regenpijp het water naar binnen voert ipv de grond in.. Het is buiten nu droog en zonnig maar in de keuken komt het met bakken uit het plafondquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:50 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Een lek vanaf buiten? Of bovenburen met een kapotte vaatwasser ofzo? Sowieso niet leuk natuurlijk.
Dan regel ik wel een vaatwasserquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas op dat ze er geen misbruik van gaan maken"Oh laat maar staan, dat doet Probje wel".
En toch betaald worden, wat een strafquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Het systeem ligt eruit op 't werkkan dus niet zoveel, behalve wat marktplaats dingen regelen, mailen en FOK!ken
![]()
Hebben ze daar ook thuiswerkfuncties voor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Het systeem ligt eruit op 't werkkan dus niet zoveel, behalve wat marktplaats dingen regelen, mailen en FOK!ken
![]()
nog grof betaald ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En toch betaald worden, wat een straf
Als je burger bent kan dat normaal zijn, als je student bent is dat in de regel niet normaal. Mijn aanrecht glimt niet. Gootsteen nog minder. Ik heb voldoende servies en bestek om niet steeds te hoeven afwassen. Hell, ik weet niet eens waar m'n stofzuiger is!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Probability het volgende:
Mijn huisgenoten vinden dat ik een schoonmaak obsessie heb
Dat zou mijn vader eens moeten horen!
Ik vind het best normaal dat je na het afwassen er voor zorgt dat het aanrecht schoon en droog is en de gootsteen glimt? Zo veel extra moeite is dat niet hoor
![]()
Net als dat ik liever even alle afwas doe als ik wil koken in plaats van alleen mijn bordjes. Alsof ik onthou van welk bordje ik gegeten hebDan mogen andere het vuilnis buiten zetten of zo
Ik ken eigenlijk niemand die echt een goor huis heeft onder mijn vrienden, misschien andere tijden of zo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je burger bent kan dat normaal zijn, als je student bent is dat in de regel niet normaal. Mijn aanrecht glimt niet. Gootsteen nog minder. Ik heb voldoende servies en bestek om niet steeds te hoeven afwassen. Hell, ik weet niet eens waar m'n stofzuiger is!
Andere vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die echt een goor huis heeft onder mijn vrienden, misschien andere tijden of zo?
Als dat hier zo is, is het alleen maar stress.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
ze zijn hier zeer zenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als dat hier zo is, is het alleen maar stress.
doe eens wat foto's van je nieuwe huisje!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef Rituals het volgende:
Niet bijgelezen, maar welvoor vik!
En Razz en LB gefeliciteerd!![]()
Ik heb in mijn vorige huis ook amper de stofzuiger aangeraakt, maar in dit huis ben ik tot nu toe nog erg netjes. Hopelijk blijft dat even zo, want het bevalt me wel.
Ik ben momenteel ook mijn levensstijl om het gooien, ben inmiddels 3 maanden gestopt met roken en sport nu minstens 3x per weekquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef loveli het volgende:
"Onze" insteek: een dieet is niet het antwoord, verandering van levensstijl wel. Gezonder eten, voldoende bewegen en dat de rest van je leven. Een dieet is een korte periode waarin je gewicht kwijt kunt raken, maar wanneer je weer "normaal" gaat eten, komen de verloren kilo's vaak terug.
Als je klaar bent met dit dieet, ga je dan dingen anders aanpakken dan voorheen? Anders eten, meer bewegen?
Ik ben niet tegen jouw dieet (zie wel wat pluspunten: je vetverbranding krijgt een boost, geen stomme carbs die je bloedsuiker, insuline en verzadigingsgevoel van slag brengen). Visolie en een multi juich ik ook toe. Ik hoop alleen dat je het resultaat vast kunt houden.
Je at te weinig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef Audreyoot het volgende:
Tsjee wat gaat dit draadje snel
[..]
Ik ben momenteel ook mijn levensstijl om het gooien, ben inmiddels 3 maanden gestopt met roken en sport nu minstens 3x per weekProbleem is dat ik nooit echt 'verkeerd' at en daar dus ook weinig aan kon veranderen. Ik at meestal zoals dit: O: 2 crackers met kaas, T: mueslireep L: twee sneeen brood met kipfilet, T: snack a jack D: afwisselend, pasta/hollandse pot/ etc. En ik dronk alleen water, vrijwel nooit fris oid. En toch overgewicht! Dus dat was ik beu en ik probeer met deze twee weken een start te maken aan een dieet wat afgestemd is op de dingen die ik lekker vind en ook m'n leven vol kan houden.
Ben ik met je eens, maar dit botst wel met sommige van je ideetjes over je eigen eetpatroon he XMertquote:
Je kunt toch wel kritiek geven op een ander, terwijl je jezelf schuldig maakt aan hetzelfde?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dit botst wel met sommige van je ideetjes over je eigen eetpatroon he XMert
Tuurlijk. Bedoel het meer als een opsteker, om over na te denken eventueel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel kritiek geven op een ander, terwijl je jezelf schuldig maakt aan hetzelfde?.
De conclusie is dus dat je lijf in de spaarstand is gaan staan, want geen enkel normaal mens kan langere tijd op zo weinig leven. En ja, dan kom je dus aan zodra je meer gaat eten dan dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Als ik meer at kreeg ik meer energie binnen die ik vervolgens niet extra zou verbranden?
Nee, spaarstand, alles wat extra binnenkwam, ging gelijk in de opslag voor de volgende barre tijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Als ik meer at kreeg ik meer energie binnen die ik vervolgens niet extra zou verbranden?
Want? Ik eet meer en vooral gevarieerder dan dat hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dit botst wel met sommige van je ideetjes over je eigen eetpatroon he XMert
Ik zal zo even wat foto's maken en je PM-en!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doe eens wat foto's van je nieuwe huisje!
Ik ben aan het thuiswerken, moet heel veel filosofie lezen. Op zich wel leuk, maar m'n concentratie is niet zo groot vandaag....
Als je structureel weinig eet gaat je lichaam minder verbranden, als je meer eet ga je meer verbranden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Fruit hoort niet bij dit dieet de eerste twee weken, vond ik zelf ook een beetje vreemd maar schijnbaar zitten daar veel snelle suikers in die je nu even niet wil gebruiken. Ik heb ook een tijdje met brinta ontbeten dat was ook wel oke.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef MarMar het volgende:
wat de dames zeggen.. je zal misschien eerst een beetje aankomen als je op gaat bouwen, maar als je lijf weer goed gaat verbranden gaat het er wel weer af. Begin eens met een echt ontbijt bijvoorbeeld en ik mis fruit!
Weet ik! Dat bedoelde ik ook niet, dat je even weinig zou eten. Ik doelde meer op dat minder / te weinig eten kennelijk niet bijdraagt aan afvalpatroon, zeg maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want? Ik eet meer en vooral gevarieerder dan dat hoor.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet ik! Dat bedoelde ik ook niet, dat je even weinig zou eten. Ik doelde meer op dat minder / te weinig eten kennelijk niet bijdraagt aan afvalpatroon, zeg maar.
Meh ik bedoelde het goed trouwens, hoorM'n duidelijke communicatie-knop staat nog uit ofzo.
Dan nog krijgen velen hier de kriebels van het idee / woord 'dieet'.. waaronder ikzelf, en heb persoonlijk ook geen zin meer om daar 'tegenin te gaan' en elke keer een 'ja maar' terug te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:40 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Fruit hoort niet bij dit dieet de eerste twee weken, vond ik zelf ook een beetje vreemd maar schijnbaar zitten daar veel snelle suikers in die je nu even niet wil gebruiken. Ik heb ook een tijdje met brinta ontbeten dat was ook wel oke.
Spaarstand weet ik niet, ik kreeg toch vaak minstens 1400 calorieën binnen, en dat moet voldoende zijn. Tegenwoordig zeggen ze wel 2000 maar dat komt ook omdat de porties eten in de jaren veel groter zijn geworden. Pak eens 30 jaar geleden, toen aten de mensen echt geen 2000 calorieën elke dag.
Daarbij werk ik achter de computer en krijg overdag heel weinig beweging.
Heb je je BMR al eens berekend? 1400 kcals is niet veel, maar belangrijker is uit welke voedingsstoffen die kcals bestaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:40 schreef Audreyoot het volgende:
Spaarstand weet ik niet, ik kreeg toch vaak minstens 1400 calorieën binnen, en dat moet voldoende zijn. Tegenwoordig zeggen ze wel 2000 maar dat komt ook omdat de porties eten in de jaren veel groter zijn geworden. Pak eens 30 jaar geleden, toen aten de mensen echt geen 2000 calorieën elke dag.
Daarbij werk ik achter de computer en krijg overdag heel weinig beweging.
Mo, deze al gelezen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan nog krijgen velen hier de kriebels van het idee / woord 'dieet'.. waaronder ikzelf, en heb persoonlijk ook geen zin meer om daar 'tegenin te gaan' en elke keer een 'ja maar' terug te krijgen.
Dus, doe je ding dan maar!
Nee, een dieet is een tijdelijke aanpassing van je voedingspatroon en daar zijn wij hier tegen. Om langdurig / voor altijd succesvol af te vallen / op gewicht te blijven moet je je levensstijl aanpassen en niet een tijdje heel netjes gaan eten en vervolgens weer terugvallen in je oude patroon. Dan ga je jojo'en en dat is nog schadelijker dan overgewicht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef Audreyoot het volgende:
Een dieet is gewoon een voedingspatroon en iedereen volgt zijn/haar eigen dieet, lijkt me weinig mis mee. Als je dan een aangepast dieet om wat kilo's kwijt te raken onder begeleiding lijkt me daar ook niks mis mee, je moet je er zelf toch happy bij voelen
En een 'ja maar' terug krijgen gebeurd nu wel eens op een forum
ja, da's prima. Ik doe er alleen niets meer meequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef Audreyoot het volgende:
Een dieet is gewoon een voedingspatroon en iedereen volgt zijn/haar eigen dieet, lijkt me weinig mis mee. Als je dan een aangepast dieet om wat kilo's kwijt te raken onder begeleiding lijkt me daar ook niks mis mee, je moet je er zelf toch happy bij voelen
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, een dieet is een tijdelijke aanpassing van je voedingspatroon en daar zijn wij hier tegen. Om langdurig / voor altijd succesvol af te vallen / op gewicht te blijven moet je je levensstijl aanpassen en niet een tijdje heel netjes gaan eten en vervolgens weer terugvallen in je oude patroon. Dan ga je jojo'en en dat is nog schadelijker dan overgewicht.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.html
Een dieet is vaak iets wat men een tijdje volhoudt en waarmee men een paar kilo's kwijtraakt, om vervolgens weer in het oude patroon te vervalen en de kilo's weer terug te vinden (and then some).quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef Audreyoot het volgende:
Heb je het artikel ook gelezen? Vet is waarmee wordt gevarieerd. En I bet my ass dat ze geen visolie gebruikt hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.html
Whooh, wat veelquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef MarMar het volgende:
1400 is ongeveer wat ik moet hebben en ik beweeg niet maar dan ook echt niet, ik ga niet eens lopend naar de wc..
Ik durf dus goed te stellen dat je echt wel te weinig eet en mijn moeder at 30 jaar geleden echt wel 2000 kcal op een dag, wij ontbeten toen met een pan havermout op tafel en een pot honing ernaast in de winter, dan een fruithap op school dan flink wat boterhammen tussen de middag, dan koekjes met thee uit school, dan twee borden warm eten, dan vla toe en dan 's avonds nog een schaal fruit. (ja ik weet serieus nog wat ik ongeveer at op een dag toen ik een jaar of 5 a 6 was)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/ketogeen-dieet-217517/quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je opbouwfase gaat verlopen, zeg maar! En dat bedoel ik niet stom, maar ik ben oprecht nieuwsgierig![]()
Moet je eigenlijk veel kwijt?
Oh en volgens mij zit je hartjes-ding vast
Test jij je ketose ook? Ik geloof wel in dat "dieet" en ik geloof ook zeker wel dat je alsnog je voedingsstoffen binnen kunt krijgen. Je eet behoorlijk schoon en daar is weinig mis mee imo. Gewoon zorgen voor groentes, eiwitten en goede vetten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef Audreyoot het volgende:
We waren best vreetzakken thuis, vooral met warm eten, toch was iedereen slank behalve mijn pa (die vrat 's nachts de koelkast nog een keer leeg, dat helpt natuurlijk niet)quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whooh, wat veel.
Nu ga ik ook even terugdenken aan wat ik at.
Bij het ontbijt ws een stuk of twee boterhammen met een kop thee, in de ochtendpauze een appel of een banaan oid, in de middagpauze drie boterhammen, thuis thee met 1 of 2 koekjes, daarna avondeten met yoghurt toe, rond een uur of 20 weer thee met 1 of 2 koekjes en voor het slapen gaan weer een stuk fruit.
Niet met strips, maar ik stink behoorlijk uit mijn mond (echt niet normaal en hier heb ik normaal geen last van btwquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Test jij je ketose ook? Ik geloof wel in dat "dieet" en ik geloof ook zeker wel dat je alsnog je voedingsstoffen binnen kunt krijgen. Je eet behoorlijk schoon en daar is weinig mis mee imo. Gewoon zorgen voor groentes, eiwitten en goede vetten.![]()
Wat voor sport beoefen je? Heb je ook één refeed in de week of doe je dit 24/7?
Ja is nogal een lap tekstquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/ketogeen-dieet-217517/
"Tijdens het onderzoek werd een vetrijk -, een vetarm - en een jojo-dieet met elkaar vergeleken."quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef Mini. het volgende:
Het ging toch om de schommelingen in het gewicht die ze bij die muizen wilden opwekken, loveli? Of bedoel je dat aankomen/dik blijven door visolie niet ongezonder is dan dun zijn?
Hehe, hier viel het mee. Twee keer per week een schaaltje chips, soms wat vaker als er een vriendinnetje kwam, cola dronken we niet bij ons thuis en fastfood aten we ook zelden. Maar ik was een zeurpiet met avondeten, dus ik at vaak niet zoveel bij het avondeten en nam dan 's avonds nog brood of soms ijs met hagelslag en slagroomquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
We waren best vreetzakken thuis, vooral met warm eten, toch was iedereen slank behalve mijn pa (die vrat 's nachts de koelkast nog een keer leeg, dat helpt natuurlijk niet)
Verzonden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal zo even wat foto's maken en je PM-en!
Kreeg je nooit een schaaltje chips tijdens The Little House on the Prairie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik at vroeger als kind op een schooldag:
O: 2 boterhammen
L: 2 boterhammen
D: avondeten (A/G/V)
T: bakje yoghurt of vla
Het zou inderdaad interessant zijn om evenveel kcals maar dan gezonde vs ongezonde vetten met elkaar te vergelijken ja... Maarja, heel veel studies gebruiken vet vs niet vet om het voedingspatroon van de gemiddelde obese persoon na te bootsen en in veel gevallen zitten ze er dan niet eens zo ver naast...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
"Tijdens het onderzoek werd een vetrijk -, een vetarm - en een jojo-dieet met elkaar vergeleken."
Van te veel kcals kom je aan, ongeacht wat de bron is. Verkeerde vetten => slecht voor immuunsysteem, hart- en vaten. Logisch dat je daarvan eerder doodgaat als volgevreten muis. Geef je een muis visolie ipv een bonk gehard plantaardig vet, dan gaat het niet ten koste van het immuunsysteem en de bloedvaten (alles met mate natuurlijk, want het evenwicht kan ook naar de andere kant doorslaan).
Zoals ik het lees hebben hier niet het jojo-effect getest, maar het effect van aanbod van vet in de voeding. Meer groepen muisjes met een ander dieet (zelfde proef met carbs ipv vetten bijvoorbeeld) was leuker geweest. Voor onderzoekers, niet voor de muisjes. Of de mensen die de formulieren moeten invullen om dierproeven te mogen doen.
Als onderschrift gelezen: bescherm proefdieren, gebruik opelrijders.
En vet is niet slecht, slecht vet is slecht.
Nee. Keek ik ook niet. Chips heel soms in het weekend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kreeg je nooit een schaaltje chips tijdens The Little House on the Prairie?.
At je nooit fruit? Ik at ook zoiets, plus nog twee stukken fruit en een biscuitje en een dropje ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik at vroeger als kind op een schooldag:
O: 2 boterhammen
L: 2 boterhammen
D: avondeten (A/G/V)
T: bakje yoghurt of vla
Ik geloof het niet.. Kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
At je nooit fruit? Ik at ook zoiets, plus nog twee stukken fruit en een biscuitje en een dropje ofzo
Mij ook, die kilo's er aan eten heb ik toch echt zelf gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Nu ik mijn lijstje zo bekijk vind ik dat mijn ouders me eettechnisch gezien iig prima hebben opgevoed!
Goed ontbijt, veel groente en fruit, ik vind dat mijn ouders het eettechnisch ook wel goed hebben gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Nu ik mijn lijstje zo bekijk vind ik dat mijn ouders me eettechnisch gezien iig prima hebben opgevoed!
Ja, ik kreeg vaak genoeg op m'n sodemieter dat ik het deed. "Straks word je dik hoor". En meestal deed ik het als m'n ouders weg waren. Maar goed, kinderen en langetermijndenken hèquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mij ook, die kilo's er aan eten heb ik toch echt zelf gedaan
Al is twee warme maaltijden wat teveel van het goede, imoquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed ontbijt, veel groente en fruit, ik vind dat mijn ouders het eettechnisch ook wel goed hebben gedaan
Mwah, we waren wel buitenspelende en sportende kinderen en moesten vrij ver fietsen naar school, ik denk dat het verhoudingsgewijs wel oke wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al is twee warme maaltijden wat teveel van het goede, imo. Maar ja, als jullie er niet van groeiden, dan zal het wel goed zijn geweest
.
Bij mij precies hetzelfde. Ik denk dat ik daarom nog steeds het gevoel heb dat ik mag/moet snoepen als ik alleen thuis ben. Echt heel ergquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vaak genoeg op m'n sodemieter dat ik het deed. "Straks word je dik hoor". En meestal deed ik het als m'n ouders weg waren. Maar goed, kinderen en langetermijndenken hè.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Vik, de meest gebruikte vorm van het woord dieet is een tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon.
Dieet betekent echter ook nog gewoon 'voedingspatroon' of eigenlijk leefregel. Jij als neerlandica zou dat moeten weten
30 jaar geleden aten ze juist meer dan 2000kcal ondanks dat de gemiddelde lengte 15cm lager lag.
De verhoudingen waren alleen anders, veel minder suiker, minder verzadigde vetten, (vrijwel) geen transvetten, meer volkoren producten. Mensen bewogen ook meer in de jaren 70...
Okquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah, we waren wel buitenspelende en sportende kinderen en moesten vrij ver fietsen naar school, ik denk dat het verhoudingsgewijs wel oke was
You know the drill...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net naar de kappert geweest en ik ben best blijEn ik heb voor een vermogen shampoo en een masker aangeschaft
Dat heb ik helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde. Ik denk dat ik daarom nog steeds het gevoel heb dat ik mag/moet snoepen als ik alleen thuis ben. Echt heel erg![]()
Hier was groente juist het probleemquote:Ik zat als kind altijd heel erg te mekkeren bij het avondeten, maar ik vond de groente altijd het lekkerst(aardappelen vond ik saai, vlees vond ik op kip na meestal vies
). Maar pasta, rijstgerechten en ovenschotels gingen er zo in
Ik ook!quote:
M'n shampoo showen?quote:
Dat eerste dacht ik dus ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Vik, de meest gebruikte vorm van het woord dieet is een tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon.
Dieet betekent echter ook nog gewoon 'voedingspatroon' of eigenlijk leefregel. Jij als neerlandica zou dat moeten weten
30 jaar geleden aten ze juist meer dan 2000kcal ondanks dat de gemiddelde lengte 15cm lager lag.
De verhoudingen waren alleen anders, veel minder suiker, minder verzadigde vetten, (vrijwel) geen transvetten, meer volkoren producten. Mensen bewogen ook meer in de jaren 70...
Meer dan 200 kcal hoop ik toch wel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat eerste dacht ik dus ook
meer dan 200 kcal? Had ik niet gedacht. Maar het is wat je zegt, mensen bewogen wel veel meer.
quote:
Daarom loont het dus de moeite om je BMR eens uit te rekenen, het verbaasde mij nog best hoeveel van je verbruik helemaal niet opgaat aan bewegen, maar gewoon aan je lichaam draaiende houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat eerste dacht ik dus ook
meer dan 200 kcal? Had ik niet gedacht. Maar het is wat je zegt, mensen bewogen wel veel meer.
Jaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo even opstaan speesjaal voor jullie, okeeeee?
Nu je het zegt staat me daar idd iets van bijquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Mij ook!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daarom loont het dus de moeite om je BMR eens uit te rekenen, het verbaasde mij nog best hoeveel van je verbruik helemaal niet opgaat aan bewegen, maar gewoon aan je lichaam draaiende houden.
"Dank je dat je me hierop wijst. In het vervolg zal ik proberen mijn standpunt genuanceerder naar voren te brengen."quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu je het zegt staat me daar idd iets van bij. Maar het doet er natuurlijk weinig toe wat een woord 'officieel' betekent. In de praktijk heeft het woord 'dieet' de betekenis van 'tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon'. Ik denk zelfs dat weinig mensen weten dat het woord daarna ook nog voedingspatroon / leefregel betekent
.
Neuh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef loveli het volgende:
[..]
"Dank je dat je me hierop wijst. In het vervolg zal ik proberen mijn standpunt genuanceerder naar voren te brengen."
Dat was een typoquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meer dan 200 kcal hoop ik toch wel!
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben (maar ik heb niet bijgelezen, dus als je het al verteld hebt excuses) is wat je plan van aanpak is na deze week/twee weken!
Ik gebruik het eigenlijk dus wel als voedingspatroon, in de sportschool waar ik sport bedoelen ze dit er ook mee als ze het over voedingspatroon hebben dus ik denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu je het zegt staat me daar idd iets van bij. Maar het doet er natuurlijk weinig toe wat een woord 'officieel' betekent. In de praktijk heeft het woord 'dieet' de betekenis van 'tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon'. Ik denk zelfs dat weinig mensen weten dat het woord daarna ook nog voedingspatroon / leefregel betekent
.
Nou, wat ik er van hoor is het best een gezond eetpatroon en een goede manier om gewicht te verliezen. Maar ik ben geen expert, natuurlijk. Ik schrok er wel een beetje van dat je de eerste week zes kilo kwijt was, dat is echt wel héél veel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat was een typo
Ik ben nu in de tweede week keto, volgende week zal ik het keto menu volgen maar elke dag iets van koolhydraten toevoegen, bv ipv de drie eieren als ontbijt een boterham of een aardappel bij het diner. Na die week ga ik terug naar de dieetist en gaan we samen een dieet opstellen met dingen die ik lekker vind en wat eigenlijk ook een 'gewoon' voedingspatroon is. Dit gecombineerd met sporten. In het begin van het dieet zal ik ongeveer 200 kcl minder binnenkrijgen omdat ik in 6 maanden tijd nog de laatste kilo's kwijt wil, daarna langzaam het dieet weer aanvullen en blijven sporten.
Standaard ingesteld, denk ik. Er is hier op Fok! nog iemand die het doet en ik vind het een beetje irriquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Audreyoot, waarom hebben al jouw posts deals PI?
Zo maak je nooit vijanden!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Carbs, waarvan een flink aantal nutteloze.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef Audreyoot het volgende:
Tsjee wat gaat dit draadje snel
[..]
Ik ben momenteel ook mijn levensstijl om het gooien, ben inmiddels 3 maanden gestopt met roken en sport nu minstens 3x per weekProbleem is dat ik nooit echt 'verkeerd' at en daar dus ook weinig aan kon veranderen. Ik at meestal zoals dit: O: 2 crackers met kaas, T: mueslireep L: twee sneeen brood met kipfilet, T: snack a jack D: afwisselend, pasta/hollandse pot/ etc. En ik dronk alleen water, vrijwel nooit fris oid. En toch overgewicht! Dus dat was ik beu en ik probeer met deze twee weken een start te maken aan een dieet wat afgestemd is op de dingen die ik lekker vind en ook m'n leven vol kan houden.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef Audreyoot het volgende:
Ik voel me erg goed ondanks ik nu zonder koolhydraten de dag doorkom moet ik zeggen. Je eet ook veel bewuster en ik heb geloof ik nog nooit zoveel (groene) groente gegeten als deze week.
Volkoren crackers (knackebrod) en pasta zijn toch geen loze carbs?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Carbs, waarvan een flink aantal nutteloze.
[..]
Veggies
Ik dacht aanvankelijk dat het sarcastisch wasquote:
Ik lees geen volkoren en generaliseer dat de meeste mensen te veel nutteloze carbs wegwerkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volkoren crackers (knackebrod) en pasta zijn toch geen loze carbs?
Ik ben heel vredelievendquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Daarvan zal ook veel vocht zijn geweest, ik schrok zelf ook want ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan! Maar ik ben niet duizelig, geen hoofdpijn oid dus ik maar me er nog niet druk om. Persoonlijk denk ik ook dat het geen slechte manier van gewicht verliezen is, iemand waarmee ik sport heeft precies hetzelfde gedaan vorig jaar en is nog steeds alle kilo s kwijt. Nu wordt al heel snel gedacht dat als je in een keer veel verliest je slecht bezig bent en dat je het crashen bent maar dat is niet altijd het gevalquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, wat ik er van hoor is het best een gezond eetpatroon en een goede manier om gewicht te verliezen. Maar ik ben geen expert, natuurlijk. Ik schrok er wel een beetje van dat je de eerste week zes kilo kwijt was, dat is echt wel héél veel.
Ik at altijd alles volkorenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik lees geen volkoren en generaliseer dat de meeste mensen te veel nutteloze carbs wegwerken
Een refeed is het hervoeden van het lijf. Het lijf een stoot koolhydraten geven die je weer gebruikt voor het trainen als je weer koolhydraatarm eet. Dit is ook om de spaarspand te voorkomen. Misschien staat het wel in de link die Loveli gaf. Een ketosedieet gaat daar wel een beetje vanuit, 1,5e dag koolhydraten eten en de rest weer clean, geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Niet met strips, maar ik stink behoorlijk uit mijn mond (echt niet normaal en hier heb ik normaal geen last van btw) heb ook helemaal geen honger en een raar bijsmaakje in mijn mond. Ik ben er dus vrijwel van overtuigt dat ik in ketose ben ja
![]()
Ik voel me erg goed ondanks ik nu zonde koolhydraten de dag doorkom moet ik zeggen. Je eet ook veel bewuster en ik heb geloof ik nog nooit zoveel (groene) groente gegeten als deze week.
Ik doe fitness, 3x per week en per sessie 45 mins krachttraining en 45 mins cardio. Wat bedoel je met refeed? Dat ik een dag koolhydraten eet?
Mijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:40 schreef Mini. het volgende:
Dat is toch iets raars aan FOK!, dat zelfs dePI juist heel erg bitchy kan overkomen.
Achtergrondinfo is juist van belang.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:36 schreef Noek het volgende:
Misschien horen verhalen als deze ook weer meer thuis in Bodybuilding bij SPT ofzo, ook al is dat niet wat ik doe. Ik weet het niet.![]()
Ja ik wil ook niet in twee weken een supermodellijf hebben (dat gaat me ook nog in 6 maanden lukken haha!). Hongergevoel onderdruk ik meestal door veel water te drinken (gelukkig vind ik dat ook nog eens lekker, mijn vriend niet dus die heeft er wat meer moeite mee). Nu heb ik met de keto helemaal geen honger maar ik bereid me er inderdaad op voor dat dat wel komen gaat. Ik ben me er inderdaad bewust van nu in hoeveel eten eigenlijk 'slechtere' dingen zitten. Als ik nu bv een slok cola neem merk ik eigenlijk pas hoe zoet dat spul is! Terwijl als je het dagelijks drinkt ontgaat je dat een beetje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef Mini. het volgende:
Klinkt als een verstandige aanpak, Audreyoot.Vooral die 6 maanden, dan val je in elk geval niet in de valkuil van te snel willen (hoewel je nu natuurlijk ook al een heel eind bent).
Het wordt wel lastiger vol te houden als je weer gewoon een hongergevoel hebt en zelf moet bepalen wat je wel of niet eet, maar als je je er in het begin goed genoeg aan houdt leer je snel genoeg wat gezond is en komt het vanzelf in je systeem.
Dankje voor je verhaaltjequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Een refeed is het hervoeden van het lijf. Het lijf een stoot koolhydraten geven die je weer gebruikt voor het trainen als je weer koolhydraatarm eet. Dit is ook om de spaarspand te voorkomen. Misschien staat het wel in de link die Loveli gaf. Een ketosedieet gaat daar wel een beetje vanuit, 1,5e dag koolhydraten eten en de rest weer clean, geloof ik.
....
Misschien is dat zwakke moment wel juist een vraag van het lijf geweest dus je hoeft je dan ook niet schuldig te voelen. Denk juist dat het goed is. Ik ga je volgen, ben benieuwd hoe het je over een tijd vergaat!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:42 schreef Audreyoot het volgende:
Dankje voor je verhaaltjeNou dan heb ik mijn lichaam misschien onbewust een refeed gegeven
Ik heb zaterdag gezondigd, een broodje subway. Nu heb ik het de vorige week de hele week volgehouden zonder problemen maar zaterdag had ik een zwak moment. Sinds dat broodje weer het dieet gevolgd dus dan heb ik denk ik wel een refeed gehad
Oh, nee hoor, gewoon een algemene opmerking!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijnis in elk geval niet bitchy bedoeld, mocht het zo overkomen.
![]()
Dat zou goed kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien is dat zwakke moment wel juist een vraag van het lijf geweest dus je hoeft je dan ook niet schuldig te voelen. Denk juist dat het goed is. Ik ga je volgen, ben benieuwd hoe het je over een tijd vergaat!
Oké, want ik ben best gehecht aan mijn pasta en crackersquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik lees geen volkoren en generaliseer dat de meeste mensen te veel nutteloze carbs wegwerken
Waarom? Vind je het te weinig of niet lekker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou er doodongelukkig van worden, maar als het voor jou werkt, prima dan!
ik heb helaas niet zoveel te zeggen over lay out en features enzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef Mini. het volgende:
Goed idee Mo... Jij bent crew, regel het maar.
Jij zou van gezonder voer gelukkiger wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou er doodongelukkig van worden, maar als het voor jou werkt, prima dan!
Eigenlijk vind ik dat ik best gezond eet over het algemeenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij zou van gezonder voer gelukkiger worden
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik best gezond eet over het algemeen.
Hmm nee dan moet je er ook niet aan beginnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat weet ik wel, maar ik zou elke maaltijd met lange caviatanden weg zitten te knagen. En dat lijkt me niks. Ook niet voor 2 weken.
ik vind je heel lief, heus, maar ehm.. neequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vis is al een groot probleem en ik eet bewust steeds minder vlees. En dat bevalt me ook erg goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hmm nee dan moet je er ook niet aan beginnenIk hou sowieso wel van salade enzo, en ik ben nooit zo van de sausjes geweest dus ik vind het wel meevallen
jij eet niet veel ongezonde dingen. Dat is wat anders, denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij eet niet echt gezond, het is ook niet heel erg ongezond hoor, maar het is te weinig en meestal maar erg magertjes in het groentendepartement. Verder heb je er behoorlijk wat dagen tussen waar je dan een uitspatting hebt in ongezonde meuk en dat compenseert door de gewone maaltijden weg te laten. Da's ook niet goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
dat dus, eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij eet niet echt gezond, het is ook niet heel erg ongezond hoor, maar het is te weinig en meestal maar erg magertjes in het groentendepartement. Verder heb je er behoorlijk wat dagen tussen waar je dan een uitspatting hebt in ongezonde meuk en dat compenseert door de gewone maaltijden weg te laten. Da's ook niet goed.
Hou je/ze aan de regels, wet, cao, contract...quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef Ewelina het volgende:
Echt. Kunnen ze niet voldoende mensen hier aannemen.
Haha thnx en speciaal voor jou een ander icoontje (voor deze post dan)quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:03 schreef Perruche het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel!
Vroeger was ik sportief (elke dag natuurlijk naar school fietsen, ik had een paard dat ik elke dag verzorgde, en nog fitness). Ik at heel veel maar was eigenlijk nog te dun. Was altijd wel "gezond", behalve mijn ontbijt, dat bestond standaard uit 3 beschuiten met vruchten hagel, anijshagel, chocoladehagel.
Audreyoot (?), welkom en je aanpak klinkt in ieder geval verstandig. Ik erger me wel mteloos aan jeoveral voor, maar goed dat is niet jouw probleem
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
ja, een pijpsmiley is altijd beterquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:06 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Haha thnx en speciaal voor jou een ander icoontje (voor deze post dan)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef Goodbye het volgende:
Check mah paintskillz![]()
![]()
En het zit nog een beetje plat van een masker wat ik heb gehad, maar ik denk dat het weer heel mooi gaat worden als ik het zelf doe
Nu is deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PI gerechtvaardigd
. Wat heb je prachtig haar GBeetje!!
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, een pijpsmiley is altijd beter
Hihihihihiquote:
Maar jij kent mensen, friends in high places enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb helaas niet zoveel te zeggen over lay out en features enzo
Oh, en ik heb zin in m'n lunch![]()
![]()
Even herlezen:quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Perruche het volgende:
Mo ik begrijp je opmerking niet. Afhankelijk van wie is overleden vind ik het heel normaal om dan niet te werken...![]()
Audrey thanks voor je smileychange
En GB wat een mooi haar!
Ik heb wel hoepeloorbellenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Maar goed dat je geen hoepeloorbellen in hebt GB, was spontaan verliefd geworden denk ik
Wat uniek en XM dus melden...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet vaker foto's plaatsen, thanks voor de complimentjes
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
Soms bellen ze ook wel eens 'ja, die en die is naar het ziekenhuis en komt écht niet meer terug en ik wil zijn/haar huis'!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Geebee lekker ding. Nu snap ik waarom Grees zo graag met jou naar de sauna gaat.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Geebee lekker ding. Nu snap ik waarom Grees zo graag met jou naar de sauna gaat.
Gebee en greys zijn dan weer niet de personen waardoor je een egoboost krijgt in de sauna.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Wahow dan kan je bijna 3 Maria's tillen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Perr, ben weer bezig met gewone patroon. Resultaat van ~5 weken is -5kg en -2cm buik. Had de laatste 1,5 week m'n KH inname al wat verhoogd omdat ik merkte dat m'n progressie wat bleef hangen, daarom dus ook weer wat gewicht erbij.
Ik voel me wel beresterk op het moment trouwens, vanavond maar eens kijken of we die 190kg van de vloer kunnen krijgen!
Met m'n benen kan ik zelfs 4 Maria's omhoog drukkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wahow dan kan je bijna 3 Maria's tillen!En sowieso 3 andere slankies
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoek je daar ook even een plaatje bij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu zo'n beeld van jou dat jij door de Drentse modder met je tanden een tractor vooruit trekt.
Beter zand dan een rupsquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Bleh, er zit zand in mijn broccoli. Dat heb ik nog nooit gehad.
Ik heb me al een tijd niet gewogen, maar ongeveer 288 kilo!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met m'n benen kan ik zelfs 4 Maria's omhoog drukken
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef loveli het volgende:
Ik heb gisteren >6000 kg van de vloer gekregen. Alleen niet in een keer.
Ik zat hier echt even confused te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg jij!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
GB: Wat een ontzettend mooi haar heb jij![]()
![]()
trut![]()
@ Audrey: jouw PI is me niet eens opgevallen tot het hier genoemd werdIk let nooit op PI's. Maar ik denk dat ik voortaan ook gewoon standaard de
-PI ga gebruiken
Ik heb zich heul geen mooi haarquote:
Ik had eerst eens een heul lekkere kipsalade gemaakt van Kayotic Kitchen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef conleche het volgende:
Mooi haar GeeBeetje!
M'n koude kipprutje is lekker.Veel dingen zijn gewoon koud ook lekker, wat dus de lunchmogelijkheden enorm vergroot.
Oh god. Ik mislees alles vandaag. Dit is de ergste tot nu toequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef conleche het volgende:
Mooi haar GeeBeetje!
M'n koude kipprutje is lekker.Veel dingen zijn gewoon koud ook lekker, wat dus de lunchmogelijkheden enorm vergroot.
Die vlieger gaat bij mij niet op, jongedame!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb zich heul geen mooi haarHet is droog, pluizig, dun. Op foto's lijkt het veel mooier dan in 't echt
Veel foto's posten dan maar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb zich heul geen mooi haarHet is droog, pluizig, dun. Op foto's lijkt het veel mooier dan in 't echt
Haha, mijn haar zat toen in een vleddig staartjequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die vlieger gaat bij mij niet op, jongedame!
Ik neem een foto mee naar de meet. Die plak ik dan op een kartonnen zak en die trek ik over mijn hoofdquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Veel foto's posten dan maar!
Ben tegen deals PI. Mag je alleen doen als je er een krijgt met hoepeloorbellen.
Maar het was nog steeds verdraaid leuk haar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, mijn haar zat toen in een vleddig staartje
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik neem een foto mee naar de meet. Die plak ik dan op een kartonnen zak en die trek ik over mijn hoofd
Ieuw. Ieuw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god. Ik mislees alles vandaag. Dit is de ergste tot nu toe
--> "m'n koude kip***je![]()
![]()
![]()
![]()
Awwwquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar het was nog steeds verdraaid leuk haar!
That's it. Ik ga de 25ste vroeg werken en kom 's avonds naar de meet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik neem een foto mee naar de meet. Die plak ik dan op een kartonnen zak en die trek ik over mijn hoofd
En dan plak ik er stiekem een foto van Maria op. Zodat jullie daar helemaal confused zijn en denken "Huh!quote:
Gut, krijgen we dat. Jouw haar is mooi. Nee mijn haar is vlassig en jouw haar is mooier. En heur haar is helemaal mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
AwwwMaar ik vind jouw haar pas mooi. *jaloers is*
Haha, maar ik méén het echt. Maria heeft (net als GB) van dat mooie, dikke haar. Een ex-collegaatje van mij had dat ook. Daar ben ik echt een beetje jaloers opquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Gut, krijgen we dat. Jouw haar is mooi. Nee mijn haar is vlassig en jouw haar is mooier. En heur haar is helemaal mooi.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
That's it. Ik ga de 25ste vroeg werken en kom 's avonds naar de meet.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu zo'n beeld van jou dat jij door de Drentse modder met je tanden een tractor vooruit trekt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan plak ik er stiekem een foto van Maria op. Zodat jullie daar helemaal confused zijn en denken "Huh!Hoe kan dat nou?
Twee Maria's?!?!
... Twee Maria's!!
![]()
"
Totale verwarringquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Of dan doe ik een Cocomasker op, dan is de verwarring compleet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
That's it. Ik ga de 25ste vroeg werken en kom 's avonds naar de meet.
Ik let er ook noooooit opquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
GB: Wat een ontzettend mooi haar heb jij![]()
![]()
trut![]()
@ Audrey: jouw PI is me niet eens opgevallen tot het hier genoemd werdIk let nooit op PI's. Maar ik denk dat ik voortaan ook gewoon standaard de
-PI ga gebruiken
Awwwquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Had ik trouwens al gemeld dat mijn meneer helemaal lyrisch is over de hoeveelheden vlees die hij nu mag gaan bestellen? En dat hij worstjes wil maken? En hyper is?![]()
Maar don't worry, ik houd 'm wel in bedwang en zorg ook voor andere dingetjes
![]()
Ik kan me ook makkelijk vermommen als Maria heur!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Of dan doe ik een Cocomasker op, dan is de verwarring compleet
Virus? Of zegt je compu dat 'ie iets heeft met FAT en dat dat gefixed moet worden? Gewoon z'n ding laten doen, komt mogelijk vanzelf goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Pff, wat een gedoe. De stroom knalde er een uurtje geleden uit en toen ik mijn pc weer aanzette, had ik er ineens een raar scherm voor dat van alles aan het doen was. En nu reageert mijn pc nergens meer op. Maar gelukkig doet de adapter van mijn laptop het weer, dus nu kan ik toch op m'n laptop. Nu eerst maar eens uitzoeken hoe ik dat virus weg krijg.
Oh My God... Denk je wat ik denk? ....quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan me ook makkelijk vermommen als Maria heur!
Nee, MS removal tool. http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-18091nl.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Virus? Of zegt je compu dat 'ie iets heeft met FAT en dat dat gefixed moet worden? Gewoon z'n ding laten doen, komt mogelijk vanzelf goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |