Niet met strips, maar ik stink behoorlijk uit mijn mond (echt niet normaal en hier heb ik normaal geen last van btwquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Test jij je ketose ook? Ik geloof wel in dat "dieet" en ik geloof ook zeker wel dat je alsnog je voedingsstoffen binnen kunt krijgen. Je eet behoorlijk schoon en daar is weinig mis mee imo. Gewoon zorgen voor groentes, eiwitten en goede vetten.![]()
Wat voor sport beoefen je? Heb je ook één refeed in de week of doe je dit 24/7?
Ja is nogal een lap tekstquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/ketogeen-dieet-217517/
"Tijdens het onderzoek werd een vetrijk -, een vetarm - en een jojo-dieet met elkaar vergeleken."quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef Mini. het volgende:
Het ging toch om de schommelingen in het gewicht die ze bij die muizen wilden opwekken, loveli? Of bedoel je dat aankomen/dik blijven door visolie niet ongezonder is dan dun zijn?
Hehe, hier viel het mee. Twee keer per week een schaaltje chips, soms wat vaker als er een vriendinnetje kwam, cola dronken we niet bij ons thuis en fastfood aten we ook zelden. Maar ik was een zeurpiet met avondeten, dus ik at vaak niet zoveel bij het avondeten en nam dan 's avonds nog brood of soms ijs met hagelslag en slagroomquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
We waren best vreetzakken thuis, vooral met warm eten, toch was iedereen slank behalve mijn pa (die vrat 's nachts de koelkast nog een keer leeg, dat helpt natuurlijk niet)
Verzonden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal zo even wat foto's maken en je PM-en!
Kreeg je nooit een schaaltje chips tijdens The Little House on the Prairie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik at vroeger als kind op een schooldag:
O: 2 boterhammen
L: 2 boterhammen
D: avondeten (A/G/V)
T: bakje yoghurt of vla
Het zou inderdaad interessant zijn om evenveel kcals maar dan gezonde vs ongezonde vetten met elkaar te vergelijken ja... Maarja, heel veel studies gebruiken vet vs niet vet om het voedingspatroon van de gemiddelde obese persoon na te bootsen en in veel gevallen zitten ze er dan niet eens zo ver naast...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
"Tijdens het onderzoek werd een vetrijk -, een vetarm - en een jojo-dieet met elkaar vergeleken."
Van te veel kcals kom je aan, ongeacht wat de bron is. Verkeerde vetten => slecht voor immuunsysteem, hart- en vaten. Logisch dat je daarvan eerder doodgaat als volgevreten muis. Geef je een muis visolie ipv een bonk gehard plantaardig vet, dan gaat het niet ten koste van het immuunsysteem en de bloedvaten (alles met mate natuurlijk, want het evenwicht kan ook naar de andere kant doorslaan).
Zoals ik het lees hebben hier niet het jojo-effect getest, maar het effect van aanbod van vet in de voeding. Meer groepen muisjes met een ander dieet (zelfde proef met carbs ipv vetten bijvoorbeeld) was leuker geweest. Voor onderzoekers, niet voor de muisjes. Of de mensen die de formulieren moeten invullen om dierproeven te mogen doen.
Als onderschrift gelezen: bescherm proefdieren, gebruik opelrijders.
En vet is niet slecht, slecht vet is slecht.
Nee. Keek ik ook niet. Chips heel soms in het weekend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kreeg je nooit een schaaltje chips tijdens The Little House on the Prairie?.
At je nooit fruit? Ik at ook zoiets, plus nog twee stukken fruit en een biscuitje en een dropje ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik at vroeger als kind op een schooldag:
O: 2 boterhammen
L: 2 boterhammen
D: avondeten (A/G/V)
T: bakje yoghurt of vla
Ik geloof het niet.. Kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
At je nooit fruit? Ik at ook zoiets, plus nog twee stukken fruit en een biscuitje en een dropje ofzo
Mij ook, die kilo's er aan eten heb ik toch echt zelf gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Nu ik mijn lijstje zo bekijk vind ik dat mijn ouders me eettechnisch gezien iig prima hebben opgevoed!
Goed ontbijt, veel groente en fruit, ik vind dat mijn ouders het eettechnisch ook wel goed hebben gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Nu ik mijn lijstje zo bekijk vind ik dat mijn ouders me eettechnisch gezien iig prima hebben opgevoed!
Ja, ik kreeg vaak genoeg op m'n sodemieter dat ik het deed. "Straks word je dik hoor". En meestal deed ik het als m'n ouders weg waren. Maar goed, kinderen en langetermijndenken hèquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mij ook, die kilo's er aan eten heb ik toch echt zelf gedaan
Al is twee warme maaltijden wat teveel van het goede, imoquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed ontbijt, veel groente en fruit, ik vind dat mijn ouders het eettechnisch ook wel goed hebben gedaan
Mwah, we waren wel buitenspelende en sportende kinderen en moesten vrij ver fietsen naar school, ik denk dat het verhoudingsgewijs wel oke wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al is twee warme maaltijden wat teveel van het goede, imo. Maar ja, als jullie er niet van groeiden, dan zal het wel goed zijn geweest
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |