En toch betaald worden, wat een strafquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Het systeem ligt eruit op 't werkkan dus niet zoveel, behalve wat marktplaats dingen regelen, mailen en FOK!ken
![]()
Hebben ze daar ook thuiswerkfuncties voor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Het systeem ligt eruit op 't werkkan dus niet zoveel, behalve wat marktplaats dingen regelen, mailen en FOK!ken
![]()
nog grof betaald ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En toch betaald worden, wat een straf
Als je burger bent kan dat normaal zijn, als je student bent is dat in de regel niet normaal. Mijn aanrecht glimt niet. Gootsteen nog minder. Ik heb voldoende servies en bestek om niet steeds te hoeven afwassen. Hell, ik weet niet eens waar m'n stofzuiger is!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Probability het volgende:
Mijn huisgenoten vinden dat ik een schoonmaak obsessie heb
Dat zou mijn vader eens moeten horen!
Ik vind het best normaal dat je na het afwassen er voor zorgt dat het aanrecht schoon en droog is en de gootsteen glimt? Zo veel extra moeite is dat niet hoor
![]()
Net als dat ik liever even alle afwas doe als ik wil koken in plaats van alleen mijn bordjes. Alsof ik onthou van welk bordje ik gegeten hebDan mogen andere het vuilnis buiten zetten of zo
Ik ken eigenlijk niemand die echt een goor huis heeft onder mijn vrienden, misschien andere tijden of zo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je burger bent kan dat normaal zijn, als je student bent is dat in de regel niet normaal. Mijn aanrecht glimt niet. Gootsteen nog minder. Ik heb voldoende servies en bestek om niet steeds te hoeven afwassen. Hell, ik weet niet eens waar m'n stofzuiger is!
Andere vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die echt een goor huis heeft onder mijn vrienden, misschien andere tijden of zo?
Als dat hier zo is, is het alleen maar stress.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
ze zijn hier zeer zenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als dat hier zo is, is het alleen maar stress.
doe eens wat foto's van je nieuwe huisje!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef Rituals het volgende:
Niet bijgelezen, maar welvoor vik!
En Razz en LB gefeliciteerd!![]()
Ik heb in mijn vorige huis ook amper de stofzuiger aangeraakt, maar in dit huis ben ik tot nu toe nog erg netjes. Hopelijk blijft dat even zo, want het bevalt me wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |