Bij mij precies hetzelfde. Ik denk dat ik daarom nog steeds het gevoel heb dat ik mag/moet snoepen als ik alleen thuis ben. Echt heel ergquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vaak genoeg op m'n sodemieter dat ik het deed. "Straks word je dik hoor". En meestal deed ik het als m'n ouders weg waren. Maar goed, kinderen en langetermijndenken hè.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Vik, de meest gebruikte vorm van het woord dieet is een tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon.
Dieet betekent echter ook nog gewoon 'voedingspatroon' of eigenlijk leefregel. Jij als neerlandica zou dat moeten weten
30 jaar geleden aten ze juist meer dan 2000kcal ondanks dat de gemiddelde lengte 15cm lager lag.
De verhoudingen waren alleen anders, veel minder suiker, minder verzadigde vetten, (vrijwel) geen transvetten, meer volkoren producten. Mensen bewogen ook meer in de jaren 70...
Okquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah, we waren wel buitenspelende en sportende kinderen en moesten vrij ver fietsen naar school, ik denk dat het verhoudingsgewijs wel oke was
You know the drill...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net naar de kappert geweest en ik ben best blijEn ik heb voor een vermogen shampoo en een masker aangeschaft
Dat heb ik helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde. Ik denk dat ik daarom nog steeds het gevoel heb dat ik mag/moet snoepen als ik alleen thuis ben. Echt heel erg![]()
Hier was groente juist het probleemquote:Ik zat als kind altijd heel erg te mekkeren bij het avondeten, maar ik vond de groente altijd het lekkerst(aardappelen vond ik saai, vlees vond ik op kip na meestal vies
). Maar pasta, rijstgerechten en ovenschotels gingen er zo in
Ik ook!quote:
M'n shampoo showen?quote:
Dat eerste dacht ik dus ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Vik, de meest gebruikte vorm van het woord dieet is een tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon.
Dieet betekent echter ook nog gewoon 'voedingspatroon' of eigenlijk leefregel. Jij als neerlandica zou dat moeten weten
30 jaar geleden aten ze juist meer dan 2000kcal ondanks dat de gemiddelde lengte 15cm lager lag.
De verhoudingen waren alleen anders, veel minder suiker, minder verzadigde vetten, (vrijwel) geen transvetten, meer volkoren producten. Mensen bewogen ook meer in de jaren 70...
Meer dan 200 kcal hoop ik toch wel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat eerste dacht ik dus ook
meer dan 200 kcal? Had ik niet gedacht. Maar het is wat je zegt, mensen bewogen wel veel meer.
quote:
Daarom loont het dus de moeite om je BMR eens uit te rekenen, het verbaasde mij nog best hoeveel van je verbruik helemaal niet opgaat aan bewegen, maar gewoon aan je lichaam draaiende houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat eerste dacht ik dus ook
meer dan 200 kcal? Had ik niet gedacht. Maar het is wat je zegt, mensen bewogen wel veel meer.
Jaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo even opstaan speesjaal voor jullie, okeeeee?
Nu je het zegt staat me daar idd iets van bijquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Mij ook!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daarom loont het dus de moeite om je BMR eens uit te rekenen, het verbaasde mij nog best hoeveel van je verbruik helemaal niet opgaat aan bewegen, maar gewoon aan je lichaam draaiende houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |