abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 8 juni 2011 @ 11:15:51 #151
70532 loveli
N
pi_97879462
Ik was een mager scharminkel en mensen vroegen m'n moeder of ze me genoeg voerde. Kon alles eten wat ik wilde. Deed dat ook, stopte rond m'n 27ste met voetballen, liep tegen de 30 en bleek toch niet ongestraft alles te kunnen eten.

Alleen dat laatste moet soms weer even doordringen.
crap in = crap out
pi_97879464
Vik, de meest gebruikte vorm van het woord dieet is een tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon.
Dieet betekent echter ook nog gewoon 'voedingspatroon' of eigenlijk leefregel. Jij als neerlandica zou dat moeten weten :P

30 jaar geleden aten ze juist meer dan 2000kcal ondanks dat de gemiddelde lengte 15cm lager lag.
De verhoudingen waren alleen anders, veel minder suiker, minder verzadigde vetten, (vrijwel) geen transvetten, meer volkoren producten. Mensen bewogen ook meer in de jaren 70...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:16:02 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97879470
Wij aten altijd op school op de kleuterschool en toen lustte ik geen melk, omdat er een keer een velletje overheen zat :'). Ik kreeg toen lange tijd een beker yogidrank van thuis mee naar school en toen ik daarna toch weer melk besloot te gaan drinken vroeg ik elke keer: "Zit er een vel overheen?" :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97879492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik kreeg vaak genoeg op m'n sodemieter dat ik het deed. "Straks word je dik hoor". En meestal deed ik het als m'n ouders weg waren. Maar goed, kinderen en langetermijndenken hè :').
Bij mij precies hetzelfde. Ik denk dat ik daarom nog steeds het gevoel heb dat ik mag/moet snoepen als ik alleen thuis ben. Echt heel erg :')

Ik zat als kind altijd heel erg te mekkeren bij het avondeten, maar ik vond de groente altijd het lekkerst B-) (aardappelen vond ik saai, vlees vond ik op kip na meestal vies :') ). Maar pasta, rijstgerechten en ovenschotels gingen er zo in :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 8 juni 2011 @ 11:16:47 #155
70532 loveli
N
pi_97879499
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Vik, de meest gebruikte vorm van het woord dieet is een tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon.
Dieet betekent echter ook nog gewoon 'voedingspatroon' of eigenlijk leefregel. Jij als neerlandica zou dat moeten weten :P

30 jaar geleden aten ze juist meer dan 2000kcal ondanks dat de gemiddelde lengte 15cm lager lag.
De verhoudingen waren alleen anders, veel minder suiker, minder verzadigde vetten, (vrijwel) geen transvetten, meer volkoren producten. Mensen bewogen ook meer in de jaren 70...
crap in = crap out
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:16:54 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97879507
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mwah, we waren wel buitenspelende en sportende kinderen en moesten vrij ver fietsen naar school, ik denk dat het verhoudingsgewijs wel oke was :)
Ok :).

Ik heb nooit gesport, eigenlijk, maar speelde wel veel buiten. In bomen klimmen enzo :P. Dat voor de tv hangen wat die kinderen van m'n zus doen heb ik echt nooit gedaan :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:17:13 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97879520
Volgens mij hielp het bij ons mee dat mn mn opa en oma in Verweggistan nooit zoveel centjes hadden voor 'luxere' extra's, dus mijn pa had het idee dat ie nu los kon gaan ofzeu :+ Die was voornamelijk degene die allerlei slechte vette happen meenam, en dat terwijl mijn moeder (en later zus en ik ook :P) dan probeerde af te vallen maar nee zeggen was lastig en niet mee-eten ongezellig :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97879554
Ik ben net naar de kappert geweest en ik ben best blij O+ En ik heb voor een vermogen shampoo en een masker aangeschaft :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:18:09 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97879559
Ik zat altijd te lezen of te tekenen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 8 juni 2011 @ 11:18:28 #160
70532 loveli
N
pi_97879577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net naar de kappert geweest en ik ben best blij O+ En ik heb voor een vermogen shampoo en een masker aangeschaft :+
You know the drill...
crap in = crap out
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:19:10 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97879604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde. Ik denk dat ik daarom nog steeds het gevoel heb dat ik mag/moet snoepen als ik alleen thuis ben. Echt heel erg :')
Dat heb ik helemaal niet :). Wel vreet ik bij m'n ouders altijd de kastjes leeg :'). Dan mag het ofzo :P.

quote:
Ik zat als kind altijd heel erg te mekkeren bij het avondeten, maar ik vond de groente altijd het lekkerst B-) (aardappelen vond ik saai, vlees vond ik op kip na meestal vies :') ). Maar pasta, rijstgerechten en ovenschotels gingen er zo in :9
Hier was groente juist het probleem :P. Ik heb een tijd lang m'n avondeten (als het avg was) met yoghurt naar binnen gewerkt. Hap avondeten en dan een hap yoghurt erachteraan en zonder kauwen wegslikken. Gedver :'). M'n moeder weet dat soort dingen niet eens meer _O-. De macaroni van m'n moeder vond ik het lekkerst :9. Ik moet nog altijd eens vragen hoe ze dat nou precies klaarmaakt :9.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:19:24 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97879617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zat altijd te lezen of te tekenen :').
Ik ook! :Y Al speelde ik ook wel buiten. Hutten bouwen enzo :+ Maar lezen en tekenen was altijd goed w/
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:20:09 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97879642
Oh en met Playmobil spelen was ook tof! :o. Ik mocht altijd de tafel in de woonkamer gebruiken en de boel gewoon laten staan ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_97879675
Wij keken op woensdagmiddag een uurtje en zaterdags mochten we eens tvkijken. Ik heb dat wel een klein beetje overgenomen. De tv mag aan met sesamstraat als de uk moegespeeld is en het eten op staat, overdag gaat hij niet aan tenzij er eentje echt ziek op de bank ligt.

Ik heb vanaf mijn zesde ballet gedaan, dan nog paardrijden (hoewel misschien een beetje passieve sport omdat het paard het meeste werk deed ;) ) daarbij vanaf ongeveer mijn 12e elke ochtend voor school baantjes zwemmen en met ballet in verschillende vormen ben ik doorgegaan tot mijn 18e ongeveer. Ik was (ben) wel lekker lenig namelijk :') ken je die rubber buig-poppetjes van vroeger nog?
pi_97879678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

You know the drill...
M'n shampoo showen? :+
pi_97879706
quote:

Dat eerste dacht ik dus ook :)
meer dan 200 kcal? Had ik niet gedacht. Maar het is wat je zegt, mensen bewogen wel veel meer.
  Vis een optie? woensdag 8 juni 2011 @ 11:22:07 #167
70532 loveli
N
pi_97879717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

M'n shampoo showen? :+
Shampoofles als balkje voor je ogen is toegestaan :+
crap in = crap out
pi_97879722

Tadáááá!
pi_97879745
oh staat je goed GB!
pi_97879751
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

meer dan 200 kcal? Had ik niet gedacht. Maar het is wat je zegt, mensen bewogen wel veel meer.
Meer dan 200 kcal hoop ik toch wel!

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben (maar ik heb niet bijgelezen, dus als je het al verteld hebt excuses) is wat je plan van aanpak is na deze week/twee weken! :Y
pi_97879764
quote:
16s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:
oh staat je goed GB!
:7

Ik ga zo even opstaan speesjaal voor jullie, okeeeee? ;)
pi_97879790
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Daarom loont het dus de moeite om je BMR eens uit te rekenen, het verbaasde mij nog best hoeveel van je verbruik helemaal niet opgaat aan bewegen, maar gewoon aan je lichaam draaiende houden.
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:24:31 #173
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97879801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:7

Ik ga zo even opstaan speesjaal voor jullie, okeeeee? ;)
Jaaaa *O* O+.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:24:54 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97879812
quote:
Nu je het zegt staat me daar idd iets van bij :P. Maar het doet er natuurlijk weinig toe wat een woord 'officieel' betekent. In de praktijk heeft het woord 'dieet' de betekenis van 'tijdelijke aanpassing in je voedingspatroon'. Ik denk zelfs dat weinig mensen weten dat het woord daarna ook nog voedingspatroon / leefregel betekent :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97879829
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef Mini. het volgende:

[..]

Daarom loont het dus de moeite om je BMR eens uit te rekenen, het verbaasde mij nog best hoeveel van je verbruik helemaal niet opgaat aan bewegen, maar gewoon aan je lichaam draaiende houden.
Mij ook! :Y En dat maakt het voor mij wel makkelijker om niet te weinig te gaan eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')