Hou je/ze aan de regels, wet, cao, contract...quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef Ewelina het volgende:
Echt. Kunnen ze niet voldoende mensen hier aannemen.
Haha thnx en speciaal voor jou een ander icoontje (voor deze post dan)quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:03 schreef Perruche het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel!
Vroeger was ik sportief (elke dag natuurlijk naar school fietsen, ik had een paard dat ik elke dag verzorgde, en nog fitness). Ik at heel veel maar was eigenlijk nog te dun. Was altijd wel "gezond", behalve mijn ontbijt, dat bestond standaard uit 3 beschuiten met vruchten hagel, anijshagel, chocoladehagel.
Audreyoot (?), welkom en je aanpak klinkt in ieder geval verstandig. Ik erger me wel mteloos aan jeoveral voor, maar goed dat is niet jouw probleem
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
ja, een pijpsmiley is altijd beterquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:06 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Haha thnx en speciaal voor jou een ander icoontje (voor deze post dan)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef Goodbye het volgende:
Check mah paintskillz![]()
![]()
En het zit nog een beetje plat van een masker wat ik heb gehad, maar ik denk dat het weer heel mooi gaat worden als ik het zelf doe
Nu is deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PI gerechtvaardigd
. Wat heb je prachtig haar GBeetje!!
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, een pijpsmiley is altijd beter
Hihihihihiquote:
Maar jij kent mensen, friends in high places enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb helaas niet zoveel te zeggen over lay out en features enzo
Oh, en ik heb zin in m'n lunch![]()
![]()
Even herlezen:quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Perruche het volgende:
Mo ik begrijp je opmerking niet. Afhankelijk van wie is overleden vind ik het heel normaal om dan niet te werken...![]()
Audrey thanks voor je smileychange
En GB wat een mooi haar!
Ik heb wel hoepeloorbellenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Maar goed dat je geen hoepeloorbellen in hebt GB, was spontaan verliefd geworden denk ik
Wat uniek en XM dus melden...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet vaker foto's plaatsen, thanks voor de complimentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |