Ik neem een foto mee naar de meet. Die plak ik dan op een kartonnen zak en die trek ik over mijn hoofdquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Veel foto's posten dan maar!
Ben tegen deals PI. Mag je alleen doen als je er een krijgt met hoepeloorbellen.
Maar het was nog steeds verdraaid leuk haar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, mijn haar zat toen in een vleddig staartje
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik neem een foto mee naar de meet. Die plak ik dan op een kartonnen zak en die trek ik over mijn hoofd
Ieuw. Ieuw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god. Ik mislees alles vandaag. Dit is de ergste tot nu toe
--> "m'n koude kip***je![]()
![]()
![]()
![]()
Awwwquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar het was nog steeds verdraaid leuk haar!
That's it. Ik ga de 25ste vroeg werken en kom 's avonds naar de meet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik neem een foto mee naar de meet. Die plak ik dan op een kartonnen zak en die trek ik over mijn hoofd
En dan plak ik er stiekem een foto van Maria op. Zodat jullie daar helemaal confused zijn en denken "Huh!quote:
Gut, krijgen we dat. Jouw haar is mooi. Nee mijn haar is vlassig en jouw haar is mooier. En heur haar is helemaal mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
AwwwMaar ik vind jouw haar pas mooi. *jaloers is*
Haha, maar ik méén het echt. Maria heeft (net als GB) van dat mooie, dikke haar. Een ex-collegaatje van mij had dat ook. Daar ben ik echt een beetje jaloers opquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Gut, krijgen we dat. Jouw haar is mooi. Nee mijn haar is vlassig en jouw haar is mooier. En heur haar is helemaal mooi.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
That's it. Ik ga de 25ste vroeg werken en kom 's avonds naar de meet.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu zo'n beeld van jou dat jij door de Drentse modder met je tanden een tractor vooruit trekt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan plak ik er stiekem een foto van Maria op. Zodat jullie daar helemaal confused zijn en denken "Huh!Hoe kan dat nou?
Twee Maria's?!?!
... Twee Maria's!!
![]()
"
Totale verwarringquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Of dan doe ik een Cocomasker op, dan is de verwarring compleet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
That's it. Ik ga de 25ste vroeg werken en kom 's avonds naar de meet.
Ik let er ook noooooit opquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
GB: Wat een ontzettend mooi haar heb jij![]()
![]()
trut![]()
@ Audrey: jouw PI is me niet eens opgevallen tot het hier genoemd werdIk let nooit op PI's. Maar ik denk dat ik voortaan ook gewoon standaard de
-PI ga gebruiken
Awwwquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Had ik trouwens al gemeld dat mijn meneer helemaal lyrisch is over de hoeveelheden vlees die hij nu mag gaan bestellen? En dat hij worstjes wil maken? En hyper is?![]()
Maar don't worry, ik houd 'm wel in bedwang en zorg ook voor andere dingetjes
![]()
Ik kan me ook makkelijk vermommen als Maria heur!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Of dan doe ik een Cocomasker op, dan is de verwarring compleet
Virus? Of zegt je compu dat 'ie iets heeft met FAT en dat dat gefixed moet worden? Gewoon z'n ding laten doen, komt mogelijk vanzelf goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Pff, wat een gedoe. De stroom knalde er een uurtje geleden uit en toen ik mijn pc weer aanzette, had ik er ineens een raar scherm voor dat van alles aan het doen was. En nu reageert mijn pc nergens meer op. Maar gelukkig doet de adapter van mijn laptop het weer, dus nu kan ik toch op m'n laptop. Nu eerst maar eens uitzoeken hoe ik dat virus weg krijg.
Oh My God... Denk je wat ik denk? ....quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan me ook makkelijk vermommen als Maria heur!
Nee, MS removal tool. http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-18091nl.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Virus? Of zegt je compu dat 'ie iets heeft met FAT en dat dat gefixed moet worden? Gewoon z'n ding laten doen, komt mogelijk vanzelf goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |