Een lek vanaf buiten? Of bovenburen met een kapotte vaatwasser ofzo? Sowieso niet leuk natuurlijkquote:
Dat!quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:03 schreef Viking84 het volgende:
HPKW, doe eens vertellen: hoe kom jij aan een lunch met een advocaat?.
Ik heb meteen dit soort associaties bij lunch/advocaat enquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:03 schreef Viking84 het volgende:
HPKW, doe eens vertellen: hoe kom jij aan een lunch met een advocaat?.
quote:
Welke aflevering?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:45 schreef Probability het volgende:
Iemand deze aflevering gezien?
Weet niet of ik hetof
moet vinden...
Sorry was de link vergetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Welke aflevering?
Ik zal 'm niet gezien hebben, wat het ook is.
Datquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 05:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het wordt morgen 100 graden!
En er stonden net 3 politieauto's voor mn motel!
En ik heb een lunchdate met een advocaat!
Ja, dat vond ik ook al met Google, maar wist het niet zekerquote:
Graafwerk bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Sorry was de link vergeten!!
Knap hoor, van je grafwerk!!!!!
Nee hoor ik hou van taart!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb taartmoet ik nu het topic uit? De taart is hierna op, trouwens
Ow shit ik loop weer achter.quote:
Hoeveel lichamen je kan verbergen per strekkende meter loopgraafquote:
Of ie je haar wil doen?quote:
Pas op dat ze er geen misbruik van gaan makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Probability het volgende:
Mijn huisgenoten vinden dat ik een schoonmaak obsessie heb
Dat zou mijn vader eens moeten horen!
Ik vind het best normaal dat je na het afwassen er voor zorgt dat het aanrecht schoon en droog is en de gootsteen glimt? Zo veel extra moeite is dat niet hoor
![]()
Net als dat ik liever even alle afwas doe als ik wil koken in plaats van alleen mijn bordjes. Alsof ik onthou van welk bordje ik gegeten hebDan mogen andere het vuilnis buiten zetten of zo
vanaf buiten denk ik, iig niet vannaf bovenburen want vrijstaand huis.. Ik denk dat ergens een regenpijp het water naar binnen voert ipv de grond in.. Het is buiten nu droog en zonnig maar in de keuken komt het met bakken uit het plafondquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:50 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Een lek vanaf buiten? Of bovenburen met een kapotte vaatwasser ofzo? Sowieso niet leuk natuurlijk.
Dan regel ik wel een vaatwasserquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas op dat ze er geen misbruik van gaan maken"Oh laat maar staan, dat doet Probje wel".
En toch betaald worden, wat een strafquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Het systeem ligt eruit op 't werkkan dus niet zoveel, behalve wat marktplaats dingen regelen, mailen en FOK!ken
![]()
Hebben ze daar ook thuiswerkfuncties voor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Het systeem ligt eruit op 't werkkan dus niet zoveel, behalve wat marktplaats dingen regelen, mailen en FOK!ken
![]()
nog grof betaald ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En toch betaald worden, wat een straf
Als je burger bent kan dat normaal zijn, als je student bent is dat in de regel niet normaal. Mijn aanrecht glimt niet. Gootsteen nog minder. Ik heb voldoende servies en bestek om niet steeds te hoeven afwassen. Hell, ik weet niet eens waar m'n stofzuiger is!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Probability het volgende:
Mijn huisgenoten vinden dat ik een schoonmaak obsessie heb
Dat zou mijn vader eens moeten horen!
Ik vind het best normaal dat je na het afwassen er voor zorgt dat het aanrecht schoon en droog is en de gootsteen glimt? Zo veel extra moeite is dat niet hoor
![]()
Net als dat ik liever even alle afwas doe als ik wil koken in plaats van alleen mijn bordjes. Alsof ik onthou van welk bordje ik gegeten hebDan mogen andere het vuilnis buiten zetten of zo
Ik ken eigenlijk niemand die echt een goor huis heeft onder mijn vrienden, misschien andere tijden of zo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je burger bent kan dat normaal zijn, als je student bent is dat in de regel niet normaal. Mijn aanrecht glimt niet. Gootsteen nog minder. Ik heb voldoende servies en bestek om niet steeds te hoeven afwassen. Hell, ik weet niet eens waar m'n stofzuiger is!
Andere vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die echt een goor huis heeft onder mijn vrienden, misschien andere tijden of zo?
Als dat hier zo is, is het alleen maar stress.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
ze zijn hier zeer zenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als dat hier zo is, is het alleen maar stress.
doe eens wat foto's van je nieuwe huisje!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef Rituals het volgende:
Niet bijgelezen, maar welvoor vik!
En Razz en LB gefeliciteerd!![]()
Ik heb in mijn vorige huis ook amper de stofzuiger aangeraakt, maar in dit huis ben ik tot nu toe nog erg netjes. Hopelijk blijft dat even zo, want het bevalt me wel.
Ik ben momenteel ook mijn levensstijl om het gooien, ben inmiddels 3 maanden gestopt met roken en sport nu minstens 3x per weekquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef loveli het volgende:
"Onze" insteek: een dieet is niet het antwoord, verandering van levensstijl wel. Gezonder eten, voldoende bewegen en dat de rest van je leven. Een dieet is een korte periode waarin je gewicht kwijt kunt raken, maar wanneer je weer "normaal" gaat eten, komen de verloren kilo's vaak terug.
Als je klaar bent met dit dieet, ga je dan dingen anders aanpakken dan voorheen? Anders eten, meer bewegen?
Ik ben niet tegen jouw dieet (zie wel wat pluspunten: je vetverbranding krijgt een boost, geen stomme carbs die je bloedsuiker, insuline en verzadigingsgevoel van slag brengen). Visolie en een multi juich ik ook toe. Ik hoop alleen dat je het resultaat vast kunt houden.
Je at te weinig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef Audreyoot het volgende:
Tsjee wat gaat dit draadje snel
[..]
Ik ben momenteel ook mijn levensstijl om het gooien, ben inmiddels 3 maanden gestopt met roken en sport nu minstens 3x per weekProbleem is dat ik nooit echt 'verkeerd' at en daar dus ook weinig aan kon veranderen. Ik at meestal zoals dit: O: 2 crackers met kaas, T: mueslireep L: twee sneeen brood met kipfilet, T: snack a jack D: afwisselend, pasta/hollandse pot/ etc. En ik dronk alleen water, vrijwel nooit fris oid. En toch overgewicht! Dus dat was ik beu en ik probeer met deze twee weken een start te maken aan een dieet wat afgestemd is op de dingen die ik lekker vind en ook m'n leven vol kan houden.
Ben ik met je eens, maar dit botst wel met sommige van je ideetjes over je eigen eetpatroon he XMertquote:
Je kunt toch wel kritiek geven op een ander, terwijl je jezelf schuldig maakt aan hetzelfde?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dit botst wel met sommige van je ideetjes over je eigen eetpatroon he XMert
Tuurlijk. Bedoel het meer als een opsteker, om over na te denken eventueel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel kritiek geven op een ander, terwijl je jezelf schuldig maakt aan hetzelfde?.
De conclusie is dus dat je lijf in de spaarstand is gaan staan, want geen enkel normaal mens kan langere tijd op zo weinig leven. En ja, dan kom je dus aan zodra je meer gaat eten dan dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Als ik meer at kreeg ik meer energie binnen die ik vervolgens niet extra zou verbranden?
Nee, spaarstand, alles wat extra binnenkwam, ging gelijk in de opslag voor de volgende barre tijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Als ik meer at kreeg ik meer energie binnen die ik vervolgens niet extra zou verbranden?
Want? Ik eet meer en vooral gevarieerder dan dat hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dit botst wel met sommige van je ideetjes over je eigen eetpatroon he XMert
Ik zal zo even wat foto's maken en je PM-en!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doe eens wat foto's van je nieuwe huisje!
Ik ben aan het thuiswerken, moet heel veel filosofie lezen. Op zich wel leuk, maar m'n concentratie is niet zo groot vandaag....
Als je structureel weinig eet gaat je lichaam minder verbranden, als je meer eet ga je meer verbranden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Fruit hoort niet bij dit dieet de eerste twee weken, vond ik zelf ook een beetje vreemd maar schijnbaar zitten daar veel snelle suikers in die je nu even niet wil gebruiken. Ik heb ook een tijdje met brinta ontbeten dat was ook wel oke.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef MarMar het volgende:
wat de dames zeggen.. je zal misschien eerst een beetje aankomen als je op gaat bouwen, maar als je lijf weer goed gaat verbranden gaat het er wel weer af. Begin eens met een echt ontbijt bijvoorbeeld en ik mis fruit!
Weet ik! Dat bedoelde ik ook niet, dat je even weinig zou eten. Ik doelde meer op dat minder / te weinig eten kennelijk niet bijdraagt aan afvalpatroon, zeg maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want? Ik eet meer en vooral gevarieerder dan dat hoor.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet ik! Dat bedoelde ik ook niet, dat je even weinig zou eten. Ik doelde meer op dat minder / te weinig eten kennelijk niet bijdraagt aan afvalpatroon, zeg maar.
Meh ik bedoelde het goed trouwens, hoorM'n duidelijke communicatie-knop staat nog uit ofzo.
Dan nog krijgen velen hier de kriebels van het idee / woord 'dieet'.. waaronder ikzelf, en heb persoonlijk ook geen zin meer om daar 'tegenin te gaan' en elke keer een 'ja maar' terug te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:40 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Fruit hoort niet bij dit dieet de eerste twee weken, vond ik zelf ook een beetje vreemd maar schijnbaar zitten daar veel snelle suikers in die je nu even niet wil gebruiken. Ik heb ook een tijdje met brinta ontbeten dat was ook wel oke.
Spaarstand weet ik niet, ik kreeg toch vaak minstens 1400 calorieën binnen, en dat moet voldoende zijn. Tegenwoordig zeggen ze wel 2000 maar dat komt ook omdat de porties eten in de jaren veel groter zijn geworden. Pak eens 30 jaar geleden, toen aten de mensen echt geen 2000 calorieën elke dag.
Daarbij werk ik achter de computer en krijg overdag heel weinig beweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |